Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 vs e60 - rádce při koupi

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2621 Příspěvek od vlastnemec »

zddan01 píše:
vlastnemec píše:
kurevtor píše:jakože když přiděláš LPG tak auto skočí do vyšší euro třídy? to potom zapečetí hrdlo do benzínový nádrže, abys nemohl jezdit třeba jen na benzín?
blbej dotaz, ale nedává mi to smysl :shock:
No když jsem toužil po zelené emisní známce na ex 745i která byla euro3 tak dekra mi dala rovnou zelenou 4 jelikož tam bylo zapsané LPG a proto nemusí nic řešit. U 750Li jsem se k tomu ještě nedostal :-)

A proč ne LPG a další alternativní paliva v autech nemusí platit silniční daň :-)
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2622 Příspěvek od laik »

Jaris330D píše:Soused si koupil novou nabusenou E60tku, protoze se mu jedina vesla do garaze. Sedma uz byla dlouha a siroka, X5tka to same.
To já znám ne souseda, ale v sousední vesnici si jeden kolík chtěl koupit větší auto, tak si prostě postavil větší garáž. :D Co udělal s tou původní nevím.
Postav si vedle sebe starou a poslední 3er. Jo, doba si žádá činy.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2623 Příspěvek od Jaris330D »

To on nemůže, má to součástí baraku, kde jsou 2 auta a druhou garáž tam neda. má velkjý bazén, rybníček a tenisový kurt, takže pozemek obsazený.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2624 Příspěvek od kurevtor »

cely emise vyjebany sou vojeb. Se schvalne mrknete do tech tabulek, ja to nechapu, u Euro3 je to asi 2,3 g COx na km, u Euro4 uz snad 1,0g a min. Rikam si, to se sekli 100x, ne? Vygooglil jsem x zdroju a vsude to tak je. A 745i ma COx na skoro 280 g na kilometr (to si pamatuju, protoze to furt cpu ekodebilum co znam), tak nechapu jak muzu mit euro3.

Itchy: a jen pro zajimavost podle jake normy to zaradili do euro4? je to tam taky uvedeny...
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2625 Příspěvek od Itchythefirst »

vlastnemec píše:No když jsem toužil po zelené emisní známce na ex 745i která byla euro3 tak dekra mi dala rovnou zelenou 4 jelikož tam bylo zapsané LPG a proto nemusí nic řešit. U 750Li jsem se k tomu ještě nedostal :-)
Zelena emisni nalepka (nemecka) je pro benzin s alespon Euro 1 automaticky. Rozlisuje se to jen u dieselu.
Jinak Euro emisni normy vubec neresi CO2, to je jen povera.
V technicaku u moji 6er je jen, ze plni Euro 4. Blizsi specifikace ne :-| Ale te to rocnik 2005, takze o par let novejsi nez nejstarsi E65 745i, tak je mozne, ze uz to byli homologovano “automaticky” jako Euro 4.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2626 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2627 Příspěvek od Filozof »

otec má 530xd tour e61 co stál novej 2,3MEGA. Výbava je holt drahá věc i v naftě. :)
Dneska se nabušená výbavou e61 530d dá koupit za 130-180k ale bohužel je to furt jen e60-e61. Zase výhoda kombíku je prostě to že jako řemeslník člověk nevypadá až tak nabubřele jako když dojedete k zákazníkovi v 750Li e66 no asi tak. :)

Pokud má člověk obojí nebo doma schovanou e66 pro radost a na běžné lítání e61 proč ne. Případně koncern.

Vím že když otec to měl koupené auto mělo 4roky umyté vypadalo, jak ze salonu a když jsem vystoupil, tak jsem viděl ty lidi jak se furt čumí a něco si říkají pod vousy. Připadal jsem si jak kdybych to ukradl nebo byl dítě bohatých rodičů přitom tu exklusivitu dělají dost ty světlé sedačky komforty co tam jsou. Ten interiér vypadá fakt 100 a 1 oproti holotě v základu. Proto mě e60-e61 holé výbavě absolutně nic neříká. Prostě motor a výbava je u BMW prim.

Jedna historka z Prahy. Byl jsem na výpomoc asi měsíc v Praze 7let zpátky. Otec byl ve firmě jako vždy do večera a dal mi klíče od auta zda se chci projet a umejt jej jedu umýt auto a tak dojdu k autu. Nastartuji obcházím kolem auta zda není někde něco špatně a svítí všechny světla. Už se stmívalo a já ještě preventivně nastříkal kapalinu na okna čelní a boční abych je vyleštil před cestou. No a v tom přiletí policajti jak zásahovka na kájínka a zabrzdí u auta a prý mají hlášení že někdo chodí kolem auta zda jej nechci ukrást :shock: ...asi jsem vypadal jak zloděj s hadrem co leštil okna. :lol: Tak jsem jim vysvětlil že zloděj asi neumejvá okna u auta a nepřešlapuje kolem něj čtvrt hodiny. Ukázal jsem občanku párkrát si zavolali na ústřednu a bylo vše jasné. Ještě zaváhali u jména že bydlím ve Vyškově a ne z Prahy ale jmenuji se stejně jako vlastník vozu. Chvilku jim to dalo práce než si zjistili že jsem skutečně syn vlastníka vozu. :lol:
Tak po chvilce se omlouvají, že to museli prověřit a že měli z kamery podezření a ještě před odjezdem chvalí jaký je to luxusní vůz v kůži co je v autě.

No prostě jsem vypadal podezřele u drahého auta v té době ceny kolem 400-500k Ale vypadalo na mnohem více. Za těch několik let je tolik drahých aut v Praze že v tom jezdí kdejakej kavárenskej povaleč v teplákovce. ;)
Ale potěšilo mě že dávají pozor kdo je u jakých aut. Ale spíše to bylo vyjimečně a vykradených aut je v Praze stovky na které se nepříjde. Prostě ty kamerové systémy nejsou všude a neumí s nimi pořádně pracovat podle mého nebo jen někteří.

Já osobně jsem se poučil v 728i 142kw že je to hranice pod kterou bych již nešel. Do 7er patří V8 ideálně 4.4 nebo 4.8i motor.
Dnes už bych nic slabšího jak 3l 190kw v benzínu nekoupil.

A do 5er e60/e61 zase 530i a výš. Ta 530d bylo super auto před 5-8lety nebo první majitelé. Dneska už se obávám to bude auto co bude chtít výdaje pro většinu naftomilců.

Jinak e65 i e61/e60 padají jak hrušky cenama. Podívejte kam lezou Fka ke 300-400k takže ty éčka padají ke 150 až kilu postupně.
Naposledy upravil(a) Filozof dne úte 25.09.2018 12:18, celkem upraveno 1 x.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2628 Příspěvek od Jaris330D »

Protoze ty chytri Fka nechtej a ty co se nepouci, tak se jich rychle zbavuji. Ecka tolik s cenama nepadaj, jenom ty bez vybav a ve spatnem stavu. Si vsimni v jakych stavech ty Ecka sou. Ukaz me magora, ktery 745tku prodava za 150 000 kc a ma pretesneny motor, pekny gumy na leto, zimu a v dobre vybave. Malo kdo ti napise, ze je tohle a tohle potreba resit. Pak prijede a zjistis, tohle nefunguje, tamhle to chcije, gufera v haji. Atd.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2629 Příspěvek od Filozof »

Jaris - jasně je jich málo ale nějakou první 745i se slušnou výbavou za 150k koupíš i se servisem co mu bylo dopřáno.

jinak to můžeš pak koupit tu nejlevnější e65 za 80-100k a další kilo mít bokem že prostě ten velkej servis uděláš.
Motor 40-50k
podvozek pokud je třeba dalších 30k
hadice a nějaké čidlo kolem klidně 20-25k

no a jak říkáš když se člověk kouká na ty levné kusy musí počítat co bude muset investovat.

Krásná 745i prostě furt 170-200k bude stát ... ikdyž Jarax přijde stím že by našel i levnější servisovanou. Zase nikdo to nechce pul roku prodávat a když jsou třeba peníze klidně to za 130k pustí jen aby šla do světa.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2630 Příspěvek od Filozof »

prostě nevím zda má logic 7 a DD ale asi jedno z toho ano a PRINS VSI tím zvyšuje hodnotu.

Mě by něco podobného jen ta zelená mě trochu děsí ... musela by se rozleštit a navoskovat aby vypadala ok.

https://auto.bazos.cz/inzerat/92830323/ ... 5i-LPG.php

třeba bude o 20k levnější při prodeji ...nacpeš postupně do toho 40-50k a jezdíš. Těžko říci.
Je to taková levná nouzovka za pár korun kde je i nej plyn co stojí jinak 40-45k instalace.

Motor nevím zda je dělanej asi ne. By jistě napsal případně majitel před ním mohl dělat. Ale to se dá zjistit při studeném startu. jak z něj valí kouř modrej... případně sondou kdo to bere zodpovědně a na zvedák s autem.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2631 Příspěvek od zzeli »

Aaa LPG Prins uz se tu dlouho neprobiralo :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2632 Příspěvek od kurevtor »

Hele sorry Filozofe, ale koho tady zase zkousis lakovat? :lol: Nic ve zlem jo, ale dve stranky zpet je diskuze, kde resime kolik stala 550i E60, tady je clanek co sem daval Corleone: http://www.auto.cz/bmw-550i-vitej-krali-1465
550i nalozena jak kreten a cenovka 2,4 mega pricemz zakladni vybava stala 1,8 mega.

Pojdme rovnou na to nejdrazsi co v te dobe bylo a to byla samozrejme M5. Zakladni cena M5 373kW? 2,6 mega a bezna cena s logicem, HUD, TV, sibrem a daslima picovinkama. byla pres 3 mice. (Celokožené čalounění Merino +219.278,- :lol: :lol: :lol: :lol: ) Tzn. to nejdrazsi a nejlepsi stoji zhruba tech 3,2 milionu Kc.

A do toho sem ty placnes, ze 530xd tvyho taty stala 3,2 mega?? Sorry, ale to sis zase jen trosku zaprehanel, ze?

Podle google byla zakladni cena E61 530xd 1.494.914,-Kc. Chces nam tvrdit, ze si nekdo koupi bmw za 1,4 mega a pak utrati dalsich 1,8 milionu (!) na vybave? Dava ti to smysl? Normalne se za vybavu navic dava u bmw/audi/mb tech 15-30 procent zakladni ceny a auto tvyho taty ma vybavu za 128% ceny auta v zakladu? :lol:

Pripadne mohl bys nam dat vin at se pokochame vybavou? 530xd v cene nalozeny M5 ji bude mit asi docela zajimavou. Neco jako hlava radici paky ve zlate a dekor z prave platiny asi...

Nebo jsi se spletl a chtel jsi napsat 2,3 mega?
Nebo jsem to pochopil spatne a tvuj tata si koupil dve e61 za 3,2 dohromady? :lol:

:roll: :lol:
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2633 Příspěvek od Jaris330D »

Proc bych to ja nekoupil.
Neni to Long a plnou benzinovou a LPG to bude, jak zralok. Urcite to nebude mit 100l nadrz. Musis dokoupit letni pneu. Pokud chces nejake 19“ kola s peknyma pneu, tak pocitej 30 000 kc minimalne. V zadu to nema komforty, uz kvuli tomu, ze to vypada lip a pro detinje to lepsi. Ja jim upravuju posed, kdyz sedi v auto sedackach. Nascu bez odvetravani bych nechtel, to tu masaz ozelim.
Zbytek vybavy se podle vzhledu nedozvis a to matny drevo, bych taky nechtel. Je to vec vkusu, ale tohle lro me je absolutne nezajimave.
Ja bych svoje pod 240 000 nedal a to vim, ze ma nejake mouchy.
Navic nevidim duvod investovat do auta, co nema alespon zaklad. Kdyz uz koupit levny, tak jen jezdit a nic neresit a vyjezdit ho do sracek. A na aute ve spatnem stavu se bude porad neco srat.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2634 Příspěvek od Filozof »

Sorry je to opačně 2,3milionu. Vím že mega byla tenkrát jen výbava. Nechci nikoho lakovat ale ty jsi se neuklepl a nepřehodil dvě čísla nikdy ? :lol:

OT: Šéf měl audi A8 W12 6.3i long 500 koní snad v plné až na pár hovadin a ta byla za 4,45mega před 4mi roky zpátky to jsem viděl na vlastní oči ale to je A8 s nej motorem 6,3i W12 fakt v náloži a asi to tak stojí podobně i v BMW 760Li.
To se nebavíme o individualech.

Kolik stály ty vaše 7er ? Víte někdo ? 2,5-3-4mega ? Podle mě ta výbava muže udělat i 2x dražší sedmu než je v základu.

Jinak to BMW 530xd pocitově jede fakt dobře cca 6,8-7s stovku což je moc příjemná hodnota jen ten zvuk a smrad nafty se mě osobně vůbec nelíbí do aut jako jsou BMW. U koncernu mi je to fuk to jsou paštiky. :D

zzelí : Co máš proti PRINS ? Já to mám moc rád ... nejlepší systém na trhu je prostě bomba. Nemám slov oproti magicu jsem stím nemusel mimo kontroly a běžnej servis filtrů do servisu. Jednou když čistil olejem zanešenej vzplynovač. Ale to je díky nové normě v LPG co tam ted přidávají.

Všichni co chceme BMW 745-750i jej raději koupíme s LPG a ne znovu dávat 40k za plyn přeci.
úspora 40k za plyn může jít do servisu auta. ;)

tato je krásná ...to by se mi líbilo i výbava je pecka na e61.

https://auto.bazos.cz/inzerat/93354645/ ... hud-L7.php
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2635 Příspěvek od JaraX »

moje sedma stála něco přes 4 mega, a ta Snejkova ex 760 prej stála přes 7, ale já si myslím že stála 6m.

jj Kuba ti tu svou pokladničku moc rád prodá, to auto víc stojí než jezdí.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2636 Příspěvek od Filozof »

jak budu hledat auto budu se rozhodovat ...až nastane ten čas bud 745Li nebo 545i e61.
Facelift nechci nakonec.

i Toto by bylo zajímavé jen ty ceny furt moc vysoko a ten manual je zajimavej s 545i ...

https://auto.bazos.cz/inzerat/92751486/ ... ogic-7.php

zatím mám čas a jen se rozhlížím ... a sonduji terén :D

Když už auto at je pořádné a počítám stím že ty 2kila na auto budu muset mít a 50k bokem na servis alespoň.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2637 Příspěvek od JaraX »

za 200k těžko koupíš 545i a taky nevím proč bys to dělal, proč prostě koupit horší auto za víc peněz?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2638 Příspěvek od TANN3R »

V8 v 5er nemá podle mě vůbec smysl. Nejde o to, že by to bylo špatné auto, ale ty ceny jsou šíleny..
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2639 Příspěvek od Popp »

Ked si odmyslím že sme kedysi mali e39 528i 530i a potom už iba 540i a s e6xUP zamna jedine čo patrí do 5er je prave V8, skusil som v e61 aj ropu ale to bol velmi velký omyl.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2640 Příspěvek od Popp »

Filozof píše:jak budu hledat auto budu se rozhodovat ...až nastane ten čas bud 745Li nebo 545i e61.
Facelift nechci nakonec.

Když už auto at je pořádné a počítám stím že ty 2kila na auto budu muset mít a 50k bokem na servis alespoň.
Jazdím e61 545i 2004, nešetrím ju, fakt nešetrím a to jazdím po ČR/IT s najazdom napr od začiatku prazdnin 40.000km, zatial je to jediné BMW čo som kedy mal do ktorého som investoval najmenej pomer KM/cena ND
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Odpovědět