Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#41 Příspěvek od ACDC »

Není důvod, startuje na ťuk, volnoběh super, jede jak má. Tohle by nedělalo jen v tom úzkém pásmu otáček.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#42 Příspěvek od ACDC »

Teď celá operace znovu, beze změn. Nějaké multiadaptační hodnoty a korekce jsou vše na 0%, rovnoměrnost chodu nijak zvlášť rozhozená.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#43 Příspěvek od ACDC »

Protože závada je prostě neodstranitelná, ani s pomocí vás, za což dík, nastavil jsem v LPG delší časy pro volnoběh, takže motor nezhasne. Takže mohu v pohodě jezdit, mohl jsem si ušetřit hezkých pár tisícovek, pokud bych to udělal hned. Kašlat na putičkářství......
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#44 Příspěvek od Filozof »

puntičkář u starého auta je moc drahá sranda ... hlavní je že jsi problém vyřešil. ;) :)
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#45 Příspěvek od ACDC »

Ještě něco. Měřil jsem tlak paliva, jen pro jistotu a je 4 atm a se sešlápnutím plynu se skoro nemění. Filtr včetně regulátoru tlaku je nový. A je mně divný, že hadička k regulátoru vede z místa před klapkou. U ostatních motorů odbočuje za klapkou, tam se přece mění podtlak při sešlápnutí plynu nebo volnoběhu.
Jinak jsem byl za kámošem na emisích, takové neofiko měření. Lambda je prakticky 1 a ostatní parametry naprosto OK na sondě ve výfuku. Jeho diagnostika taky naprosto OK.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#46 Příspěvek od ACDC »

Ví někdo, jak je to s tím podtlakem?? dík
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#47 Příspěvek od Spejbl »

Zdravím. Podtlak se bere ze sacího potrubí, tedy z té části co je mezi sacim ventilem a škrtící klapkou.
Podtlak zavedený na regulátor tlaku benzínu, slouží k tomu, že za volnoběhu se tam pustí podtlak a sníží tlak pružiny v regulátoru a tím se sníží tlak benzínu kvůli emisím na volnoběh. Moc zkušeností nemám, ale co vím tak normální BMW maj tlak benzinu cca 3bar a Mpowery cca 5bar.
Je to kolikrát trápení s těmhle youngtimery :D
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#48 Příspěvek od ACDC »

No právě. Tlak se ale nesnižuje jenom kvůli volnoběhu, to je zažité klišé. Úkolem regulace tlaku v liště je ten, aby rozdíl tlaků vstřik-sání byl konstantní a výkon bylo možno určovat jen délkou vstřiku. Ale M62 si bere vzorek podtlaku před klapkou, což přece nemůže fungovat.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#49 Příspěvek od Snejk »

Ten podtlak ma bejt zapojenej dozadu nad membranou na ten trcici vyvod, jsou tam dva, ten druhej pres ventil napaji sekundarni vzduch... zepredu ti je k nicemu
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.

#50 Příspěvek od ACDC »

No vždyť je mi to sakra divný. Jenže vzadu na membráně je posilovač, sek. vzduch a pak nic, jenom velký rezervní vývod, zaslepený a připravený vývod se žlutým kroužkem, kde je podtlak plyn. A vepředu na koleně za váhou jsou dva nátrubky, podtlak do Véčka k posilovači a pak právě malý, kde je ten podtlak k regulátoru. Asi dám téčko na vývod na ovl. sekund. čerpadla a vezmu to tam. dík

https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_7560
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_7588
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_2287
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=13_2044
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=13_0811
Na tom posledním otočen filtr dozadu. Ono v tom OEM jsou někdy blbosti.
Odpovědět