Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bmw e87 120i forced switches egs
bmw e87 120i forced switches egs
Zdravím parto, inpa mi vyhazuje tuto závadu, nevěděl by prosím někdo co to znamená? Děkuji za postřehy..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 3677
Re: bmw e87 120i forced switches egs
Ahoj, jaký je kód závady? Auto řadí jak má?
Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: bmw e87 120i forced switches egs
Pravděpodobně se jedná o:
2F17 CDKMTOEL - Forced switched EGS
Error code: 2F 17 41 05 00 00 0B 21 4A 8B 15 B9 72 7D 4A 8E 1E AE 6C 96 4A 97 36 B4 69 96
=============================================================
2F17 - Forced Switched EGS (Electronic Gearing System) or Engine Oil Temp too High. Forced switching up of gear.
A tohle znamená, že v motoru je vysoká teplota chladící kapaliny nebo i motorového oleje. A řídící jednotka motoru spolu s automatickou převodovkou se snaží vynuceným zařazením:
- vyššího převodového stupně (tj.např. z 3 na 4) snížit otáčky motoru a tím snížit teplotu oleje, nebo
- nižšího převodového stupně (ze 4 na 3) zvýšit otáčky motoru a tím zrychlit cirkulaci chladící kapaliny a tím ji ochladit,
- zkontroluj, jestli se spíná elektrický větrák před chladičem a v expanzní nádobce je dost chladící kapaliny,
- vyčisti chladič chladící kapaliny => nastříkat nějakým saponátem a propláchnout teplou vodou z hadice - tedy žádná vysokotlaká Wapka, která by mohla poškodit jemné trubičky a voštiny chladiče.

2F17 CDKMTOEL - Forced switched EGS
Error code: 2F 17 41 05 00 00 0B 21 4A 8B 15 B9 72 7D 4A 8E 1E AE 6C 96 4A 97 36 B4 69 96
=============================================================
2F17 - Forced Switched EGS (Electronic Gearing System) or Engine Oil Temp too High. Forced switching up of gear.
A tohle znamená, že v motoru je vysoká teplota chladící kapaliny nebo i motorového oleje. A řídící jednotka motoru spolu s automatickou převodovkou se snaží vynuceným zařazením:
- vyššího převodového stupně (tj.např. z 3 na 4) snížit otáčky motoru a tím snížit teplotu oleje, nebo
- nižšího převodového stupně (ze 4 na 3) zvýšit otáčky motoru a tím zrychlit cirkulaci chladící kapaliny a tím ji ochladit,
- zkontroluj, jestli se spíná elektrický větrák před chladičem a v expanzní nádobce je dost chladící kapaliny,
- vyčisti chladič chladící kapaliny => nastříkat nějakým saponátem a propláchnout teplou vodou z hadice - tedy žádná vysokotlaká Wapka, která by mohla poškodit jemné trubičky a voštiny chladiče.

Re: bmw e87 120i forced switches egs
Byla v čoudu sahara, vyměnil jsem a zkusím ješte diag. Díky Milane.