Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
Není důvod, startuje na ťuk, volnoběh super, jede jak má. Tohle by nedělalo jen v tom úzkém pásmu otáček.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
Teď celá operace znovu, beze změn. Nějaké multiadaptační hodnoty a korekce jsou vše na 0%, rovnoměrnost chodu nijak zvlášť rozhozená.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
Protože závada je prostě neodstranitelná, ani s pomocí vás, za což dík, nastavil jsem v LPG delší časy pro volnoběh, takže motor nezhasne. Takže mohu v pohodě jezdit, mohl jsem si ušetřit hezkých pár tisícovek, pokud bych to udělal hned. Kašlat na putičkářství......
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
puntičkář u starého auta je moc drahá sranda ... hlavní je že jsi problém vyřešil.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
Ještě něco. Měřil jsem tlak paliva, jen pro jistotu a je 4 atm a se sešlápnutím plynu se skoro nemění. Filtr včetně regulátoru tlaku je nový. A je mně divný, že hadička k regulátoru vede z místa před klapkou. U ostatních motorů odbočuje za klapkou, tam se přece mění podtlak při sešlápnutí plynu nebo volnoběhu.
Jinak jsem byl za kámošem na emisích, takové neofiko měření. Lambda je prakticky 1 a ostatní parametry naprosto OK na sondě ve výfuku. Jeho diagnostika taky naprosto OK.
Jinak jsem byl za kámošem na emisích, takové neofiko měření. Lambda je prakticky 1 a ostatní parametry naprosto OK na sondě ve výfuku. Jeho diagnostika taky naprosto OK.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
Ví někdo, jak je to s tím podtlakem?? dík
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
Zdravím. Podtlak se bere ze sacího potrubí, tedy z té části co je mezi sacim ventilem a škrtící klapkou.
Podtlak zavedený na regulátor tlaku benzínu, slouží k tomu, že za volnoběhu se tam pustí podtlak a sníží tlak pružiny v regulátoru a tím se sníží tlak benzínu kvůli emisím na volnoběh. Moc zkušeností nemám, ale co vím tak normální BMW maj tlak benzinu cca 3bar a Mpowery cca 5bar.
Je to kolikrát trápení s těmhle youngtimery
Podtlak zavedený na regulátor tlaku benzínu, slouží k tomu, že za volnoběhu se tam pustí podtlak a sníží tlak pružiny v regulátoru a tím se sníží tlak benzínu kvůli emisím na volnoběh. Moc zkušeností nemám, ale co vím tak normální BMW maj tlak benzinu cca 3bar a Mpowery cca 5bar.
Je to kolikrát trápení s těmhle youngtimery

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
No právě. Tlak se ale nesnižuje jenom kvůli volnoběhu, to je zažité klišé. Úkolem regulace tlaku v liště je ten, aby rozdíl tlaků vstřik-sání byl konstantní a výkon bylo možno určovat jen délkou vstřiku. Ale M62 si bere vzorek podtlaku před klapkou, což přece nemůže fungovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
Ten podtlak ma bejt zapojenej dozadu nad membranou na ten trcici vyvod, jsou tam dva, ten druhej pres ventil napaji sekundarni vzduch... zepredu ti je k nicemu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 TU B44 nepatrné/velké kolísání.
No vždyť je mi to sakra divný. Jenže vzadu na membráně je posilovač, sek. vzduch a pak nic, jenom velký rezervní vývod, zaslepený a připravený vývod se žlutým kroužkem, kde je podtlak plyn. A vepředu na koleně za váhou jsou dva nátrubky, podtlak do Véčka k posilovači a pak právě malý, kde je ten podtlak k regulátoru. Asi dám téčko na vývod na ovl. sekund. čerpadla a vezmu to tam. dík
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_7560
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_7588
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_2287
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=13_2044
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=13_0811
Na tom posledním otočen filtr dozadu. Ono v tom OEM jsou někdy blbosti.
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_7560
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_7588
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_2287
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=13_2044
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=13_0811
Na tom posledním otočen filtr dozadu. Ono v tom OEM jsou někdy blbosti.