

Nevím jestli je to nějaká německá filozofie říct, vyrobíme luxusní auto s krásným koženým interiérem ale koupíme lepidlo od Tomáše Bati aby zanedlouho odpadlo čalounění ze stropu, vyrobíme výborný motor ale pístní kroužky vyrobíme z nejhoršího železa který lze sehnat aby nevydrželi víc než 100,000km.

Abych byl spravedlivej tak tohle není problém jenom u BMW ale i u jiných značek, ale když jsem tu látku sundal nebylo na ní absolutně žádný lepidlo, vím že je to už skoro 20 let starý auto ale myslím že za tu cenu kterou stálo když bylo nový se dalo sehnat lepidlo který je odolný vlhkosti a nebylo s ním třeba tak šetřit.

Vzhledem k tomu že cena těhle nízko kvalitních dílu je větší než státní dluh spojených států amerických a pravděpodobně to zase odpadne si ukážeme jak to opravit.
Ale předem tip: Nikdy nemýt strop ani se žádný látky nedotýkat ani mírně vlhkým hadrem, nedýchat ani ve směru žádnýho čalounění protože odpadne. Já jsem se dotknul stropu vlhkým hardem a teď ho budu vyndavat a lepit... Tenhle díl se ale odlepil sám.

Budeme potřebovat:
- Noviny
- Lepidlo Motip (Koupil jsem ho v Obi za 120kč)

- Lžíci
Před tím než začneme je důležitý si říct že i když se odlepil jenom cípek a nebo je někde bublina, nemůžeme prostě odthrnout půlku látky, zastříkat to lepidlem a přilepit zpátky protože vždycky bude vidět hrana kde se látka ohnula, shromáždí se v ohybu lepidlo, prosákne na druhou stranu a prostě to bude vypadat špatně a stejně se vytvoří bublina v jiným místě. Já jsem to už zkoušel. Musí se kompletně sundat celej kus látky a přilepit znovu.
1) Aby se lehčeji sundala látka, namočíme celej díl do mířně horký vody (s rozumem, ne že to hodíš do kastrolu s vařicí vodou) a odlepíme látku a zároveň jí můžeme vyprat. Když děláme velkej díl jako střechu tak látku namočíme třeba hadrem nebo houbou.
2) Necháme všechno uschnout, v žádným případně nemůžeme lepit mokrý materiály.
3) Je to docela zastrašující protože si myslíš že už to nikdy nenalepíš tak jak to bylo ale klídek.



4) Lepidlem zastříkáme celej povrch molitanu, za všech stran, nevynecháme nic protože by se v tom místě vytvořila bublina.
Pozor: Na plechovce je sice napsaný že se muší nastříkat oba materiály ale to my dělat nebudeme protože tohle lepidlo je bíly když uschne a kdyby prosáklo (což se určitě stane) byli by na látce bíly skvrny a pak by to vypadalo že v autě děláme bůh ví co.

Pozor II: Tohle lepidlo je trvalý i netrvalý, aby jsme látku přilepili trvale musíme díl nastříkat a nechat 20 minut schnout.
5) Po 20 minutách se zdá že lepidlo je skoro suchý ale jsi na omylu. Teď položíme látku na molitan a začneme jí umísťovat tak jak má bejt. Je důležitý jí natáhnout tak aby zakryla i okraje dílu jinak bude koukat molitan.
6) Když jsme spokojený s tím jak jsme umístili nějakou část látky, zmáčkneme na ní lžící a trvale jí přilepíme.

7) Na malý místa použijeme druhou stranu lžíce.



Jako nový, akorát s tím rozdílem že je to přilepený normálním lepidlem a ne tím Mnichovským semenem.
