Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 745 Li - data z Inpy
E66 745 Li - data z Inpy
Chtěl bych poprosit, jestli se Vám ty hodnoty nezdají divné. Rozdílný údaj na válci č.2 a ty hodnoty na lambdách.
https://jarisbmw.rajce.idnes.cz/E66_inpa/
Pak ještě ta chyba na termostatu. Je snížený a dávaný před měsícem.
Děkuji za názory. Mám takové pochybnosti, že mně to víc žere než by mělo a nechci něco zanedbat.
https://jarisbmw.rajce.idnes.cz/E66_inpa/
Pak ještě ta chyba na termostatu. Je snížený a dávaný před měsícem.
Děkuji za názory. Mám takové pochybnosti, že mně to víc žere než by mělo a nechci něco zanedbat.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
snizenej termostat ma pokud vym vylaborovany to topny telisko takze ta chyba je normalni...
nevim co se ti nezda na tech hodnotach ty jsou uplne krasny a to ti nezveda spotrebu...
za to na udaji o lambdach to mas bohaty na valcich 1-4 .. tezkorict jesli na benzin nebo na plyn ale mas to bohaty.. proto tam mozna i trochu vic ukazuje to cidlo klepani
nevim co se ti nezda na tech hodnotach ty jsou uplne krasny a to ti nezveda spotrebu...
za to na udaji o lambdach to mas bohaty na valcich 1-4 .. tezkorict jesli na benzin nebo na plyn ale mas to bohaty.. proto tam mozna i trochu vic ukazuje to cidlo klepani
Re: E66 745 Li - data z Inpy
ok, díky za názor. Tohle jsou hodnoty na LPG. Zkusit jezdit jen na benzin a pak to ještě zkouknout. Jestli si myslím správně, že když stojím proti motoru ze předu, tak řada 1-4 je z leva, tak když si dám ucho na VVT, tak tam sliším jemné ťukání. Takový pravidelný klepot v ot. 540 ot/min. Když zapnu klimu a zvýší se otáčky na 750 ot/min, tak to zmizne. Jestli to má souvislost. Nebo někde podsává?
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Výhřev termostatu zůstává zapojen, ale ta chyba tam vyskakuje, protože už je to moc chytry. Když nedosáhne teploty přes 103°+, tak hodí chybu, že je termostat zaseklej. To už bohužel ojebat nejde.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
jde, musel by se nechat upravit SW jednotky, ale stálo by to peníze a je to zbytečny.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Termostat resit nebudu, ale ta vec ohledne bohatosti me zajima. Proc to tak je.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Co znamena O2 sensor Add a Mul ?
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Taky by me zajimalo, co ty zkratky znamenaj.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Chlapy nevite, co znamenaj ty zkratky u lambd? Nebo jestli by to mohlo ovlivnovat hur serizeny LPG?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Pravděpodobně myslíš tento obrázek:zzeli píše:Co znamena O2 sensor Add a Mul ?

Jedná se o adaptivní regulace lambda hodnot:
Skládá se z aditivní (=Add) a multiplikativní (=Mul) adaptace, kdy
- aditivní (krátkodobá) adaptace se udává v milisekundách a slouží pro optimalizaci chodu motoru při volnoběhu,
- multiplikativní (dlouhodobá) adaptace se udává v procentech a slouží pro optimalizaci chodu motoru při zatížení.
- popsal jsem to 23.07.2016 v tomto vlákně http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... v&start=10

Re: E66 745 Li - data z Inpy
Dobry. Ted se ukazalo, ze sem si to pred dvouma rokama poradne neprocet a vysral jsem se na to
Kazdopadne diky za link
Krasny priklad toho, jak sklizis plody sve vlastni prace 



Re: E66 745 Li - data z Inpy
Jestli jsem to dobře pochopil, tak mám špatné ty aditivní hodnoty. Na bank 1 jsou v kladných hodnotách (chudá směs) a bank 2 je záporná hodnota a to je bohatá směs. Bank 2 jsou válce 5-8 a bank 1 jsou 1-4 ? Ale podle Snejka by to mělo být opačně.starML píše:Pravděpodobně myslíš tento obrázek:zzeli píše:Co znamena O2 sensor Add a Mul ?
Jedná se o adaptivní regulace lambda hodnot:
Skládá se z aditivní (=Add) a multiplikativní (=Mul) adaptace, kdy
- aditivní (krátkodobá) adaptace se udává v milisekundách a slouží pro optimalizaci chodu motoru při volnoběhu,
- multiplikativní (dlouhodobá) adaptace se udává v procentech a slouží pro optimalizaci chodu motoru při zatížení.
- popsal jsem to 23.07.2016 v tomto vlákně http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... v&start=10
Re: E66 745 Li - data z Inpy
ja si myslím že mutlicaptiv není procento, ale násobek
když je tam 1,1 tak to není že by to bylo o procento víc, ale že to je násobek, např std 25ms doba otevření a s multicaptivem 1,1 pak 25*1x1 = 27,5 ms, ale nevím jeslti si to myslím správě, ale žiju v tom
když je tam 1,1 tak to není že by to bylo o procento víc, ale že to je násobek, např std 25ms doba otevření a s multicaptivem 1,1 pak 25*1x1 = 27,5 ms, ale nevím jeslti si to myslím správě, ale žiju v tom

Re: E66 745 Li - data z Inpy
Tak ja jsem uplne vedle, ale pokud to mam na jedne strane bohate, tak proc? Kdyby to byl MAF, tak by to bylo celkobe bohate vsude ne? Kdyz je to bohate, tak hodne paliva a malo vzduchu. Mohla by to delat i horsi svicka na valci cislo 2, slabsi civka, zkusim to projet jen na benzin. Zil jsem v domeni, za udaje bank 1 je pro radu valcu 1-4 a bank 2 pro radu valcu 5-8.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
základ je to porovnat na benzín, že je jedna strana jinak muže byt nějaka netěsnost v sání, horší ventil atd, a nebo prostě lambda, už je každá jinak opotřebená a klidně muže ovlivovat směs,
dobrý je že LPG jde ladil pro oba banky zvlášt, takže si mužeš sladit bohatost tak by to bylo obojí v nule.
dobrý je že LPG jde ladil pro oba banky zvlášt, takže si mužeš sladit bohatost tak by to bylo obojí v nule.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Lambdy pred katem, ty regulacni by meli byt 4 roky stare (cca 50 000 km). Menil si je ty. Mne totiz neco lehce tuka na rade valcu 1-4. Kdyz si dam ucho k VVT. Na prave strane z pohledu rozvodu je ticho. Nevim, jestli je to normalni nebo ne. Nikoho tu se 745tkou neznam. Na valci cislo 2 mne kdysi vypadla prave ta triska od LPG. Pak jsem ji tam s trochou stesti znova prilepil.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
1,1 je 110%JaraX píše:ja si myslím že mutlicaptiv není procento, ale násobek
když je tam 1,1 tak to není že by to bylo o procento víc, ale že to je násobek, např std 25ms doba otevření a s multicaptivem 1,1 pak 25*1x1 = 27,5 ms, ale nevím jeslti si to myslím správě, ale žiju v tom
Ak je základ 25ms, 110% je 25*1,1 => 27,5ms
P.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Jaris330D píše:Jestli jsem to dobře pochopil, tak mám špatné ty aditivní hodnoty. Na bank 1 jsou v kladných hodnotách (chudá směs) a bank 2 je záporná hodnota a to je bohatá směs. Bank 2 jsou válce 5-8 a bank 1 jsou 1-4 ? Ale podle Snejka by to mělo být opačně.starML píše:Pravděpodobně myslíš tento obrázek:zzeli píše:Co znamena O2 sensor Add a Mul ?
Jedná se o adaptivní regulace lambda hodnot:
Skládá se z aditivní (=Add) a multiplikativní (=Mul) adaptace, kdy
- aditivní (krátkodobá) adaptace se udává v milisekundách a slouží pro optimalizaci chodu motoru při volnoběhu,
- multiplikativní (dlouhodobá) adaptace se udává v procentech a slouží pro optimalizaci chodu motoru při zatížení.
- popsal jsem to 23.07.2016 v tomto vlákně http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... v&start=10
Adaptácie "len" hovoria, čo robí DME pri tvorbe zmesi.
Podľa mňa Tebe DME pridáva palivo/predlžuje dobu vstreku pre obidve banky (o 11% a 9%). Bez toho, aby sme videli, ako sa tie hodnoty menia v reálnom čase, ťažko presnejšie hodnotiť.
Možno máš multiplikátor LPG nastavený na nízku hodnotu...?
Podľa riadku 3 (Int B1 a Int B2) lambda pre B1 registruje bohatú zmes a pre B2 chudobnú zmes. Ideálne je 1.00.
P.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
Vsem dekuji za rady.
Prvni co udelam je, ze to projedu na benzin. Pak kdyztak mrknu jestli tam neni nejaka netesnost, (spatne utazena svicka, jestli nejsou od oleje, na valec cislo 2 zkusim novou civku nebo prohodit svicky. A pak se bude resit dal.
Asi si z toho zatim nemusim delat tezkou hlavu, ale vse proverim.
Civky maji najeto 80 000 km a svicky 20 000 km.
Jinak to nic nedela.
Prvni co udelam je, ze to projedu na benzin. Pak kdyztak mrknu jestli tam neni nejaka netesnost, (spatne utazena svicka, jestli nejsou od oleje, na valec cislo 2 zkusim novou civku nebo prohodit svicky. A pak se bude resit dal.
Asi si z toho zatim nemusim delat tezkou hlavu, ale vse proverim.
Civky maji najeto 80 000 km a svicky 20 000 km.
Jinak to nic nedela.
Re: E66 745 Li - data z Inpy
prohod svicku i s civkou