Jasný, nečekám, že si budou denně volat. Nicméně přijde mi, že si tady lidi v rámci komunity dost radí a zrovna Vaněk na mě nepůsobí, jako nějaký protřelý obchodník, kterýmu jde jen o zisk.TANN3R píše:To je solidní utopie. Vaněk je prostě plynař, co vydělává jako každej jinej ...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW e60
Re: Koupě BMW e60
Re: Koupě BMW e60
k Vankovi jsem poslal několik lidí s tím že jim má dát 103L nádrž a velký tankování, všem dal malou nádrž a malý tankování.
to nevypadá že by se chtěl nějak zlepšovat.
jinak jen vývoj (né výroba) jednotky na výfuk stál přes 30 tisíc! do toho každá jednotka stojí taky poměrně dost. a to mi to ta firma dělala víceméně jako protislužbu.
vývoj jednotky na LPG která bude po sběrnici budíky krmit požadovanýma datama, upraví korekce atd bych viděl minimálně 60k, do toho třeba 5k výroba jedné jednotky, tzn tišták, součástky, krabička atd. a ještě to taky někdo musí namontovat, nakodovat atd. ale nemělo by to vliv na mapy. jen prostě ukazatel stavu LPG a spotřeby.
na "samoseřizování" ted pracuju, už to jezdí v té mojí moccabraun sedmě, jednotka LPG komunikuje přes OBD s jednotkou motoru, sdílejí si korekce a na základě toho se to ladí,ale prostě to zatím není schopný překousnout atmosféru.
nicméně co mám zpětný reference od zákazníků tak mám ty auta seřízeny už hodně dobře, mám pár lidi co si to hodně hlídaj, zapisujou spotřeby atd. a pán mi ted zrovna hlásil že jezdí se 750i dlohodobě za 12,5-13L LPG, ted má moji sedmu(s Prinsem) a na stejných trasách stejným stylem jezdí 14,5 LPG
to nevypadá že by se chtěl nějak zlepšovat.
jinak jen vývoj (né výroba) jednotky na výfuk stál přes 30 tisíc! do toho každá jednotka stojí taky poměrně dost. a to mi to ta firma dělala víceméně jako protislužbu.
vývoj jednotky na LPG která bude po sběrnici budíky krmit požadovanýma datama, upraví korekce atd bych viděl minimálně 60k, do toho třeba 5k výroba jedné jednotky, tzn tišták, součástky, krabička atd. a ještě to taky někdo musí namontovat, nakodovat atd. ale nemělo by to vliv na mapy. jen prostě ukazatel stavu LPG a spotřeby.
na "samoseřizování" ted pracuju, už to jezdí v té mojí moccabraun sedmě, jednotka LPG komunikuje přes OBD s jednotkou motoru, sdílejí si korekce a na základě toho se to ladí,ale prostě to zatím není schopný překousnout atmosféru.
nicméně co mám zpětný reference od zákazníků tak mám ty auta seřízeny už hodně dobře, mám pár lidi co si to hodně hlídaj, zapisujou spotřeby atd. a pán mi ted zrovna hlásil že jezdí se 750i dlohodobě za 12,5-13L LPG, ted má moji sedmu(s Prinsem) a na stejných trasách stejným stylem jezdí 14,5 LPG
Re: Koupě BMW e60
Ahoj kluci,chtěl bych vás moc poprosit , ty co mají opravdu zkušenosti co se týká motoru N53 , E60 530i 200kw.Vím , že se tu už něco řešilo v podobě srovnávání s tímto typem motoru , jako-že horší varianta , než N52.
Jde mi čistě jen o motor co se týče toho , že tu tedy co jsem se dohledal je psáno jako že je fakt špatný.Je totiž v mém vysněném autě (s kterým nemám teda žádné zkušenosti , což jsem ochotný risknout.Protože láska na první pohled.A risk je zisk?
) a já mám logicky strach do toho jít , kuli tomu motoru.Protože nemám jako-že hoodně peněz , na zmíněné opravy v řádech desetitisíců atd...
Jako opravdu mít bokem 100 klacků abych mohl v klidu spát?Vždy jsem si myslel opak , že BMW umí šestiválce a neřikám dokonalost sama , ale takhle špatný informace sem opravdu nečekal.
Předem opravdu moc děkuji za případné odpovědi. S pozdravem Tomáš
Jde mi čistě jen o motor co se týče toho , že tu tedy co jsem se dohledal je psáno jako že je fakt špatný.Je totiž v mém vysněném autě (s kterým nemám teda žádné zkušenosti , což jsem ochotný risknout.Protože láska na první pohled.A risk je zisk?

Jako opravdu mít bokem 100 klacků abych mohl v klidu spát?Vždy jsem si myslel opak , že BMW umí šestiválce a neřikám dokonalost sama , ale takhle špatný informace sem opravdu nečekal.
Předem opravdu moc děkuji za případné odpovědi. S pozdravem Tomáš
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Koupě BMW e60
Otazka za zlateho bludistaka: co mi to teda vlastne palubni PC ukazuje, kdyz jedu na plyn?JakoobCZ píše:...nebo propojit LPG jednotku s autem tak, aby to ukazovalo dojezd, aktuální spotřebu a pod


Re: Koupě BMW e60
na 3er foru pavproch ti řekne snad všechno
já mám taky n53, sice jen 523i, ale jen pro tvoje info, kupoval jsem ho od pseudočlena s tím, že už na něm udělal vstřiky, hardy spojku, olej v přev. a chladič klimy ca za 60tkč, já do něj dal dalších ca 40 a ještě tak 30 dám a budu možná spokojenej
já mám taky n53, sice jen 523i, ale jen pro tvoje info, kupoval jsem ho od pseudočlena s tím, že už na něm udělal vstřiky, hardy spojku, olej v přev. a chladič klimy ca za 60tkč, já do něj dal dalších ca 40 a ještě tak 30 dám a budu možná spokojenej

Re: Koupě BMW e60
Paráda...
Re: Koupě BMW e60
v každým případě nekupovat sám a asi ani ne v tuzemsku, přece jen to není máslo za pade 

Re: Koupě BMW e60
BC ukazuje jakoby spotřebu benzínu, ikdyž jede na plyn. Musíš si připočíst 10 - 20% dle seřízení a to se dá vysledovat pouze aktuální spotřebou podle tankování. Tedy u mě to tak funguje.
Re: Koupě BMW e60
No to není a navíc je z AAA za 260 000.sice podle cebie se jeví jako vše ok.Protože je problém najít přesně tuhle specifikaci vozu.A ten z aček jí má , teda až na ten motor teda.
Re: Koupě BMW e60
jsem chytrej. Koupím auto v německu, stočím kiláky a šup s tím na stk, ta legalizuje km a šup s tím do prodeje. Ať žije AAA
a cebia je v cajku
Za ty peníze si ho nech přivézt z rajchu a budeš na tom lépe, mám pocit m3maniac vozí a dobrý reference


Za ty peníze si ho nech přivézt z rajchu a budeš na tom lépe, mám pocit m3maniac vozí a dobrý reference
Re: Koupě BMW e60
Z AAA to bude trefa na jistotu... až ji půjdeš koupit, vem si plavky... prodejce se bude divit, ale ty se nenech rozhodit... říkej, že jsem ti to poradil, že jsi jako ryba a pak kvůli holení...
Bude to win-win, uvidíš .-)
Bude to win-win, uvidíš .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Koupě BMW e60

Re: Koupě BMW e60

Tak jako kdybych měl těch 100 klacků zbytečnejch , tak bych pro něj šel.
Takže jestli jsem aspon' trochu v obraze , tak abych neměl N53 tak teda budu muset hledat před faceliftem.Co je facelift je tedy vstřik...
Re: Koupě BMW e60
No sice pozdě , ale už mi cvaklo v bedně.Jo tak asi by mě pěkně vykoupali a voholili taky noo




Re: Koupě BMW e60
hele jestli to myslíš vážně tak ti prostě nezbývá než si vždy auto co nejvíc proklepnout na dálku a když to bude vypadat OK tak vyrazit.
Já jel takhle 396km
Jarax a lidi co to tahaj z reichu jezdí ještě mnohem víc.
Nebo to vem z AAA a připrav si patřičný obnos navíc s tím že to stejně nikdy do slušného stavu nedostaneš
Já jel takhle 396km

Jarax a lidi co to tahaj z reichu jezdí ještě mnohem víc.
Nebo to vem z AAA a připrav si patřičný obnos navíc s tím že to stejně nikdy do slušného stavu nedostaneš

Re: Koupě BMW e60
Nikdy nepochopím lidi, co zvažují nákup ojetiny a jsou schopni v rámci ČR napsat "hrůza dálky". Respektive určitě ne u auta za 200 000 Kč a víc...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Koupě BMW e60
No to je trochu lenost a neochota jít tomu naproti. Jinak nebál bych se osobně N53 motoru, jakože zeservisovanej jízdně a spotřebou jistě potěší. Ale nachystal bych s jistotu peníze na výměnu vstřikovačů za poslední index a může přijít nějaká ta HPFP pumpa, klidně i katy. Při hledání jsem zrovna narazil na zmínku od pana Jaraxe:
"tady na foru je toho o N53 napsáno dost.
vstřiky 6x 6 = 36k
HPFP taky stojí kotel, katy odchází ve velkym, NOX sensor atd."
Pokud budou krátké jízdy 10km po městě do práce tak to zakarbonuje a problémy přijdou ještě dřív. Po téhle stránce se zdá motor dražší na údržbu. Musíme si uvědomit, co na západě pořád berou proti nám za peníze a podle toho stojí tenhle servis. Takže tam 30-80k akce nemusí být nic nenormálního.
Jinak u N52 tyhle problémy neřešíš a taky umí 200kW. Nadruhou stranu jsou lidi co jim jezdí N53 bez větších potíží.
Je pravda, že půl roku vlastnění auta nic moc o nákladech nevypovídá, maximálně tak že blbě koupil a musel do toho začít sypat. Pro přehled je lepší aspoň ty 2 roky pak to třeba posčítat co přišlo nebo ne za překvápka.
"tady na foru je toho o N53 napsáno dost.
vstřiky 6x 6 = 36k
HPFP taky stojí kotel, katy odchází ve velkym, NOX sensor atd."
Pokud budou krátké jízdy 10km po městě do práce tak to zakarbonuje a problémy přijdou ještě dřív. Po téhle stránce se zdá motor dražší na údržbu. Musíme si uvědomit, co na západě pořád berou proti nám za peníze a podle toho stojí tenhle servis. Takže tam 30-80k akce nemusí být nic nenormálního.
Jinak u N52 tyhle problémy neřešíš a taky umí 200kW. Nadruhou stranu jsou lidi co jim jezdí N53 bez větších potíží.
Je pravda, že půl roku vlastnění auta nic moc o nákladech nevypovídá, maximálně tak že blbě koupil a musel do toho začít sypat. Pro přehled je lepší aspoň ty 2 roky pak to třeba posčítat co přišlo nebo ne za překvápka.
Naposledy upravil(a) Totic dne pon 22.10.2018 23:13, celkem upraveno 2 x.
Re: Koupě BMW e60
Nebudu lhát , ta lenost je fakt pravda.Každopádně mi nic jiného nezbude.
A kluci ty N53 jsou tedy od toho roku 07?Prostě facelift?
A kluci ty N53 jsou tedy od toho roku 07?Prostě facelift?
Re: Koupě BMW e60
já bych do té 200kw verze nešel ani za zlatý prase ...co jsem se tady dočetl z toho jde mráz po zádech ...to jsou někdy pálky uplně šílené ... někdy to muže bejt pěknej ranec a pokud se to opakuje po druhé člověk auto prodá pod cenou jen aby jej už nikdy neviděl ...
Prostě zmrdský ojebávky na BMW i ostatních značkách šli od 2007/8 strmě nahoru ...a ojebávalo se co se dalo ...
Někdo má spousty peněz a netankuje ho 50k nebo 100k ročně za servis ale běžnej člověk co si chce udělat radost autem za 2kila zapláče ...
Prostě muchy má i 170kw verze viz kroucení bloku a spotřeba olej ...pak u něco 190kw ...ale pořád jsou to drobáky za stovky a tisíce ... a ne desetitisíce jako u LCI e60 ...530i 200kw ...
Ono to třeba rok bude v pohodě a pak přijde rána a člověk se z toho už nemusí vzpamatovat. Proto před tím každý servisák varuje ...
To už pak raději 545i nebo 550ku... (745-750ku)
A dojet pro auto přes pul republiky je uplně v pohodě. Nejprve telefon co vše je na autě ok nebo špatného s fotkama a pak se projet s diag a mechanikem a jednou či dvakrát a ono se povede.
Dají se koupit za 150k ale i za 280k dle stavu výbavy atd.
Prostě zmrdský ojebávky na BMW i ostatních značkách šli od 2007/8 strmě nahoru ...a ojebávalo se co se dalo ...
Někdo má spousty peněz a netankuje ho 50k nebo 100k ročně za servis ale běžnej člověk co si chce udělat radost autem za 2kila zapláče ...
Prostě muchy má i 170kw verze viz kroucení bloku a spotřeba olej ...pak u něco 190kw ...ale pořád jsou to drobáky za stovky a tisíce ... a ne desetitisíce jako u LCI e60 ...530i 200kw ...
Ono to třeba rok bude v pohodě a pak přijde rána a člověk se z toho už nemusí vzpamatovat. Proto před tím každý servisák varuje ...
To už pak raději 545i nebo 550ku... (745-750ku)
A dojet pro auto přes pul republiky je uplně v pohodě. Nejprve telefon co vše je na autě ok nebo špatného s fotkama a pak se projet s diag a mechanikem a jednou či dvakrát a ono se povede.
Dají se koupit za 150k ale i za 280k dle stavu výbavy atd.
Re: Koupě BMW e60
Pověst N53 je tak známá, že už asi nikoho ve zlém nepřekvapí, spíš naopak. Já mám N53B30 dva a půl roku a do motoru a věcí okolo jsem investoval přesně 0 Kč (nepočítám údržbu v podobě olejů a filtrů, samozřejmě). A to jezdilo auto zpočátku strašně často krátké trasy, někdy i celou nádrž jen na pojíždění do práce (se spotřebou 14 litrů...). Teď už se to snažím omezovat, protože to prostě nedělá dobře žádnému autu. Projev motoru perfektní, spotřeba na výkon super, potencionální náklady jsou strašák... Já trochu doufám, že Verva 100 dělá vstřikovačům lépe, snažím se auto občas protáhnout... Ale ty věci jednou vyměnit bude potřeba. Do toho ještě dvouhmota, což byla dřív spíš záležitost dieslů... Určitě to nejsou auta pro člověka, který to pořídí za všechny našetřené peníze a bude mít rozpočet 5 000 Kč na servis ročně. Já na autě až tak moc věcí nedělal, spíš bych ho hodnotil jako dobrý kus a z pořízení mám dobrý pocit, ale i tak jsem za tu dobu za opravy a servis dal přes 70 000 Kč, a to nejezdím pochopitelně do autorizovaného servisu. Sice mám rád, když je vše na 100%, ale pořád to nevnímám jako nějaký extrém nebo tragédii.
Osobně bych doporučil 550i, protože ten motor je jednak spolehlivější, a zároveň lze velmi dobře přestavět na plyn, takže člověk jezdí za směšné náklady, přitom dynamika je bezkonkurenční. Ostatně sám se chystám N53 za N62 vyměnit, i když spíš z prostorových důvodů (z E90 na E61).
Osobně bych doporučil 550i, protože ten motor je jednak spolehlivější, a zároveň lze velmi dobře přestavět na plyn, takže člověk jezdí za směšné náklady, přitom dynamika je bezkonkurenční. Ostatně sám se chystám N53 za N62 vyměnit, i když spíš z prostorových důvodů (z E90 na E61).