Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

investice po koupi sedmy (E66)

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

investice po koupi sedmy (E66)

#1 Příspěvek od kawaman »

Na základě dotazů jsem sepsal co všechno se dělalo na mojí sedmě (750Li rv. 2007) od koupi. Auto mám 2 roky a 3 měsíce, najeto mělo tuším 176k km, teď spolu máme cca 50tisíc km, takže si můžete udělat obrázek sami. Auto se kupovalo po Jaraxově prohlídce, nebylo úplně top, ale žádná hrůza taky rozhodně ne. Po tom všem, co se udělalo si myslím, že je auto momentálně ve skvělé kondici (čti top :-D ), ikdyž je právě u Jaraxe na servise, protože se odporoučel posilovač brzd (oprava není v seznamu zahrnuta, protože nevím, kolik to bude stát).

LPG - 39000,-
olej v DD - 1500,-
chemie - 450,-
okroužek termostatu oleje - 158,- (2ks)
okroužek trubky oleje - 72,- (2ks)
těsnění konzole alternátoru - 114
husí krk sane - 932,-
CHF11S - 675,-
chemie - 200,-
olejový filtr - 425,-
vzduchový filtr - 1542,- (2ks)
kabinový filtr - 902,- (sada)
olej 5w40 - 2400,- (8L)
baterka - 5200,-
axiální kloub - 806,-
rameno přední velké - 7400,- (2ks)
svíčky - 3600,- (8ks)
hardyspojka - 3300,-
ložisko kardanu - 1920,-
membrána - 1108,- (2ks)
mytí motoru - 300,-
těsnící sada vakuové pumpy - 500,-
vana automatu - 4200,-
průchodka mechatroniku - 397,-
těsnění mechatroniku - 267,-
olej ZF - 4000,-
geometrie - 650,-
klimachladič - 2747,-
chladivo + olej - 900,-
těsnění 424, 425. - 390,- (2ks)
těsnění 420. - 256,- (2ks)
těsnění čidlo vačky 398. - 156,- (4ks)
vanos okroužek velký - 296,- (4ks)
vanos okroužek malý - 232,- (4ks)
rameno přední malé - 6202,- (2ks)
rameno přední velké - 1000,- (záruka)
axiální táhlo - 2190,-
mytí motoru - 600,-
těsnění ventilvíka - 2500,- (2ks)
těsnění trubička - 2416,- (8ks)
oprava alternátoru - 500,-
půjčení alternátoru - 700,-
silentblok stabilizátoru - 804,-
těsnění světla - 686,- (2ks)
chladící kapalina G11 - 405,-
destilka - 87,-
olejový fitr - 463,-
odvzdušňovací potrubí - 1056,-
olej 5w40 - 2400,- (8L)
víko B+ - 169,-
pohon sedačky - 4983,-
repas světel - 14500,-
geometrie - 650,-
promazání ventilátoru kabiny - 450,-
chemie - 560,-

Tohle všechno na autě dělal Jarax, za což mu patří velké dík!

Pak jsem si na autě dělal ještě sám pár věcí.

Brzdy - 12000,-
2x olej 5w40 - 2400,-
2x olejový filtr - 700,-
čištění interiéru - 3000,-
doplnění klimatizace - 700,-

Pokud jsem na nic nezapoměl, tak tahle sranda vyšla celkem na 148416,-Kč. Neuváděl jsem zde záměrně cenu práce, protože tu zvěřejňovat nechci a taky jsem neuváděl pneu, kola, pohonné hmoty.
Naposledy upravil(a) kawaman dne úte 07.08.2018 10:09, celkem upraveno 2 x.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#2 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak já to vypisovat všechno nebudu, ale jsem v tom už za podobné prachy a stále s problémama :( stále auto nahovno jezdí a je to pouze 735, jak říkal Jarax bude t to srát až budeš topit prachy v obyčejném autě.

jen 8L oleje 2400 ? Píšeš materiál, tak se podivuju nad cenou.

E65 735
- 2002 3/11
- koupeno 205 000
- nyní 295 000
- nájezd za 2 roky
- myslím v ABS jendotce je 365 000, nedělám si iluze, že by auto neblyo smotané.

- LPG 35K
- Oprava ASK - 3500
- Navi03 - 7000
- nové brzdy/destičky TRW -
- Světla Bi-xenony + denní svícení kroužky -
- Výměna VVT
- Zadní ramena
- Svíčky - 2500
- Nástřik zadní lišty PDC - 1500
- výměna filtrů v LPG vyčištění a seřízení na ujetých 60Kkm se nemuselo nic řešit, byl jsem překvapen.
- nová baterka Exidge 100mAh - 2500
- výměna filtrů a oleje v převodovce - 5500
- nové víčka origo na membrány - 1000
- x,o kroužky, těsnění motoru, trubka v motoru, přetěsnění
- nový alternátor - 12000
- repas startéru, nová vodní Pumpa, nové věci v olej. čerpadle.
- destičky vzadu
- čidlo oleje
- filtr vzduchu měněn každou druhou výměnu oleje
- nová ramena a čepy předek
- komforty - 8500
- čidlo oleje - 1000
- olej měněn 9x
- nová vodní pumpa ??? - auto na opravě čeká na novou vodní pumpu

- kraviny typu koberečky, filtry klima a vzduch 2x za rok, mytí motoru, plnění klima, gumy, kontrola, stk, atp nepíšu

Když to tak počítám a záměrně jsem nenapsal všechna čísla jsem v tom tak za 170
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne úte 07.08.2018 09:39, celkem upraveno 2 x.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#3 Příspěvek od kawaman »

Ono je tam toho oleje pres 8 litru, ale to je detail. Je to presne jak pises, kdyz to davas do auta, co ti az tak nedela radost, sere te to. To ale neni muj pripad, ja auto hledal dlouho a ted vim, ze se to vyplatilo. Ono ty investice jsou nejake vzdy, jen te to nesmi srat :-D
A lakování + opravy věcí, co se dělaly na pojišťovnu, po lehkém ťukanci jsem tam neuváděl, protože to není servis po koupi. Ale byla by to zase nějaká ta stovka navrch..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#4 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Je to jak říkáš, spravovat Indivuidual je i investiční potenciál já jsem vlastně v dnešní době proinvestoval další ojetou 750 v nějakém základu.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#5 Příspěvek od Filozof »

Skvělé kluci jste borci. Díky moc za tento TOPIC.
poprosil bych ještě doplnění vždy uvádějte i přesně auto zda 745i nebo 745Li a stav KM a rok takže (např 745i rok 2003/8 tach: 289tis km při nákupu)
Nájezd za 3roky např. 50tis km.

Super takto mi to vyhovuje a nejen mě ale všem co chtějí mít přehled a srovnání kolik přijde provoz BMW.

Já jsem do své e38 728i 97/6 s vyšší střední výbavou tacho 162k při nákupu vrazil včetně práce a pneu s LPG za 5let co ji vlastním od 2013/8 přesně za týden cca 180k komplet. :shock: :?
plus cenu auta 100k.
Ted ročně cca 30-35k vrazím do servisu a není v top stavu.

Najel jsem s autem asi 120tis km.

Realný nájezd auta je opravdu kolem 500tis km po odečtení stočení tacho před 10lety cca 150-200tis km. :shock: po přepočítání je to dost a moc staré auto které má investice i díky stáří ...

Většinu věcí jsem si dělal sám protože mě to baví a snažím se to poctivě vše udělat. A třetinu věcí pod dohledem odborníka či spolupráce s mechanikem.
Tak jen vsuvka s E38 aby bylo vidět že i e38 potřebuje investice a možná často větší jak e65... :(


Ted mě čeká 15-20k jen startér, čerpadlo, výměna dveří 2x a blatník co je nachystané u lakýra. takže 2kila až 210k do vánoc jistě bude v investicích do auta.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#6 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Já jen uvedu, že mě teď po 70K odešla vodní pumpa, tak nevím zda to je tak nekvalitní matroš. Jinak vzadu na vodni trubce ja taková 10cm trubka, kterou jsem si objednal z BMW, protože taky tekla, X kroužky a o kroužky jsem měnil snad všude.
Jinak problém s vodou jsem měl na všech BMW.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#7 Příspěvek od kawaman »

Filozof - téma jsem založil na základě tvého dotazu. Je pravda, že to může spoustě lidem otevřít oči.
Ono do každého auta je třeba něco investovat, pokud to chceš mít všechno v cajku. A starší auta si hold vždy o něco řeknou..

Arnie - asi už to nebude tak kvalitní jak origo, co se montovalo z výroby no
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
Pilifo
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: ned 29.09.2013 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#8 Příspěvek od Pilifo »

Díky borci za info.

Ja momentálne tiež rozmýšľam, či pôjdem po 3,5 rokoch vlastnenia E61 do nejakej 10-ročnej sedmy alebo kúpim niečo novšie, ale slabé :D

Mňa vyšiel servis E61 530d 2004 za 75k najazdených km (momentálne najazdených dokopy 294k km) na cca. 150k Kč za dobu vlastnenia. Do toho nepočítam palivo ani pneumatiky.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#9 Příspěvek od JaraX »

pilifo a máš to ted top? myslím jak kawaman, uplně vše je funkční, nikde není ani škrábanec, podvozek nikde ani neklepne, motor je suchej, turbo nepíská, DPF není zanesene, diag bez chyb?
Uživatelský avatar
Pilifo
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: ned 29.09.2013 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#10 Příspěvek od Pilifo »

JaraX, že by bolo auto v top 100%-nom stave povedať nemôžem, podvozok som za moju dobu vlastnenia nemenil, takže nie je v stave nového auta a ani netuším, či nie je ešte pôvodný. Najpálčivejší problém je tam momentálne turbo, ktoré mierne púšťa olej, takže to budem dávať na fabrický repas pri najbližšej výmene oleja sem - https://www.turbocar.cz/cs/servis-a-opravy.html.

Inak ak by som vymenoval veci, ktoré som riešil, tak sú zhruba nasledovné - DPF, žhaviče, prevodovka, kompresor podvozku, zvody, pretesnenie diferenciálov a turba, hardyspojka, kabeláž v 5. dverách, vyčistenie EGR, EGR termostat, zaslepenie vírívých klapiek a potom klasika - výmena oleja a filtrov každých 15 000 km, nejaké vypálené žiarovky a iné drobnosti...
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#11 Příspěvek od Zugy »

Tak já se taky přidám. :D Auto jsem koupil v lednu 2017 s nájezdem 293000km. Teď mám 350000km. Je to E65 750i rok 12/2005. Jarax mi řekl, jestli se spokojim se stavem a výbavou tak je to v poho. Nebyla to leštěnka a VOLL také ne. Nicméně základ to má. - adaptiv drive, komforty s odvětráváním vepředu, hydrokufr, 4kolečka klimy, velká navi, softclose, KA, L7. Auto bylo po celkém velkém servise a kupoval sem to s tím ,že je potřeba dořešit lpg a vibrace. jinak auto šlape myslím dobře.

takže před koupí co vím, že bylo uděláno:
- přetěsněn komplet motor
- dělaná trubka
- vodící lišty
- napínáky řetězuu
- přední ramena
-zadní ložisko
- olej v motoru
- nový reduktor + kabeláž
-vyvážení kardanu
-ložisko kardanu
-hardyna
-baterka
a ještě druhej altik

a teď co sem už dělal já:

- výměna MP3changeru - 5000kč
- žárovka zpátečky - 200kč
- chladič na servoolej
- cívky + seřízení lpg - 7500kč
- jeté letní pneu 8500kč
- pruchodka matu - 420kč
- těsnění matu - 400kč
- těsnění matu - 297kč
- vana matu s filtrem
- olej do matu
- expanzka - 1158kč
- hurní uložení předních tlumičů
- ložiska horního uložení přeních tlumičů
- dorazy + prachovky předních tlumičů
- půjčení druhých poloos na zkoušku - 500kč
- olej v diffu - 810kč
- nemrzka - 350kč
- něco za práci předchozích věcí
- kódování roletek - 700kč
- tapece celokožené + roletky - 10000kč
- loupací lakování části tapeců v Brně - 2000kč
- šroubky na roletky - 1500kč
- clonky (kryty kolem čudlíků zamykání zadních dveří) - 500kč
- nové zimní pneu 17" - 11500kč
- obutí a vyvážení zimních pneu - 800kč
- sahara
- výměna oleje a olej filtru
- revize lpg + stk + prohlídka auta - 5000kč
- xenony (žárovky) - 3000kč
- malé přední ramena lmi
- uložení zadní nápravnice - silentbloky + podložky
- uložení diffu
- geometrie 800kč
- brzdovka - 700kč
- vodní hadice velká - 2000kč
- vodní hadice malá - 1200kč
- nové letní pneu 19" 12200kč
- přezutí a vyvážení letních 19" 1500kč
- svíčky
- výměna oleje + olej filtr
- vzduch filtr
- kabinové filtry
- stěrače
- tyčky stabu
- výměna převodovky - zatím jen za práci
- dolití převodovky po výměně


No jarax si ze mě dělá srandu, že do toho seru peníze a dodělávám věci. Že dělá roletky, pak celokožene tapece. Ale ty byli jen vedlejší efekt. Při dodělání roletek se musí vyměnit v zadu tapece, protože jsou jiné. No a prodávající je měl v kůži tak mi dal všechny 4 ať je to stejné. Jediné co jsem dodělal byly ty roletky. Koupil sem je s vidinou , že tvl. dodělám to do 10000kč. No nakonec to vyšlo na 15000kč a ještě se mi olupuje lak na tapecích, ale co už. A další co chci dodělat je tažné. To moc E65 nemá a nestojí to kotel. Se zbytkem výbavy si vystačím, i když bych samozřejmě bral mnohem víc. A pak co by se mi moc líbilo je jaraxova úprava výfuku. ale to je za balík.

Takže doposud, když nepočítam palivo a pojištění, tak vše i s pneu i s těma roletkama, které nemusely byt jsem tam už za 127000Kč. - když do toho nebudu počítat pneu a ty roletky tak je to cca 77500Kč

co mě čeká v blízké době:
- komplet brzdy
- asi dám repasované edc , takže plus uložení a dorazy a prachovky
- jelikož nemám nivo, tak zvažuji dát silnější pružiny, když se budou měnit tlumiče
- lpg vstřiky
- lpg nádrž
- nějaké lpg hadicové T-kusy - předělání na velké tankování a předělání zapínaní lpg na lepší místo než je u kolena :D
- seřízení lpg
-dodělání tažného
-snížený termostat
- o kosmetice se nebavím, nemám leštěnku a jezdím s tím do obchodu, takže zbytečné
- mám oloupané zrcadlo v mlhovkách, takže svítí jak bludičky, ale nepoužívám je, tak ještě uvidím , zda je vyměnním.
- pak nějaký ten software
- seřízení lpg po výměně vstřiků


no a co by se mi líbilo ale nemusí být tak je ta klapka výfuku

NO ikdyž nemám VOLL tak sem s autem spokojený, ještě jak se dořeší to lpg a brzdy tak to bude pecka. A všechny co vozím, tak jsou na větvi i z takové (podle jaraxe) socky vraku. :D :D - nic ve zlým.

z výbavy co nemám bych nejvíc bral nivo. to mě mrzí, jinak zadní komforty, nebo zadní idrive či vyhřívaný volant nebo ACC , to oželím. |A ještě škoda , že to není long a nemá dvojskla. Ale s tím se dá taky žít.
Naposledy upravil(a) Zugy dne úte 07.08.2018 22:44, celkem upraveno 1 x.
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#12 Příspěvek od klimsonn »

Taky přidám něco do víru.
Auto koupeno v květnu 2017, 750i - 2005/12, cena 350 ( vím raketa) se stylingama 128-21", najeto 255k km. Teď 286k km. Koupeno v Polsku. JaraX nebyl nadšený. Drahá mrdka. :twisted:
Auto bylo naprosto bez škrábance. Hodně věcí doděláváno původním majtelem. NV, dvojté skla, piano lack dřevo. Inviduál volant. Palubka. lednička, atd. Krátka takže bez niva ale tvrší pružiny. S lpg už koupeno.
Long se mi prostě vizuálně nelíbí. Měl jsem ho 2x. Chápu jeho výhody. Tentokrát vyhrály emoce nad rozumem.
Celkově tato koupě byla víc emotivní než rozumová. :D

dolitý 1L Oleje -500
Koupeny Zadní letní peneu 7500
Brzdové destičky +čidlo +kontakt zadní - 2900
Servis LPG - seřízení revize 400
STK a EMISE 3000 kč, díky JaraXovi
vyměna motorového oleje + filtr 2300 kč
Koupeny letní kola i s alu 20"- 25 000kč

Přední brzdy- desky i destičky
Svíčky
Motorový Olej
Olejový filtr
Vzduchový filtr
Palivový filtr
Kabinový filtr
Parkovací čídlo
Držák mlhovek
Leštění pravého přeního světla
Lak předního a zadního nárazníku
Práce a přezutí na zimní
Těsnění výka ventilů 2x
Držák nárazníku
Řemen + kladky
Alternátor - repas
Vše výše šlo z pojištovny, nebyl jsem viník, šlo to rozpočtem, celkem 55 000, reálná škoda cca 10k zbytek se dělal preventivně.

Zimní kola Bazoš nové 12 000
Sežízení plynu a filtry 4 ks, membrány odvětrávání oleje 2600

Praskali mi hadice, reduktor propouštěl. Skrytá vada z nehody. Vyřešil jsem to tak že v HL propanu mi to celé předělali.

Hadice vody
expanzka
Hadice a termostat nový
Spojka trubky Cu 6x8, 2 kusy
Koncovka FARO přímá 8x1 M12x1 kom. 2 kusy
Elektroventil LPG magic Power rohový
redukor Magic 3 power
filtr kapalné fáze LPG d.8
spojka šroub M12/M12, 2 kusy
výstup vody 90° ootočný reduktor Magic
filtr plynné fáze 2 vývody 2 kusy
termostatická trubka 8(8x1) 2 metry
koncovka FARO 8x1 na čočku komplet
spojka hadice voda 16x16 (malá) 4 kusy
příchytka hadice d 12x22, 8 kusů
L-kus voda pevný 19x16 (velký)
vše za 12000

Teplotní čídlo 600
Baterka 95 ah AGM 5800
ventil topení a sekundární pumpa topení 2190
DSC jednotka falcon-8650
Pentisol CHF11S 1L - 300
Gumy michelin Pilot sport 4S 20"- 25700
Olej mobil 3000 8L 1120
olej v převodovce dynamický průplach 14 800
disky 20"- 20 800
klimatizece + 2l nemrznoucí směsi - 1050

celkem cca 204 000 kč

když odečtu pojistné plnění 55k a gumy 25700 + 12000, a disky s gumama a disky 20" to je 45k kč.
Tak jsem na nějakých cca 65k kč

co mě čeká: seřídit plyn. Na benzín mi to žere normálně cca 12( plná/plná), na plyn mi to žere 15-17( ať jedu jak jedu), dodělat AUX, v Idrivu mi svítí ale nemám kabel. A asi nějaké ramena. A preventivně olej v diferáku.
Zde na foru jsem spíš stalker než přispívatel. Ale už jsem konečně pochopil JaraXe, Občas je agresivní a moc vyhraněný. Ale to on musí. Protože nás tupců, je tu strašně moc. A negativní motivace funguje nejlépe. :oops:
A hlavně se tady řeší všechno furt dokola. Furt ty stejné písničky.
Uživatelský avatar
Travison
Registrovaný
Příspěvky: 328
Registrován: ned 23.07.2017 19:42

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#13 Příspěvek od Travison »

Máš někde fotku s těma stylingama 128-21"?
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#14 Příspěvek od Jaris330D »

BMW E66 745 Li - VIN-DP83638
Auto jsem kupoval od místního člena Klimsonna a před ním Don.
Když jsem auto kupoval, tak Jarax zrovna nemohl jet se mnou, ale říkal, že pokud mě vyhovuje výbava, tak není problém. Sice to není TOP, ale past taky ne.
Z výbavou jsem spokojen, jen bych bral adaptivní světla.

Vlastnictví : Don 02/2013
Klimsonn 07/2014
Já 09/2015

Investice :

Don 148 000 - 163 000 km
Celý motor přetěsněn, trubka skrz blok, písty ve dveřích, vzpěry v hydrokufru, vodní pumpa, kladky, mikrořemeny, olejová vana, repas Webasta, vodní hadice, nějaké PDC čidla, nové cívky 8*, olej v automatu (bez pruchodky), nějaké prahy, čištění kůže, renovace laku, vodní chladič a další drobnosti, které si už nepamatuje - vše dělal Snejk
CENA asi 80 000 kč

Klimsonn 163 000 - 194 000 km
Renovace světel (Caknakis), denní svícení (Falcon), repas ASK (Falcon), repas L7 (Falcon), repasované hřebenové řízení, nový olej DD, LPG (Jarax), nové svíčky 8*, lambdy před katem (Jarax), plnění klimatizace a dezinfekce.
Cena 86 000 kč

194 000 - 224 000 km

Podvozek :
přední náprava :
2 * axiální táhla -LMI
2* čepy řízení - LMI
2* stabilizační tyčky - TRW
2* vrchní ramena - TRW
2* spodní ramena - TRW
2* opět stab. tyčky - LMI , stab. tyčky jsem musel měnit, protože se při montáži strhly oba zavity (nechápu proč)
2* vrhní ramena (LMI), Vrchní ramena měly po 25 000 km úplně v háji silenty a u jednoho poškozená prachovka.
Teď zkouším LMI, protože se TRW moc neosvědčily
Cena 16 000 kč

zadní náprava :
2* rameno zadní náprava - TRW,
1* Brýle 8 + uložení ložiska na P straně - LMI.
1* rameno zadní nápravy. Po 25 000 km opět jedno levé rameno - TRW
Cena 6 000 kč

Olej :
3* měněn komplet - filtry (olejové, vzduchové) - MANN, 5w40 Mobil super 3000 X1, oba kabinové - Meyle.
Většinou to vychází po 8 - 10 000 km po roce.
Cena 4 000 Kč

LPG
vyměně reduktor Compact za výkonnější Power ( Compact začal tlakovat do systému chlazení)
elektroventil
vstupní filtr kapalné fáze + revizní vložka
vyměněny 2* kapalné filtry za výřivé LPG tech + 2* nové vložky - (lepší odstředivost parafinu)
8* nové vstřikovače RAIL DRAGON - původní Magic byly zalepené parafiném a proto vyměněny za lepší.
nějaké to seřízení, hadice T spojky plastové za kovové a revize
Cena 14 000 kč

Ostatní servis
napínací kladka (alternátor, servo) - FEBI
napínací kladka (klima) - FEBI
vodící kladka (alternátor, servo)
2*mikrořemeny - Contitech
------------------------------------
2 900 kč

nové přední brzdové destičky - Textar - 1280 kč
vodní alternátor Bosch 180A - 12 000 kč
ventilátor klima NRF - 9 500 kč
hadice FEBI - 1000 kč
------------------------------------------------------------------
komplet repas přední tlumiče EDC (doraz,vlnovec,ložisko,horní uložení)
repasované řízení
olej CHF11S
2* zadní brzdové hadice
brzdová kapalina
termostat 90°
chladící kapalina
olej diferenciálu
2*výměna silentbloků motoru - LMI
menší servis na LPG
--------------------------------------------------------------------
51 000 Kč
přehrání software, nějaké kodování
výměna oleje v automatu (komplet) - 11 000 kč
nová autobaterie EXIDE AGM 12V 95Ah 850
výměna oleje hydrokufru
vrtule viskospojky - meyle - 800 kč
nová náplň klimatizace
2*membrány
8*svíčky
pak nějaké drobnosti

Celková cena 93 000 kč

Pneumatiky
zimní sadu alu BMW styling 93
2* nové letní pneumatiky Continental Contisportcontact MGT 245/45 ZR19 102Y
2* nové letní pneumatiky Continental Contisportcontact MGT 275/40 ZR19 101Y
4* nové zimní pneumatiky Nokian - WR A4 XL 245/50 R18 V104
Cena 50 000 kč

Celková cena co jsem proinvestoval se zatím zastavila na
187 000 kč

Pak ještě proběhl částečný facelift vnitřku (MMI monitor, CD changer, CAS krytka, lišta u CD changeru, klima panel ,NAV3 + nový laser . CCA 16 000 kč

Auto do TOP je ještě doladit (vůle v kardanu, oba nárazníky na lak, oprejskané přední mlhovky automat nepracuje na 100%, tak 85%, renovace předních sedaček, opravit klapku výfuku a malá netěsnost DD chladiče . )

Na větším servisu se podílel JARAX, Snejk já a místní kamarád. Takže mu dík za trpělivost.

Jediné co mě sere je, proč znovu odešlo řízení.

Ceny jsem neudával všude, protože některé jsou smluvní, VIP a hodně věcí jsem si měnil sám.
Naposledy upravil(a) Jaris330D dne sob 26.10.2019 23:50, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#15 Příspěvek od JaraX »

protože někdo trefil obrubník nebo něco v rejdu.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#16 Příspěvek od Jaris330D »

Ja urcite ne. Kdysi jsem se o tom bavil se Snejkem a pry je to bezna vec, ze to nekomu odejde i po mesici. Misto repasu je moznost dat nejakou druhovyrobu. Nevyznam se v tom a nechapu. Treba i smula.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#17 Příspěvek od JaraX »

to víš že muže odejít, muže začít chcát třeba, ale neudělá se tam vůle,ty tyče sou nově tvrdopokoveny, muže se stát že se třeba část toho tvrdochromu uloupne a zase to bude chcát, ale nikdy se nam nestalo aby se tam udělala vůle. já najel na repasovaném řízení od procházky 100 tisíc km, pak jsem byl u tchána kde mají sousedi o cca 30cm vyšší sjezd do garáže než tchán, ja jel PP kolem po tom sousedovic, pak jsem v plném rejdu nechal nevědomky spadnout to pravé kolo z 30cm, navíc auto bylo čumákem dolů, takže většiny váhy na předku, no a už tam vuli jak prase, prostě jsem si ohl tyč, naštestí už mam nachystané druhé řízení, jen ho nemá kdo namontovat.
p. procházka říkal že žádné z těch řízení co jsme repasovali nemělo opotřebený hřeben, že by byl "vyjetý" ale všechny měli ohlou tyč, prostě je to auto velké a těžké a občas s tím někdo někde letí vzduchem a je problém.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#18 Příspěvek od Jaris330D »

Jasny, mas pravdu, ze i Snejk potvrdil o poddimenzovani rizeni. Kazdopadne po vymene velky rozdil a to poznal uplne kazdy. Za ty tlumice si muzu sam, protoze museli byt chycene uz pri koupe. U tebe jsme je testovaly a mely 40% a upozornil si me, ze rosi a dlouho nevydrzi. Behem tech 3 roku odesly uplne do sracek.
Dalsi problem je, ze s tim malo jezdim.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#19 Příspěvek od Filozof »

Co ty tlumiče kupujeté nové za raketu nebo necháváte repasovat ?
A cena kdo to absolvoval ???

Díky. ;)
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#20 Příspěvek od Jaris330D »

Já jsem repasoval 2* přední EDC, se vším všudy to vychází asi do 25 000 kč i s prací.
Odpovědět