Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Naklady 645 vs M6 (E64)
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
neměnil jsi je před měsícem?
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
To ano ale maju sa menit dost často tak prečo nemat za tieto peniaze sadu doma.
V zime planujem GO motoru, vanosy atd... tak pekne pomaly nakupim postupne všetko čo je teba a potom ma to nebude tolko bolet.
V zime planujem GO motoru, vanosy atd... tak pekne pomaly nakupim postupne všetko čo je teba a potom ma to nebude tolko bolet.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
tak 1 Kč na km navíc, to se ztratí, když vezmeš v potaz náklady na benzín
s LPG už je to víc vidět 
zajímavá je ta analýza oleje, podle rozboru bys měl být schopen určit, kdy už je čas na ložiska...
co se tam ser.e s VANOS? to taky oplakávají...


zajímavá je ta analýza oleje, podle rozboru bys měl být schopen určit, kdy už je čas na ložiska...
co se tam ser.e s VANOS? to taky oplakávají...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Jojo, to vlakno jsem cetlzddan01 píše:tady se to taky probíralo, četl jsi?
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=98239
buď koupit nějakou s malým nájezdem, jasnou historií (to by u tohohle auta neměl být problém) za vyšší cenu - 1M, nebo víc jetou a mít čtvrt M na opravu, takže taky za megota první pak ale bude mít do budoucna pochopitelně vyšší hodnotu...
pěkná Interlagosblau, 28k km https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/23709856
a pěkný obrázky ložisek zde
https://www.m5board.com/vbulletin/e60-m ... hread.html

Spis preferuju 0,7M a pak do toho postupne x tisic investovat, nez 1M najednou. To uz by asi bylo malicko mimo moji komfortni zonu

Tak presne tohle me napadlo takyJaraX píše:na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.

Jinak premyslim co tedy pripadne poridit, uvazoval jsem nad timto:
M6:
+ 10V
+ 4(teda spis 2 + 2x0,5) mista k sezeni
B6 Alpina:
+ stejny “4” mista k sezeni
+ kompresor(?)
+ DD
+ mozna trosku raritnejsi nez M6, ale za stejnou cenu
- 8V (ale to hluboky bublani V8 mam strasne rad

MB SL 55 AMG:
+ kompresor
+ odvetravany sesle
+ mozna vic mista nez v E64, ktera je velka tak akorat pro lidi, co maji ~180cm, ne pro ty co maji ~195

- jen dve mista k sezeni
Mate nekdo nejaky relevantni srovnani?

Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
zddan01 píše:tak 1 Kč na km navíc, to se ztratí, když vezmeš v potaz náklady na benzíns LPG už je to víc vidět
zajímavá je ta analýza oleje, podle rozboru bys měl být schopen určit, kdy už je čas na ložiska...
co se tam ser.e s VANOS? to taky oplakávají...
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Mal som na M5 v predu na pravej strane horšiu stabilizačnú tyčku, vymenil som hned oby dve a pri tej priležitosti hned aj uloženie stabilizatoru - to neznamená to že som musel ale že som chcel a to je dost velký rozdiel, som už taký no.JaraX píše:na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.
Není treba sa bát, moja M5 má 150.000km a ked som menil ložiska tak ani v oleji nebol bordel a žeby boli nejak rozmrdane tak to ani náhodou, M5 znese vela.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Mám teď SL 55 AMG a uvažoval jsem i o M6. Kdyby se ji nerozpadla převodovka, tak jsem ji koupil. Nakonec jsem ukecal majitele a pustil mě SL. Co by tě konkrétně zajímalo?Itchythefirst píše:Jojo, to vlakno jsem cetlzddan01 píše:tady se to taky probíralo, četl jsi?
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=98239
buď koupit nějakou s malým nájezdem, jasnou historií (to by u tohohle auta neměl být problém) za vyšší cenu - 1M, nebo víc jetou a mít čtvrt M na opravu, takže taky za megota první pak ale bude mít do budoucna pochopitelně vyšší hodnotu...
pěkná Interlagosblau, 28k km https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/23709856
a pěkný obrázky ložisek zde
https://www.m5board.com/vbulletin/e60-m ... hread.html![]()
Spis preferuju 0,7M a pak do toho postupne x tisic investovat, nez 1M najednou. To uz by asi bylo malicko mimo moji komfortni zonu
Tak presne tohle me napadlo takyJaraX píše:na ja myslím že pokud tady napíšeš že děláš co pul roku šálky za 50k tak asi né uplně každej tu M5 bude chtít.
Jinak premyslim co tedy pripadne poridit, uvazoval jsem nad timto:
M6:
+ 10V
+ 4(teda spis 2 + 2x0,5) mista k sezeni
B6 Alpina:
+ stejny “4” mista k sezeni
+ kompresor(?)
+ DD
+ mozna trosku raritnejsi nez M6, ale za stejnou cenu
- 8V (ale to hluboky bublani V8 mam strasne rad)
MB SL 55 AMG:
+ kompresor
+ odvetravany sesle
+ mozna vic mista nez v E64, ktera je velka tak akorat pro lidi, co maji ~180cm, ne pro ty co maji ~195
- jen dve mista k sezeni
Mate nekdo nejaky relevantni srovnani?
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Pokud bych to měl vzít rychle SL AMG vs M6. Měl jsem už kvanta V8 od BMW, ale osud po prodeji 650 chtěl, že v garáži neskončila M6, ale Sl 55 AMG 500Ps. M6 se rozlítla převodovka.... Kupoval jsem od známého, co vlastnil obě auta současně.
- M6 je pomalejší v 99% případů. Jen to poslední procento jede stejně pokud tu M6 točíš do mrtva, tak se SL dokáže držet. Pružné zrychlení v provozu je neporovnatelné. Když v SL využívám jen krouťák, tak M6 už točíš opravdu fest. Při normální jízdě ani nevíš kam SL zmizelo
- podvozek je těžké srovnávat, jelikož ABC u SL je nepředstavitelná žehlička. Vzhledem k povaze cabria je to až neuvěřitelný. 650 cabro je proti tomu auto co má místo tlumičů dřevěné špalky. M6 cabro jsem neřídil. ABC je ovšem hodně složitý a chce mít dobrého servisáka, což díky bohu mám. M6 je výrazně uskákanější a na špatné silnici je to tortura. Na hladkém povrchu je to stejné u SL a M6
- servis u SL za 200 tisíc najetých kilometrů. Oleje, brzdy po kile a repase měniče převodovky po 200. SL 55 má nejsilnější převodovku AMG SpeedShift co se dávala do osobních vozů. Skříň má limit 1000Nm a je ve stejné podobě užita i v SL 65 AMG(proto je ten motor škrcený na 612/1000Nm) a SLR. Řadí plynule a s tlačítky pod volantem i rychle. Ovšem rychlost SMG je jinde. Teď jsem měnil ABC pumpu stála repasovaná 20 tis. Motor jen olej, filtry a 16 svíček. U M6 motor v záruce, další motor ve 120 na pojištění a teď nová převodovka. auto má najeto 150. Brzdy a oleje nepočítám. Co mě říkal tak servis na M6 byl asi 3x více.
- výbava. BMW vypadá interiérově moderněji a je znát, že je o generaci výše. Zejména grafika a funkce. Kvalita kůže a tlačítek ovšem nemá na MB šanci. Je tedy fakt, že ta M6 je social edition a individual by na tom byl asi lépe.
- převodovka no
SMG je SMG.. Pokud jezdíš pořád pilu tak jo, jinak stále cuky cuk. Neuvěřitelně otravný. MB je jen 5 kvaltů proti 7. Spotřeba 15 SL a 20 M6 při normálním tempu odpovídající povaze vozu. Až jsem byl šokovaný o kolik baští M6 více. Při velmi rychlé jízdě je to podobné 50+. Zvuk v serii je jako srovnávat vysavač na koksu u M6 a mobilní strojní kompresor co souloží s kulometem. Je to otázka vkusu, ale hlučnější je rozhodně SL. O hooooodně.... Pokud je dole střecha je to cesta rájem.
Ovšem u M6 se pak použil Supersprint a to je jako F1... Dokonalé a úžasné.
- vzhled je otázkou vkusu, ale SL je takové barokní a už oldtimer. M6 je prostě Bangl. Ovšem mě se M6 líbí o chlup více..
. Kola jsou 19 M6 a 18 SL. M6 jsou podstatně hezčí.
- brzdy stejné, ale dříve se uvaří M6. Ono utavit ty 8 pístky u SL se taky podaří, ale stačí pár kilometrů volněji a jde to znovu.
- M6 má lepší sedačky, jelikož hlavová opěrka v SL je úplně na HOVNO. Nesrovnatelný s polohovanými komforty BMW. To jsou nejlepší sedačky co moje prdel poznala. Zejména E65. Jediné co má SL lepší je boční vedení a neuvěřitelný rozsah délky sedáku. A ventilaci. Jelikož je to cabrio tak jsou 3 polohy luftu a dvě topení. Oboje neuvěřitelně účinné. U M6 byl je výhřev a ani jsem jej nezkusil. S SL jsem jel v 6 stupních 200 kilometrů a pouze v lehké mikině. Topení a výhřev to zvládnul úžasně.
Ale to nejdůležitější!!!! SL je kabro/coupe a to je jedním slovem dokonalý! Už mě ani nebaví jezdit rychle. Nikde nic nefouká, ale kolem 300 km/h se už rádio poslouchat vážně nedá. I v těch třech kilech do kokpitu nijak výrazně nefoukne. Do 170 poslouchám v pohodě rádio. Ovšem daň jsou jen dvě sedadla. Mám srovnání s 650 cabro a tam fouká jako na motorce.
Sl má kufr na jeden loďák a dvě taštičky. Je dvojitý a dolů se vejde 40 plechovek Plzně. V tom nemá na M6 šanci. Ta má kufr jako kráva.
Volba je asi otázka osobního vkusu, ale nenašel jsem za dobu co SL mám vlastnost, kde by byla M6 lepší. Možná poslední dva tisíce otáček to jo a obrazovka navigace. Ve všem ostatním jako je motor, převodovka, podvozek, kvalita interiéru a provozní náklady je M6 horší, nebo výrazně horší. M6 je neskutečný auto a opravdový kus automobilové historie, ale je tak na půli cesty. Na blbnutí bych chtěl M4(M3) a jako GT MB nebo Bentley. Nebo sleeper v podobě M5.
A to ještě srovnávám sérii. Kamarád si objednal na svoje SL z USA KIT - jinou řemenici na kompressor, ŘJ, chladič a výfuk. Stálo to 5 tisíc dolarů. Výkon je 630 koní a 890 Nm. Z 50-250 Km/h je SL o čtyři auta rychlejší než poslední MB E63 AMGs. A to jsem tomu Éčku málem prošlápnul plyn až do motoru. Udělám si tím KITem radost k vánocům..
Rozhodně nechci aby to vyznělo tak, že M6 je spatná. BMW je u mě stále srdcová záležitost, ale na SL opravdu nemá.
- M6 je pomalejší v 99% případů. Jen to poslední procento jede stejně pokud tu M6 točíš do mrtva, tak se SL dokáže držet. Pružné zrychlení v provozu je neporovnatelné. Když v SL využívám jen krouťák, tak M6 už točíš opravdu fest. Při normální jízdě ani nevíš kam SL zmizelo
- podvozek je těžké srovnávat, jelikož ABC u SL je nepředstavitelná žehlička. Vzhledem k povaze cabria je to až neuvěřitelný. 650 cabro je proti tomu auto co má místo tlumičů dřevěné špalky. M6 cabro jsem neřídil. ABC je ovšem hodně složitý a chce mít dobrého servisáka, což díky bohu mám. M6 je výrazně uskákanější a na špatné silnici je to tortura. Na hladkém povrchu je to stejné u SL a M6
- servis u SL za 200 tisíc najetých kilometrů. Oleje, brzdy po kile a repase měniče převodovky po 200. SL 55 má nejsilnější převodovku AMG SpeedShift co se dávala do osobních vozů. Skříň má limit 1000Nm a je ve stejné podobě užita i v SL 65 AMG(proto je ten motor škrcený na 612/1000Nm) a SLR. Řadí plynule a s tlačítky pod volantem i rychle. Ovšem rychlost SMG je jinde. Teď jsem měnil ABC pumpu stála repasovaná 20 tis. Motor jen olej, filtry a 16 svíček. U M6 motor v záruce, další motor ve 120 na pojištění a teď nová převodovka. auto má najeto 150. Brzdy a oleje nepočítám. Co mě říkal tak servis na M6 byl asi 3x více.
- výbava. BMW vypadá interiérově moderněji a je znát, že je o generaci výše. Zejména grafika a funkce. Kvalita kůže a tlačítek ovšem nemá na MB šanci. Je tedy fakt, že ta M6 je social edition a individual by na tom byl asi lépe.
- převodovka no



- vzhled je otázkou vkusu, ale SL je takové barokní a už oldtimer. M6 je prostě Bangl. Ovšem mě se M6 líbí o chlup více..

- brzdy stejné, ale dříve se uvaří M6. Ono utavit ty 8 pístky u SL se taky podaří, ale stačí pár kilometrů volněji a jde to znovu.
- M6 má lepší sedačky, jelikož hlavová opěrka v SL je úplně na HOVNO. Nesrovnatelný s polohovanými komforty BMW. To jsou nejlepší sedačky co moje prdel poznala. Zejména E65. Jediné co má SL lepší je boční vedení a neuvěřitelný rozsah délky sedáku. A ventilaci. Jelikož je to cabrio tak jsou 3 polohy luftu a dvě topení. Oboje neuvěřitelně účinné. U M6 byl je výhřev a ani jsem jej nezkusil. S SL jsem jel v 6 stupních 200 kilometrů a pouze v lehké mikině. Topení a výhřev to zvládnul úžasně.
Ale to nejdůležitější!!!! SL je kabro/coupe a to je jedním slovem dokonalý! Už mě ani nebaví jezdit rychle. Nikde nic nefouká, ale kolem 300 km/h se už rádio poslouchat vážně nedá. I v těch třech kilech do kokpitu nijak výrazně nefoukne. Do 170 poslouchám v pohodě rádio. Ovšem daň jsou jen dvě sedadla. Mám srovnání s 650 cabro a tam fouká jako na motorce.

Volba je asi otázka osobního vkusu, ale nenašel jsem za dobu co SL mám vlastnost, kde by byla M6 lepší. Možná poslední dva tisíce otáček to jo a obrazovka navigace. Ve všem ostatním jako je motor, převodovka, podvozek, kvalita interiéru a provozní náklady je M6 horší, nebo výrazně horší. M6 je neskutečný auto a opravdový kus automobilové historie, ale je tak na půli cesty. Na blbnutí bych chtěl M4(M3) a jako GT MB nebo Bentley. Nebo sleeper v podobě M5.
A to ještě srovnávám sérii. Kamarád si objednal na svoje SL z USA KIT - jinou řemenici na kompressor, ŘJ, chladič a výfuk. Stálo to 5 tisíc dolarů. Výkon je 630 koní a 890 Nm. Z 50-250 Km/h je SL o čtyři auta rychlejší než poslední MB E63 AMGs. A to jsem tomu Éčku málem prošlápnul plyn až do motoru. Udělám si tím KITem radost k vánocům..
Rozhodně nechci aby to vyznělo tak, že M6 je spatná. BMW je u mě stále srdcová záležitost, ale na SL opravdu nemá.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
- no jo, ale šestka nikdy komforty neměla
- s M6 se dá jet svižná dálka do 10l, když se s tím rozjíždíš svižně a jedeš klidně 150, jezdíš kolem 10ti, já jezdím za 30
- s M6 se dá jet svižná dálka do 10l, když se s tím rozjíždíš svižně a jedeš klidně 150, jezdíš kolem 10ti, já jezdím za 30

Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Jaraxi to já vím, že comforty neměla. To bylo jen širší srovnání.
Za 10? Kluku ty sis do toho dal snad plyn a přepočítáváš..
Já se dostal s M6 tempomatových 110 Praha-Rozvadov na 12.1. I kamion mě snad předjel...

Za 10? Kluku ty sis do toho dal snad plyn a přepočítáváš..


Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
tak to musela mít neco špatnýho, lambdy nebo něco.
známej jel s M5 E60 chorvatsko za 8,5
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
lidi tam maj normalně "jednotrasovy" pruměry pod 10, ale taky 60
známej jel s M5 E60 chorvatsko za 8,5
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
lidi tam maj normalně "jednotrasovy" pruměry pod 10, ale taky 60

Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
8,5 ale na 50 kilometrů..
Hele netuším, zda měla něco špatného, ale jezdilo to na pravidelný servis do BMW ve Frankfurtu.


- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Diky za super srovnani540david píše:Pokud bych to měl vzít rychle SL AMG vs M6. Měl jsem už kvanta V8 od BMW, ale osud po prodeji 650 chtěl, že v garáži neskončila M6, ale Sl 55 AMG 500Ps. M6 se rozlítla převodovka.... Kupoval jsem od známého, co vlastnil obě auta současně.
- M6 je pomalejší v 99% případů. Jen to poslední procento jede stejně pokud tu M6 točíš do mrtva, tak se SL dokáže držet. Pružné zrychlení v provozu je neporovnatelné. Když v SL využívám jen krouťák, tak M6 už točíš opravdu fest. Při normální jízdě ani nevíš kam SL zmizelo
- podvozek je těžké srovnávat, jelikož ABC u SL je nepředstavitelná žehlička. Vzhledem k povaze cabria je to až neuvěřitelný. 650 cabro je proti tomu auto co má místo tlumičů dřevěné špalky. M6 cabro jsem neřídil. ABC je ovšem hodně složitý a chce mít dobrého servisáka, což díky bohu mám. M6 je výrazně uskákanější a na špatné silnici je to tortura. Na hladkém povrchu je to stejné u SL a M6
- servis u SL za 200 tisíc najetých kilometrů. Oleje, brzdy po kile a repase měniče převodovky po 200. SL 55 má nejsilnější převodovku AMG SpeedShift co se dávala do osobních vozů. Skříň má limit 1000Nm a je ve stejné podobě užita i v SL 65 AMG(proto je ten motor škrcený na 612/1000Nm) a SLR. Řadí plynule a s tlačítky pod volantem i rychle. Ovšem rychlost SMG je jinde. Teď jsem měnil ABC pumpu stála repasovaná 20 tis. Motor jen olej, filtry a 16 svíček. U M6 motor v záruce, další motor ve 120 na pojištění a teď nová převodovka. auto má najeto 150. Brzdy a oleje nepočítám. Co mě říkal tak servis na M6 byl asi 3x více.
- výbava. BMW vypadá interiérově moderněji a je znát, že je o generaci výše. Zejména grafika a funkce. Kvalita kůže a tlačítek ovšem nemá na MB šanci. Je tedy fakt, že ta M6 je social edition a individual by na tom byl asi lépe.
- převodovka noSMG je SMG.. Pokud jezdíš pořád pilu tak jo, jinak stále cuky cuk. Neuvěřitelně otravný. MB je jen 5 kvaltů proti 7. Spotřeba 15 SL a 20 M6 při normálním tempu odpovídající povaze vozu. Až jsem byl šokovaný o kolik baští M6 více. Při velmi rychlé jízdě je to podobné 50+. Zvuk v serii je jako srovnávat vysavač na koksu u M6 a mobilní strojní kompresor co souloží s kulometem. Je to otázka vkusu, ale hlučnější je rozhodně SL. O hooooodně.... Pokud je dole střecha je to cesta rájem.
![]()
Ovšem u M6 se pak použil Supersprint a to je jako F1... Dokonalé a úžasné.
- vzhled je otázkou vkusu, ale SL je takové barokní a už oldtimer. M6 je prostě Bangl. Ovšem mě se M6 líbí o chlup více... Kola jsou 19 M6 a 18 SL. M6 jsou podstatně hezčí.
- brzdy stejné, ale dříve se uvaří M6. Ono utavit ty 8 pístky u SL se taky podaří, ale stačí pár kilometrů volněji a jde to znovu.
- M6 má lepší sedačky, jelikož hlavová opěrka v SL je úplně na HOVNO. Nesrovnatelný s polohovanými komforty BMW. To jsou nejlepší sedačky co moje prdel poznala. Zejména E65. Jediné co má SL lepší je boční vedení a neuvěřitelný rozsah délky sedáku. A ventilaci. Jelikož je to cabrio tak jsou 3 polohy luftu a dvě topení. Oboje neuvěřitelně účinné. U M6 byl je výhřev a ani jsem jej nezkusil. S SL jsem jel v 6 stupních 200 kilometrů a pouze v lehké mikině. Topení a výhřev to zvládnul úžasně.
Ale to nejdůležitější!!!! SL je kabro/coupe a to je jedním slovem dokonalý! Už mě ani nebaví jezdit rychle. Nikde nic nefouká, ale kolem 300 km/h se už rádio poslouchat vážně nedá. I v těch třech kilech do kokpitu nijak výrazně nefoukne. Do 170 poslouchám v pohodě rádio. Ovšem daň jsou jen dvě sedadla. Mám srovnání s 650 cabro a tam fouká jako na motorce.Sl má kufr na jeden loďák a dvě taštičky. Je dvojitý a dolů se vejde 40 plechovek Plzně. V tom nemá na M6 šanci. Ta má kufr jako kráva.
Volba je asi otázka osobního vkusu, ale nenašel jsem za dobu co SL mám vlastnost, kde by byla M6 lepší. Možná poslední dva tisíce otáček to jo a obrazovka navigace. Ve všem ostatním jako je motor, převodovka, podvozek, kvalita interiéru a provozní náklady je M6 horší, nebo výrazně horší. M6 je neskutečný auto a opravdový kus automobilové historie, ale je tak na půli cesty. Na blbnutí bych chtěl M4(M3) a jako GT MB nebo Bentley. Nebo sleeper v podobě M5.
A to ještě srovnávám sérii. Kamarád si objednal na svoje SL z USA KIT - jinou řemenici na kompressor, ŘJ, chladič a výfuk. Stálo to 5 tisíc dolarů. Výkon je 630 koní a 890 Nm. Z 50-250 Km/h je SL o čtyři auta rychlejší než poslední MB E63 AMGs. A to jsem tomu Éčku málem prošlápnul plyn až do motoru. Udělám si tím KITem radost k vánocům..
Rozhodně nechci aby to vyznělo tak, že M6 je spatná. BMW je u mě stále srdcová záležitost, ale na SL opravdu nemá.

Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Souhlasím ve většině bodů. Taky jsem o SL přemýšlel a pár projel. Ale odradilo mě, že tato generace SL má naprosto archaický 5 stupňoný automat, který byl dost pozadu už v době, kdy bylo auto uvedeno. Je sice relativně odolný, ale pomalý a nedá se to moc vylepšit. Je tam taková prodleva při přeřazení, která mě vadila. SMGIII je úplně jinde v manuáním režimu. ABC podvozek je extrémně drahý při poruchách a únicích kapaliny. A ty jsou časem skoro u všech aut. E63 M6 je výrazně sportovnější, lehčí a se samosvorným diffem s až 100% svorností (u SL55 byl za příplatek možný 25% samosvor s performance paketem, ale má ho minimum kusů). U SL55 AMG se nedá ESC nikdy úplně vypnout a ani se nedá vypnout systém přibržďování brzd v zatáčkách (přehřívají se, vyhazují chybové hlášení a praskají kotouče). A co se týče interiéru a vzhledu, SL 55 AMG je devadesátková záležitost, designová řeč MB, která zestárla podle mě nejhůř, M6 je pořád relativně moderní, designově radikální, a v individuálu Vollleder Merino s plnou výbanou mi přijdě vyjimečnější.540david píše:Pokud bych to měl vzít rychle SL AMG vs M6. Měl jsem už kvanta V8 od BMW, ale osud po prodeji 650 chtěl, že v garáži neskončila M6, ale Sl 55 AMG 500Ps. M6 se rozlítla převodovka.... Kupoval jsem od známého, co vlastnil obě auta současně.
- M6 je pomalejší v 99% případů. Jen to poslední procento jede stejně pokud tu M6 točíš do mrtva, tak se SL dokáže držet. Pružné zrychlení v provozu je neporovnatelné. Když v SL využívám jen krouťák, tak M6 už točíš opravdu fest. Při normální jízdě ani nevíš kam SL zmizelo
- podvozek je těžké srovnávat, jelikož ABC u SL je nepředstavitelná žehlička. Vzhledem k povaze cabria je to až neuvěřitelný. 650 cabro je proti tomu auto co má místo tlumičů dřevěné špalky. M6 cabro jsem neřídil. ABC je ovšem hodně složitý a chce mít dobrého servisáka, což díky bohu mám. M6 je výrazně uskákanější a na špatné silnici je to tortura. Na hladkém povrchu je to stejné u SL a M6
- servis u SL za 200 tisíc najetých kilometrů. Oleje, brzdy po kile a repase měniče převodovky po 200. SL 55 má nejsilnější převodovku AMG SpeedShift co se dávala do osobních vozů. Skříň má limit 1000Nm a je ve stejné podobě užita i v SL 65 AMG(proto je ten motor škrcený na 612/1000Nm) a SLR. Řadí plynule a s tlačítky pod volantem i rychle. Ovšem rychlost SMG je jinde. Teď jsem měnil ABC pumpu stála repasovaná 20 tis. Motor jen olej, filtry a 16 svíček. U M6 motor v záruce, další motor ve 120 na pojištění a teď nová převodovka. auto má najeto 150. Brzdy a oleje nepočítám. Co mě říkal tak servis na M6 byl asi 3x více.
- výbava. BMW vypadá interiérově moderněji a je znát, že je o generaci výše. Zejména grafika a funkce. Kvalita kůže a tlačítek ovšem nemá na MB šanci. Je tedy fakt, že ta M6 je social edition a individual by na tom byl asi lépe.
- převodovka noSMG je SMG.. Pokud jezdíš pořád pilu tak jo, jinak stále cuky cuk. Neuvěřitelně otravný. MB je jen 5 kvaltů proti 7. Spotřeba 15 SL a 20 M6 při normálním tempu odpovídající povaze vozu. Až jsem byl šokovaný o kolik baští M6 více. Při velmi rychlé jízdě je to podobné 50+. Zvuk v serii je jako srovnávat vysavač na koksu u M6 a mobilní strojní kompresor co souloží s kulometem. Je to otázka vkusu, ale hlučnější je rozhodně SL. O hooooodně.... Pokud je dole střecha je to cesta rájem.
![]()
Ovšem u M6 se pak použil Supersprint a to je jako F1... Dokonalé a úžasné.
- vzhled je otázkou vkusu, ale SL je takové barokní a už oldtimer. M6 je prostě Bangl. Ovšem mě se M6 líbí o chlup více... Kola jsou 19 M6 a 18 SL. M6 jsou podstatně hezčí.
- brzdy stejné, ale dříve se uvaří M6. Ono utavit ty 8 pístky u SL se taky podaří, ale stačí pár kilometrů volněji a jde to znovu.
- M6 má lepší sedačky, jelikož hlavová opěrka v SL je úplně na HOVNO. Nesrovnatelný s polohovanými komforty BMW. To jsou nejlepší sedačky co moje prdel poznala. Zejména E65. Jediné co má SL lepší je boční vedení a neuvěřitelný rozsah délky sedáku. A ventilaci. Jelikož je to cabrio tak jsou 3 polohy luftu a dvě topení. Oboje neuvěřitelně účinné. U M6 byl je výhřev a ani jsem jej nezkusil. S SL jsem jel v 6 stupních 200 kilometrů a pouze v lehké mikině. Topení a výhřev to zvládnul úžasně.
Ale to nejdůležitější!!!! SL je kabro/coupe a to je jedním slovem dokonalý! Už mě ani nebaví jezdit rychle. Nikde nic nefouká, ale kolem 300 km/h se už rádio poslouchat vážně nedá. I v těch třech kilech do kokpitu nijak výrazně nefoukne. Do 170 poslouchám v pohodě rádio. Ovšem daň jsou jen dvě sedadla. Mám srovnání s 650 cabro a tam fouká jako na motorce.Sl má kufr na jeden loďák a dvě taštičky. Je dvojitý a dolů se vejde 40 plechovek Plzně. V tom nemá na M6 šanci. Ta má kufr jako kráva.
Volba je asi otázka osobního vkusu, ale nenašel jsem za dobu co SL mám vlastnost, kde by byla M6 lepší. Možná poslední dva tisíce otáček to jo a obrazovka navigace. Ve všem ostatním jako je motor, převodovka, podvozek, kvalita interiéru a provozní náklady je M6 horší, nebo výrazně horší. M6 je neskutečný auto a opravdový kus automobilové historie, ale je tak na půli cesty. Na blbnutí bych chtěl M4(M3) a jako GT MB nebo Bentley. Nebo sleeper v podobě M5.
A to ještě srovnávám sérii. Kamarád si objednal na svoje SL z USA KIT - jinou řemenici na kompressor, ŘJ, chladič a výfuk. Stálo to 5 tisíc dolarů. Výkon je 630 koní a 890 Nm. Z 50-250 Km/h je SL o čtyři auta rychlejší než poslední MB E63 AMGs. A to jsem tomu Éčku málem prošlápnul plyn až do motoru. Udělám si tím KITem radost k vánocům..
Rozhodně nechci aby to vyznělo tak, že M6 je spatná. BMW je u mě stále srdcová záležitost, ale na SL opravdu nemá.
U SL dominuje krouťák a pružnost, u M6 gradace výkonu NA vysokootáčkového motoru. A V10 zvuk při správném výfuku. SL55 se dá relativně levně chipem a pulley komressoru upravit na brutální výkony, ale pořád tam máte nevypnutelné ESC a auto není nastavené na spotovnější jizdu. Je to německý "muscle car" roadster na riviéru... Na S85 se prodávají kompressor kity, ale opět spíš pro alfa samce na autobahn, auto nemá trakci, aby využilo 700-800 koní v nižších rychlostech jinak, než na anihilaci gum.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
A to se mi takhle na papíře SL líbilo. Bez svoru a s nevypnutelnou asistencí to auto pro mě úplně postrádá smysl..
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
na té M5, M6 je par skutečně super věcí, ta převodovka, ten zvuk V10, a ten dokonalej samosvor s dokonale laděnym SW který ti umožní driftovat uplně kdekoliv si vzpomeneš, stejně tak MDM je dokonalost. takže tak
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Ale jo, dle gusta každého soudruha.



Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
prostě JaraX chce ten V10 zkusit 

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz