Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dominikk
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 19.08.2018 20:18

BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#1 Příspěvek od Dominikk »

Zdar, nevíte co s tím ? :D nikdy se to nemlžilo. Až donedávna kdy jsem měl sundaný přední kola a myl jsem vnitřní stranu kvůli tuně zaschlé hlíny na tlumičích atd. Asi se mi tam dostala voda skrze ty černý dvířka jak jsou na fotce u toho kola. Světla normálně svítí.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#2 Příspěvek od TurboShnek »

Nic s tím :D Na e90 už nevyndáš plexisklo jako na e46. Nakolik vím tak si tam sám ani nezkontroluješ hladinu oleje. :woot: :woot: :woot: :woot: :Pohar:

Zkusil bych ty dvířka otevřít a nechat to vyschnout, teď budou 30tky tak že by to mohlo vyschnout. Možná vyndat i žárovky pokud se dá aspoň udělat ještě to. :woot: Jinak mně ještě napadá zkusit to vyfoukat kompresorem. V jakýmkoliv servisu ho mají tak se tam zajeď zeptat.
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

Re: BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#3 Příspěvek od czNEWMANcz »

Vytočit kola, sundat kryt v podběhu, vyndat žárovku blinkru a nechat působit fén ;) Ne moc horký vzduch, ideálně studený, případně nižší stupeň teplého (horkým vzduchem hrozí deformace vnitřku světla, popraská stříbřenka nebo se na ní udělají bubliny). Fén ideálně zavěsit do podběhu a zapřít směrem do otvoru pro žárovku - do hodinky je to vysušený :)
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 3813

Re: BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#4 Příspěvek od mykovec »

Měl jsem to tak stejně na E91. Vysušovat jsme zkoušeli 3x, vždycky stačil první déšť a bylo to tam zas. Pomohla až vyměna dvířek k výbojkám za cca. 400Kč, pravděpodobně se to mlžilo tim silikonovým těsněním - ačkoliv od pohledu bylo úplně v pořádku. u mě, cokoliv se bude v budoucnu mlžit třeba na druhým světle, měním automaticky rovnou nový dvířka, ušetřil bych si spoustu času s tím fénováním.
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

Re: BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#5 Příspěvek od czNEWMANcz »

já mám zadní víčka už měněný a stejně se mlží... není to pravidlo, že po každém dešti a zároveň je to tak na přeskáčku, někdy levé, jindy pravé. Dvířka nasazeny OK. Osobně už mám podezření spíš na těsnění okolo plexi, tzn. přetěsnit (resp. asi renovovat) celá světla...přeci jen už mají za sebou nějakých 12 let, takže už asi mají nárok...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#6 Příspěvek od JaraX »

kalasnikov471 píše:Nic s tím :D Na e90 už nevyndáš plexisklo jako na e46. Nakolik vím tak si tam sám ani nezkontroluješ hladinu oleje. :woot: :woot: :woot: :woot: :Pohar:

Zkusil bych ty dvířka otevřít a nechat to vyschnout, teď budou 30tky tak že by to mohlo vyschnout. Možná vyndat i žárovky pokud se dá aspoň udělat ještě to. :woot: Jinak mně ještě napadá zkusit to vyfoukat kompresorem. V jakýmkoliv servisu ho mají tak se tam zajeď zeptat.
proč by sis neměl zkontrolovat olej? je tam elektronická měrka, normáně si v idrivu zobrazíš stav oleje, dokonce i přes diag se mužeš podívat na přesný stav oleje. a nafty protože potřebujou stálo péči mají ještě normálně měrky.
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#7 Příspěvek od TurboShnek »

JaraX píše:
kalasnikov471 píše:Nic s tím :D Na e90 už nevyndáš plexisklo jako na e46. Nakolik vím tak si tam sám ani nezkontroluješ hladinu oleje. :woot: :woot: :woot: :woot: :Pohar:

Zkusil bych ty dvířka otevřít a nechat to vyschnout, teď budou 30tky tak že by to mohlo vyschnout. Možná vyndat i žárovky pokud se dá aspoň udělat ještě to. :woot: Jinak mně ještě napadá zkusit to vyfoukat kompresorem. V jakýmkoliv servisu ho mají tak se tam zajeď zeptat.
proč by sis neměl zkontrolovat olej? je tam elektronická měrka, normáně si v idrivu zobrazíš stav oleje, dokonce i přes diag se mužeš podívat na přesný stav oleje. a nafty protože potřebujou stálo péči mají ještě normálně měrky.
To já vím že je tam elektronická měrka, na e46 je taky primitivnější veze. Já jí ale mám odpojenou přes PA Soft protože se rozbyla a utrácet peníze za takovou blbost nebudu. Já vím kolik mám oleje protože si ho pravidelně kontroluju, stejně jako tlak v pneumatikách.

Je možný že rozvedený maminy v x6 na leasing si olej nekontorlujou ale ja jsem ze starý školy a potřebuju mít měrku kterou motory mají už od nepaměti a která bude fungovat i 200 let (Pokud není z koncenru VW :D ) abych si byl jistej kolik mám oleje, ne spolíhat se na snímač kterej se rozbije až budu 2000km od domova, zaplatím za novej, kvůli tomu vypustím i olej a pak budu jako blbec čekat 5 minut než se mi načte hladina oleje úplně zbytečně. S takovým autem nechci mít nic společnýho a je vidět z BMW jde v nějakým jiným směru kterej už není pro mně. Doufám že tomu kdo tohle odsouhlasil spadne řasa do oka. :D

Technologie je super když se správně použije jako automatická klimatizace, ale když s ní začnou řešit problémy který nepotřebujou řešit už 100 let tak je na obtíž. :P
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW e90 330i (2006) - Zamlžená světla

#8 Příspěvek od JaraX »

no jo, pak doporučuju koupit końský povoz.
pokud si pravidelně kontroluješ olej, gumy,tak asi i znáš svoje auto a víš kolik bere oleje, a pokud budeš 2000km od domu a víš že bere 1l na 5tkm, tak víš že tě cestou domů nemuže nic rozhodit a nemusíš nic dolívat.
já mám taky radši mechanickou měrku, resp nejlepší je jak to mají E65 face, máš mechanickou měrku, máš elektronickou měrku, kontroluješ to jen elektronickou ale v připadě pochybností se podíváš mechanickou. ale že by to pro mě byl nějakej dealbreaker, že bych nechtěl E90 kvuli tomu že nemá měrku, to fakt ne. to je pro mě víc dealbreaker že nenabízí V8 (krom M3)
Odpovědět