
Tak si uživej auta. Znám ten pocit.

JaraX píše:tak zrovna N52 bych řekl že je servisně náročnější, nebo teda na kvalitu mechanika, musíš furt něco studovat, hlinikový šrouby všude, nic nesmíš použít dvakrát, magneziovej blok kterej když ukostříš tak se ti rozpustí elektrolýzou atd. mám nastudovany všechny školící manualy jak na N62 tak na N52 a prostě N62 je víc taková ta stará kovařina, kdežto N52 je už z těch new gen motorů, magnezium, hlinikový šrouby, elektrická pumpa, volnoběžka na altíku, všecko se je řešeny jinak
JaraX píše:neboj mě jen tak nenasereš, napiš co cítíš
btw ted mi tu zrovna přistála jedna N52 co nejde nastartovat
RomanM3 píše:subáááru od 2006/7 už taky stojí dost za hovno...motory mají konstrukční problémy(tuším cosik se zdvihátkama vetilů), nafta je uplně průser, mezináprava se ráda kousne a odjebe přední dif, poloosy i převodovku...bohužel to ted řešila ségra na svoujem outbacku 2005/6 nějak tak 2,5i H4....opravila to a šlo z baráku...celkově není moc z čeho vybírat