Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Uložení motoru 530d E39
Uložení motoru 530d E39
Zdravím, jak poznám špatný silenty na motoru a převodovce? Při prudkým rozjezdu a sešlápnutí spojky se ozve divná rána, jako kdyby někde byla vůle, kardan, diferák a celá zadní náprava ok. Na motoru jsou jen ty dva a na převodovce? Tam je pouze jeden?
Re: Uložení motoru 530d E39
Na motoru je to znat pri rozjezdech, dobrzdovani, nebo pri chcipnuti. Je cejtit jak motor poskoci, cukne to celym autem, ale zadnou ranu to nevydava, alespon mne ne a to jsem mel na motoru silentbloky uplne na kasi, i kdyz to na aute nebylo videt a zdaly se byt OK podle mechanika.
Re: Uložení motoru 530d E39
A na převodovce?
Ještě je i cítit při rozjezdu na spatečku silné zavibrování.
Ještě je i cítit při rozjezdu na spatečku silné zavibrování.
Re: Uložení motoru 530d E39
Na prevodovce nevim, to jsem nedelal jeste.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru 530d E39
- převodovka má jeden silentblok, kuk tady http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... 530d&mg=22
- motor má silentbloky dva a navíc jsou zpevněné podtlakem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=22_0034 , který vyrábí vakuová pumpa a je využíván ve více systémech - více to popisuji tady https://www.bmwklub.sk/technicke-okienk ... ce%20turbo
- takže pokud budeš mít zpuchřelé ty podtlakové hadičky, ke zpevnění silenbloků motoru nedojde, i když silenbloky budou vypadat dobře.
Vyzkoušej, jak ty silenty fungují:
- otevři kapotu tak, aby jsi viděl na motor a nastartuj,
- zašlápni nožní brzdu, zařaď "jedničku", pomalu pouštěj spojku a sleduj, jak se motor pohybuje nahoru a dolů a jestli to nemlátí,
- totéž opakuj se zařazenou zpátečkou,
- a taky se podívej na tzv. hardy spojku na kardanu, jestli není rozsypaná, jako na tomto Mercedesu https://www.youtube.com/watch?v=y_D8h6QK25k

- motor má silentbloky dva a navíc jsou zpevněné podtlakem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=22_0034 , který vyrábí vakuová pumpa a je využíván ve více systémech - více to popisuji tady https://www.bmwklub.sk/technicke-okienk ... ce%20turbo
- takže pokud budeš mít zpuchřelé ty podtlakové hadičky, ke zpevnění silenbloků motoru nedojde, i když silenbloky budou vypadat dobře.
Vyzkoušej, jak ty silenty fungují:
- otevři kapotu tak, aby jsi viděl na motor a nastartuj,
- zašlápni nožní brzdu, zařaď "jedničku", pomalu pouštěj spojku a sleduj, jak se motor pohybuje nahoru a dolů a jestli to nemlátí,
- totéž opakuj se zařazenou zpátečkou,
- a taky se podívej na tzv. hardy spojku na kardanu, jestli není rozsypaná, jako na tomto Mercedesu https://www.youtube.com/watch?v=y_D8h6QK25k

Re: Uložení motoru 530d E39
I cítit jak řadící páka litá do strany při záběru.
Re: Uložení motoru 530d E39
- převodovka má jeden silentblok, kuk tady http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... 530d&mg=22 -jen pro doplnění,má samozřejmě dva
Re: Uložení motoru 530d E39
No tak mám skutečně problém se silentblokem motoru, ten levý na řidičově straně ma utržený šroub ze zhora, je tam jen kousek šteftu a motor nadskakuje a to dělá ty rány. Musím co nejdříve vyměnit. Vyměním rovnou oba, ten u spolujezdce ale není moc vidět a chci vidět jak se k němu ze spoda dostanu.