Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW e60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
JakoobCZ
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: úte 30.12.2014 01:00

Re: Koupě BMW e60

#121 Příspěvek od JakoobCZ »

TANN3R píše:To je solidní utopie. Vaněk je prostě plynař, co vydělává jako každej jinej ...
Jasný, nečekám, že si budou denně volat. Nicméně přijde mi, že si tady lidi v rámci komunity dost radí a zrovna Vaněk na mě nepůsobí, jako nějaký protřelý obchodník, kterýmu jde jen o zisk.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě BMW e60

#122 Příspěvek od JaraX »

k Vankovi jsem poslal několik lidí s tím že jim má dát 103L nádrž a velký tankování, všem dal malou nádrž a malý tankování.
to nevypadá že by se chtěl nějak zlepšovat.

jinak jen vývoj (né výroba) jednotky na výfuk stál přes 30 tisíc! do toho každá jednotka stojí taky poměrně dost. a to mi to ta firma dělala víceméně jako protislužbu.

vývoj jednotky na LPG která bude po sběrnici budíky krmit požadovanýma datama, upraví korekce atd bych viděl minimálně 60k, do toho třeba 5k výroba jedné jednotky, tzn tišták, součástky, krabička atd. a ještě to taky někdo musí namontovat, nakodovat atd. ale nemělo by to vliv na mapy. jen prostě ukazatel stavu LPG a spotřeby.

na "samoseřizování" ted pracuju, už to jezdí v té mojí moccabraun sedmě, jednotka LPG komunikuje přes OBD s jednotkou motoru, sdílejí si korekce a na základě toho se to ladí,ale prostě to zatím není schopný překousnout atmosféru.
nicméně co mám zpětný reference od zákazníků tak mám ty auta seřízeny už hodně dobře, mám pár lidi co si to hodně hlídaj, zapisujou spotřeby atd. a pán mi ted zrovna hlásil že jezdí se 750i dlohodobě za 12,5-13L LPG, ted má moji sedmu(s Prinsem) a na stejných trasách stejným stylem jezdí 14,5 LPG
_Tomas_
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 16.10.2018 01:09

Re: Koupě BMW e60

#123 Příspěvek od _Tomas_ »

Ahoj kluci,chtěl bych vás moc poprosit , ty co mají opravdu zkušenosti co se týká motoru N53 , E60 530i 200kw.Vím , že se tu už něco řešilo v podobě srovnávání s tímto typem motoru , jako-že horší varianta , než N52.
Jde mi čistě jen o motor co se týče toho , že tu tedy co jsem se dohledal je psáno jako že je fakt špatný.Je totiž v mém vysněném autě (s kterým nemám teda žádné zkušenosti , což jsem ochotný risknout.Protože láska na první pohled.A risk je zisk? :-)) a já mám logicky strach do toho jít , kuli tomu motoru.Protože nemám jako-že hoodně peněz , na zmíněné opravy v řádech desetitisíců atd...
Jako opravdu mít bokem 100 klacků abych mohl v klidu spát?Vždy jsem si myslel opak , že BMW umí šestiválce a neřikám dokonalost sama , ale takhle špatný informace sem opravdu nečekal.

Předem opravdu moc děkuji za případné odpovědi. S pozdravem Tomáš
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58

Re: Koupě BMW e60

#124 Příspěvek od Itchythefirst »

JakoobCZ píše:...nebo propojit LPG jednotku s autem tak, aby to ukazovalo dojezd, aktuální spotřebu a pod 8-)
Otazka za zlateho bludistaka: co mi to teda vlastne palubni PC ukazuje, kdyz jedu na plyn? :) Je to nejaka z prstu vycucana hodnota aktualni spotreby nebo to nejakym zpusobem odpovida? :)
Uživatelský avatar
naturella
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: sob 08.04.2017 19:54

Re: Koupě BMW e60

#125 Příspěvek od naturella »

na 3er foru pavproch ti řekne snad všechno
já mám taky n53, sice jen 523i, ale jen pro tvoje info, kupoval jsem ho od pseudočlena s tím, že už na něm udělal vstřiky, hardy spojku, olej v přev. a chladič klimy ca za 60tkč, já do něj dal dalších ca 40 a ještě tak 30 dám a budu možná spokojenej :lol:
_Tomas_
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 16.10.2018 01:09

Re: Koupě BMW e60

#126 Příspěvek od _Tomas_ »

Paráda...
Uživatelský avatar
naturella
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: sob 08.04.2017 19:54

Re: Koupě BMW e60

#127 Příspěvek od naturella »

v každým případě nekupovat sám a asi ani ne v tuzemsku, přece jen to není máslo za pade :lol:
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Koupě BMW e60

#128 Příspěvek od laik »

BC ukazuje jakoby spotřebu benzínu, ikdyž jede na plyn. Musíš si připočíst 10 - 20% dle seřízení a to se dá vysledovat pouze aktuální spotřebou podle tankování. Tedy u mě to tak funguje.
_Tomas_
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 16.10.2018 01:09

Re: Koupě BMW e60

#129 Příspěvek od _Tomas_ »

No to není a navíc je z AAA za 260 000.sice podle cebie se jeví jako vše ok.Protože je problém najít přesně tuhle specifikaci vozu.A ten z aček jí má , teda až na ten motor teda.
Uživatelský avatar
naturella
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: sob 08.04.2017 19:54

Re: Koupě BMW e60

#130 Příspěvek od naturella »

jsem chytrej. Koupím auto v německu, stočím kiláky a šup s tím na stk, ta legalizuje km a šup s tím do prodeje. Ať žije AAA :banan: a cebia je v cajku :Pohar:
Za ty peníze si ho nech přivézt z rajchu a budeš na tom lépe, mám pocit m3maniac vozí a dobrý reference
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: Koupě BMW e60

#131 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Z AAA to bude trefa na jistotu... až ji půjdeš koupit, vem si plavky... prodejce se bude divit, ale ty se nenech rozhodit... říkej, že jsem ti to poradil, že jsi jako ryba a pak kvůli holení...
Bude to win-win, uvidíš .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Koupě BMW e60

#132 Příspěvek od laik »

:shock: z áček tak max feldu a né bafo!
_Tomas_
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 16.10.2018 01:09

Re: Koupě BMW e60

#133 Příspěvek od _Tomas_ »

:D , sice to úplně nepobírám , ale zasmál jsem se.Už dva měsíce čučim a nic co se týče pětky v tejto konfiguraci.A když je tak za 295 000 na bazoši.A nebo všechno Ostrava , Zlín , Brno atd.Hrůza dálky.
Tak jako kdybych měl těch 100 klacků zbytečnejch , tak bych pro něj šel.
Takže jestli jsem aspon' trochu v obraze , tak abych neměl N53 tak teda budu muset hledat před faceliftem.Co je facelift je tedy vstřik...
_Tomas_
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 16.10.2018 01:09

Re: Koupě BMW e60

#134 Příspěvek od _Tomas_ »

No sice pozdě , ale už mi cvaklo v bedně.Jo tak asi by mě pěkně vykoupali a voholili taky noo :lol: :lol: :lol:
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

Re: Koupě BMW e60

#135 Příspěvek od rhinos »

hele jestli to myslíš vážně tak ti prostě nezbývá než si vždy auto co nejvíc proklepnout na dálku a když to bude vypadat OK tak vyrazit.
Já jel takhle 396km ;)
Jarax a lidi co to tahaj z reichu jezdí ještě mnohem víc.
Nebo to vem z AAA a připrav si patřičný obnos navíc s tím že to stejně nikdy do slušného stavu nedostaneš :lol:
Henry_E90
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: ned 26.06.2016 00:00

Re: Koupě BMW e60

#136 Příspěvek od Henry_E90 »

Nikdy nepochopím lidi, co zvažují nákup ojetiny a jsou schopni v rámci ČR napsat "hrůza dálky". Respektive určitě ne u auta za 200 000 Kč a víc...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Koupě BMW e60

#137 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No to je trochu lenost a neochota jít tomu naproti. Jinak nebál bych se osobně N53 motoru, jakože zeservisovanej jízdně a spotřebou jistě potěší. Ale nachystal bych s jistotu peníze na výměnu vstřikovačů za poslední index a může přijít nějaká ta HPFP pumpa, klidně i katy. Při hledání jsem zrovna narazil na zmínku od pana Jaraxe:

"tady na foru je toho o N53 napsáno dost.
vstřiky 6x 6 = 36k
HPFP taky stojí kotel, katy odchází ve velkym, NOX sensor atd."

Pokud budou krátké jízdy 10km po městě do práce tak to zakarbonuje a problémy přijdou ještě dřív. Po téhle stránce se zdá motor dražší na údržbu. Musíme si uvědomit, co na západě pořád berou proti nám za peníze a podle toho stojí tenhle servis. Takže tam 30-80k akce nemusí být nic nenormálního.

Jinak u N52 tyhle problémy neřešíš a taky umí 200kW. Nadruhou stranu jsou lidi co jim jezdí N53 bez větších potíží.
Je pravda, že půl roku vlastnění auta nic moc o nákladech nevypovídá, maximálně tak že blbě koupil a musel do toho začít sypat. Pro přehled je lepší aspoň ty 2 roky pak to třeba posčítat co přišlo nebo ne za překvápka.
Naposledy upravil(a) Totic dne pon 22.10.2018 23:13, celkem upraveno 2 x.
_Tomas_
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 16.10.2018 01:09

Re: Koupě BMW e60

#138 Příspěvek od _Tomas_ »

Nebudu lhát , ta lenost je fakt pravda.Každopádně mi nic jiného nezbude.
A kluci ty N53 jsou tedy od toho roku 07?Prostě facelift?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Koupě BMW e60

#139 Příspěvek od Filozof »

já bych do té 200kw verze nešel ani za zlatý prase ...co jsem se tady dočetl z toho jde mráz po zádech ...to jsou někdy pálky uplně šílené ... někdy to muže bejt pěknej ranec a pokud se to opakuje po druhé člověk auto prodá pod cenou jen aby jej už nikdy neviděl ...

Prostě zmrdský ojebávky na BMW i ostatních značkách šli od 2007/8 strmě nahoru ...a ojebávalo se co se dalo ...

Někdo má spousty peněz a netankuje ho 50k nebo 100k ročně za servis ale běžnej člověk co si chce udělat radost autem za 2kila zapláče ...

Prostě muchy má i 170kw verze viz kroucení bloku a spotřeba olej ...pak u něco 190kw ...ale pořád jsou to drobáky za stovky a tisíce ... a ne desetitisíce jako u LCI e60 ...530i 200kw ...

Ono to třeba rok bude v pohodě a pak přijde rána a člověk se z toho už nemusí vzpamatovat. Proto před tím každý servisák varuje ...

To už pak raději 545i nebo 550ku... (745-750ku)

A dojet pro auto přes pul republiky je uplně v pohodě. Nejprve telefon co vše je na autě ok nebo špatného s fotkama a pak se projet s diag a mechanikem a jednou či dvakrát a ono se povede.

Dají se koupit za 150k ale i za 280k dle stavu výbavy atd.
Henry_E90
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: ned 26.06.2016 00:00

Re: Koupě BMW e60

#140 Příspěvek od Henry_E90 »

Pověst N53 je tak známá, že už asi nikoho ve zlém nepřekvapí, spíš naopak. Já mám N53B30 dva a půl roku a do motoru a věcí okolo jsem investoval přesně 0 Kč (nepočítám údržbu v podobě olejů a filtrů, samozřejmě). A to jezdilo auto zpočátku strašně často krátké trasy, někdy i celou nádrž jen na pojíždění do práce (se spotřebou 14 litrů...). Teď už se to snažím omezovat, protože to prostě nedělá dobře žádnému autu. Projev motoru perfektní, spotřeba na výkon super, potencionální náklady jsou strašák... Já trochu doufám, že Verva 100 dělá vstřikovačům lépe, snažím se auto občas protáhnout... Ale ty věci jednou vyměnit bude potřeba. Do toho ještě dvouhmota, což byla dřív spíš záležitost dieslů... Určitě to nejsou auta pro člověka, který to pořídí za všechny našetřené peníze a bude mít rozpočet 5 000 Kč na servis ročně. Já na autě až tak moc věcí nedělal, spíš bych ho hodnotil jako dobrý kus a z pořízení mám dobrý pocit, ale i tak jsem za tu dobu za opravy a servis dal přes 70 000 Kč, a to nejezdím pochopitelně do autorizovaného servisu. Sice mám rád, když je vše na 100%, ale pořád to nevnímám jako nějaký extrém nebo tragédii.

Osobně bych doporučil 550i, protože ten motor je jednak spolehlivější, a zároveň lze velmi dobře přestavět na plyn, takže člověk jezdí za směšné náklady, přitom dynamika je bezkonkurenční. Ostatně sám se chystám N53 za N62 vyměnit, i když spíš z prostorových důvodů (z E90 na E61).
Odpovědět