Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
Chlapi, poprosil bych o radu, kdyz nechci startovat motor a potrebuju dat neutral u F10 550i 2011 xdrive , poradite jak? V navodu k autu to nikde nemuzu najit, na youtube jsem nasel, ze v kufru je poastovy klic a pod drzaky napoju by mela byt zastrcka na nej, ale nemam ani klic, ani tu zastrcku pod tim. Pak jeste ze zpod auta zespod prevodovky... ale tam se nedostanu.
Poradite prosim, jak se da jeste vyradit, aniz bych musel startovat?
Diky moc
Poradite prosim, jak se da jeste vyradit, aniz bych musel startovat?
Diky moc
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
- bud to jde tak že zařadíš N pří pokusu o start, pokud to není potkany atd, a mužeš zkusit start, tak při tom kdy to točí to hodíš do N, pozor, tento neutrál je jen na cca 15 min, takže kdybys to třeba táhl 20min na laně, po 15min tě čeká překvapení v podobě P
- tuším že to jde i přes istu
- pokud to není v napojačí, tak prostě zespodu převodovky, doufej že to auto prošlo rukama zodpovědnýho mechanika který povrtal kryt na aretaci převodovky, my to vrtáme na všech Fkách co přijedou.
- tuším že to jde i přes istu
- pokud to není v napojačí, tak prostě zespodu převodovky, doufej že to auto prošlo rukama zodpovědnýho mechanika který povrtal kryt na aretaci převodovky, my to vrtáme na všech Fkách co přijedou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
Mne to nastartovat jde, ale chci ze zvedavosti dneska u kamarada zmerit tlaky na motoru a nechavam to poradne vychladnout a nechxi to startovat na vyjeti z garaze na platak, aby se to znovu natlakovalo olejem.
Nohuzel pod auto se nedostanu, tak mne zajimala nejaka jina varianta, protoze jsem myslel, ze zaradit neutral nebude zadny problem a bude vcelku bezna vec, kdyz clovwl potrebuje treba dostat na platak nebo neco
Nohuzel pod auto se nedostanu, tak mne zajimala nejaka jina varianta, protoze jsem myslel, ze zaradit neutral nebude zadny problem a bude vcelku bezna vec, kdyz clovwl potrebuje treba dostat na platak nebo neco

Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
tak u normalnich aut to problem není, u krámů to problém je.
to s těma tlakama nějak nechapu
to s těma tlakama nějak nechapu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
Protoze jsem s autem 4 dny nejel a chci si zmerit ze zvedavosti tlaky za studena a pak za tepla a nechci to teda zbytecne startovat. Uz vyresenl, odtahnul jsem to s odtahovkou s rukou 

Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
a jaky rozdily jsou v tlacích když to stálo 4 dny a když to tam dojede po ose a par hodin vychladne?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
N63b44 skutecne nechladne par hodin a nechtelo se mi jet do servisu a cekat tam x hodin, rozdil cca 3 bary, studeny 11-12 a teply 14-15 bar
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
za 5-6 hodin to musí byt studeny.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
Ja bych tomu nikdy neveril, dokud jsem to nevidel, ale za 6 hodin ted v letnich mesicich v garazi s otevrenyma vratama je tenhle motor jeste na pohmat s otevrenou kapotou horkej...
Nevim, zda-li jsi ho videl nazivo, ale ten motor je skutecne velkej a vsechno namackany tak, ze kamkoli Ti neco spadne, tak nemas sanci tam sahnout a neco vyndat.
Kazdopadne to neni podstatny, chtel jsem proste vedet, kdyz ten motor bude dlouho stat, bude spadlej olej, tak kolik to schvalne nameri a o kolik se to zmeni, kdyz se pak motor zahreje, ciste zvedavost, kdyz uz tak uz.
Nakonec jsem to vyresil velice jednoduse
https://www.youtube.com/watch?v=N4RJwfW ... 3A&index=2
Nevim, zda-li jsi ho videl nazivo, ale ten motor je skutecne velkej a vsechno namackany tak, ze kamkoli Ti neco spadne, tak nemas sanci tam sahnout a neco vyndat.
Kazdopadne to neni podstatny, chtel jsem proste vedet, kdyz ten motor bude dlouho stat, bude spadlej olej, tak kolik to schvalne nameri a o kolik se to zmeni, kdyz se pak motor zahreje, ciste zvedavost, kdyz uz tak uz.
Nakonec jsem to vyresil velice jednoduse

https://www.youtube.com/watch?v=N4RJwfW ... 3A&index=2
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru

No JaraX ho asi viděl jen na obrázkách, tak neví.PetanE60tka píše: Nevim, zda-li jsi ho videl nazivo, ale ten motor je skutecne velkej a vsechno namackany tak, ze kamkoli Ti neco spadne, tak nemas sanci tam sahnout a neco vyndat.
Kazdopadne to neni podstatny, chtel jsem proste vedet, kdyz ten motor bude dlouho stat, bude spadlej olej, tak kolik to schvalne nameri a o kolik se to zmeni, kdyz se pak motor zahreje, ciste zvedavost, kdyz uz tak uz.
Nakonec jsem to vyresil velice jednoduse![]()
https://www.youtube.com/watch?v=N4RJwfW ... 3A&index=2
A můžu vědět jak ti budou měřit tlaky? Jako všechny vály naráz? Protože než ti se všema zatočí, tak o spadlým oleji nemůže být řeč. Ten musí být nahoře po změření prvního válce.
Chuďato, taková potupa - jeřáb, když to jede

Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
ne ne, nikdy jsem neviděl N63





Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
tak tohle sem este nevidel. to je ta nejvic nejzbytecnejsi vec na svete... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
Hold kdyz se na tom za celej rok a neco a 50.000 najetych km nic nevysralo, tak si vymyslim zbytecnosti, abych se nenudil no 

Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
Jde o to ze po prvnim zmereni komprese jednoho valce uz mas vsude tlak oleje jako bys tam dojel po svejch, a stejne meris jen rozdily mezi valci tak je fuk v jakym stavu ten motor bude. Jestli odstatej nebo vlaznej, na horkym motoru bys stejne nic nezmeril protoze by tam neslo ani dat merak. Mozna v rukavicich svarecskejch
)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
To vim, mne slo spis o tepelnou roztaznost, kdy studeny motor ma vetsi vule mezi valcem a stenou nez teply, a zajimal mne rozdil, jak moc to na tlakach udela, kdyz mam tu moznost to vyzkouset.
A cekat min 8-10 hodin, nez mi vychladne motor tak, aby se na nem dala v klidu udrzet ruka a neco se na nem dalo delat, se mi tam vazne nechtelo, jak tu avizoval nekdo vyse.
A cekat min 8-10 hodin, nez mi vychladne motor tak, aby se na nem dala v klidu udrzet ruka a neco se na nem dalo delat, se mi tam vazne nechtelo, jak tu avizoval nekdo vyse.
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru

jen bych radši dovezl mechanika s měřičem do garáže....vyndat svíce není nutně práce pro autodílnu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
U tohohle auta jsem s tim samodomo rozebiranim opatrnej
)) uz jen blbej svickovej klic nasadit byl orisek, protoze podle bmw manualu na to je bmw spesl orisek s kloubkem
)))
Nicmene pointa tohoto prispevku je ta, ze by mne nenapadlo, ze nepujde bez motoru vyradit na neutral. Prosel jsem youtube, gooˇge, nektery modely maj echa icky zamek pred radickou pod drzakem napoju, moje verze nema, cekal jsem, ze to pujde pres nejakou kombinaci pohybu a mackani radicky nebo budiku, taky nic, jen max zvednout auto, odsroubovat dekl prevodovky a tam uvolnit 1 sroub, takze u auta, co nema hever a je nizky super vec, vubec jsem nepochopil, kvuli cemu to je takhle blbe vymysleny, kdyz se mi na silnici posere motor, tak normalni odtahovka nebo platak mi je na prd, protoze bych to musel tahat pres zablokovany kola.
K cemu to tedy je takhle vymysleny resp zajisteny, aby neslo vyradit?


Nicmene pointa tohoto prispevku je ta, ze by mne nenapadlo, ze nepujde bez motoru vyradit na neutral. Prosel jsem youtube, gooˇge, nektery modely maj echa icky zamek pred radickou pod drzakem napoju, moje verze nema, cekal jsem, ze to pujde pres nejakou kombinaci pohybu a mackani radicky nebo budiku, taky nic, jen max zvednout auto, odsroubovat dekl prevodovky a tam uvolnit 1 sroub, takze u auta, co nema hever a je nizky super vec, vubec jsem nepochopil, kvuli cemu to je takhle blbe vymysleny, kdyz se mi na silnici posere motor, tak normalni odtahovka nebo platak mi je na prd, protoze bych to musel tahat pres zablokovany kola.
K cemu to tedy je takhle vymysleny resp zajisteny, aby neslo vyradit?
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
on nikdo nepočítá že když se to pokazí že to ještě bude spravovat.
mě kvuli tomu volal furt kluci z odtahovky a v BMW je to taky vždy šarada, oni si to totiž taky neumí odblokovat, tak dají auto na takový podstavce jak se dávaj pod květináče, deska se 4kolečkama pod každý kolo, a asi 10 mechaniku to tlačí do dílny, ujíždí jim to na všechny směry a ja se mužu vždycky posrat smichy. se podívej, dyt to auto je tak vymyšleny cely, nic na tom nejde udělat, neumí to základní věcí atd.
mě kvuli tomu volal furt kluci z odtahovky a v BMW je to taky vždy šarada, oni si to totiž taky neumí odblokovat, tak dají auto na takový podstavce jak se dávaj pod květináče, deska se 4kolečkama pod každý kolo, a asi 10 mechaniku to tlačí do dílny, ujíždí jim to na všechny směry a ja se mužu vždycky posrat smichy. se podívej, dyt to auto je tak vymyšleny cely, nic na tom nejde udělat, neumí to základní věcí atd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
Je fakz, ze mi rikal znamy z autorizaku, kdyznjsem se ho na to ptal, ze to nejakou kombinaci jde odblokovat, ale ze se mu to povedlo jednou z deseti pokusu na autech, takze to delaj uplne stejne, stehovaci vozicky a tlacej.
Kazdopadne to ma takhle jen bmw nebo to tak maj vesmes vsechny novy auta s sutomatem?
Hlavne by mne teda zajimalo, kdyz bych si nechal zavolat normalni odtah na silnici a nevedel, ze to musi byt ruka, jak by mi to natahli na plosinu. A to ze to ma xdrive by byla asi uz jen tresnicka navic. Nebo jestli na odtahovkach maj nejaky “manualy” jaky auta cim muzou odtahnout?
Kazdopadne to ma takhle jen bmw nebo to tak maj vesmes vsechny novy auta s sutomatem?
Hlavne by mne teda zajimalo, kdyz bych si nechal zavolat normalni odtah na silnici a nevedel, ze to musi byt ruka, jak by mi to natahli na plosinu. A to ze to ma xdrive by byla asi uz jen tresnicka navic. Nebo jestli na odtahovkach maj nejaky “manualy” jaky auta cim muzou odtahnout?
Re: F10 - zarazeni neutralu pri nebezicim motoru
manualy asi nemaj, ale víc řekne třeba inspi
počkej až ti zamrzne softclose, ja se u F10 stava, to se ještě budeš divit jak to auto je vymyšleny.
počkej až ti zamrzne softclose, ja se u F10 stava, to se ještě budeš divit jak to auto je vymyšleny.