
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Naklady 645 vs M6 (E64)
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Naklady 645 vs M6 (E64)
Ahoj, mam za sebou sezonu s E64 645 a zacinaji me svedit prsty na M6 (E64). Muzete nekdo orientacne srovnat bezne naklady na servis u 645 a M6? Ve svete BMW jsem celkem novacek, ale kdyz to prirovnam k A6 vs RS6, tak jsou naklady zhruba 2.5 - 3x vetsi. A pri cene dilu na E64, kde plast bocniho zrcatka stoji 16kKc a drzak na kafe 19,5kKc by me zajimal realny rozdil na udrzbu M6 vs 645. Diky za info 

Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
M6 bude cca 2x tak dražší na provoz, pokud jsi alespon chvilku schopny to živit ,tak do toho jdi, budeš na to celý život vzpomínat, prostě ta M6 V10 masterpiece, takové auto už nikdy nebude.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
je to jen o penězích, ta vstupní investice je 2-3 násobná, taky občas kouknu na inzeráty, E64 M6 začínají na 0,75M, nájezdy přes 100k km, za 1M jsou ty kolem 50k km
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Pokud jsou realny naklady "jen" 2x vetsi, tak to zas neni takovy zlo, otazkou je zda se treba ty S85 neserou nasobne vic/casteji nez N62.JaraX píše:M6 bude cca 2x tak dražší na provoz, pokud jsi alespon chvilku schopny to živit ,tak do toho jdi, budeš na to celý život vzpomínat, prostě ta M6 V10 masterpiece, takové auto už nikdy nebude.
Investice je to o neco vetsi nez do 645 nebo 650, ale zas ta M6 z dlouhodobyho pohledu moc na cene ztracet nebude. Viz ted ty ceny za stary M3zddan01 píše:je to jen o penězích, ta vstupní investice je 2-3 násobná, taky občas kouknu na inzeráty, E64 M6 začínají na 0,75M, nájezdy přes 100k km, za 1M jsou ty kolem 50k km


- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
BtW bez ceho se nekupuje M6? U 6er je to alespon pro me minimalne: automat, DD, active steering, L7(nebo individual), sportovni sesle (ty jsou snad v M6 automaticky)...
Chtel bych to jen jako vikendovku, na bezny jezdeni mam A6...
Chtel bych to jen jako vikendovku, na bezny jezdeni mam A6...
Naposledy upravil(a) Itchythefirst dne stř 04.07.2018 17:46, celkem upraveno 1 x.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
asi jen ta hudba,
sedačky to má vždy, převodovku taky, AS asi nikdy, DD taky nikdy, EDC vždy, ale umí to být socky, třeba některy nemaj PDC atd.
sedačky to má vždy, převodovku taky, AS asi nikdy, DD taky nikdy, EDC vždy, ale umí to být socky, třeba některy nemaj PDC atd.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Supr, diky moc za infoJaraX píše:asi jen ta hudba,
sedačky to má vždy, převodovku taky, AS asi nikdy, DD taky nikdy, EDC vždy, ale umí to být socky, třeba některy nemaj PDC atd.


Jaky je realny rozdil v DD vs EDC? DD je pro me v 6er celkem navykovy

Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
to DD jsme řešili tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=40
pro mě vysvětlení proč není asi tohle...
u nás nejlevnější tahle, prodává se už ale hodně dlouho, předFL, vysoký nájezd, na druhou stranu kromě softclose a vyhřívanýho volantu plná výbava včetně 752 individual audio...
https://www.sportovnivozy.cz/89002-bmw-m6-praha
tady máš ceník, koukni co to mohlo mít, spousta věcí je tam už v základu, třeba HUD, na druhou stranu to nemá ACC kvůli přítoku vzduchu k brzdám, dál AS a to DD
pro mě vysvětlení proč není asi tohle...
už máš nějakou v merku?Hanz píše:Jj, tuhý stabilizátory = od určité hranice ztráta mechanického gripu... že se auto naklání neznamená, že neprojede zatáčku rychleji. Že má auto na okruhu vnitřní kolo ve vzduchu neznamená, že je vyladěný, ale že ta zvedlá pneu nemá kontakt s povrchem = okrádáš se o styčnou plochu.
u nás nejlevnější tahle, prodává se už ale hodně dlouho, předFL, vysoký nájezd, na druhou stranu kromě softclose a vyhřívanýho volantu plná výbava včetně 752 individual audio...
https://www.sportovnivozy.cz/89002-bmw-m6-praha
tady máš ceník, koukni co to mohlo mít, spousta věcí je tam už v základu, třeba HUD, na druhou stranu to nemá ACC kvůli přítoku vzduchu k brzdám, dál AS a to DD
- Přílohy
-
- preise_M6 2009.pdf
- (716.42 KiB) Staženo 729 x
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Dynamic tam není prostě proto, že by se tam nevešel. Novější Mka už ho mají..
Edc podvozek je oproti klasice nebo paketu v normální 5er/6er úplně jinej vesmír. Mnohem pohodlnější, přitom líp filtruje nerovnosti. Ale auto se díky absenci dynamiku prostě naklání.
Edc podvozek je oproti klasice nebo paketu v normální 5er/6er úplně jinej vesmír. Mnohem pohodlnější, přitom líp filtruje nerovnosti. Ale auto se díky absenci dynamiku prostě naklání.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
ale zase se nenaklání tak jak stejný auto bez dynamiku a bez EDC, prostě EDC tu zatíženou stranu přitvrdí, ale na dynamic to prostě nemá.
ale zvykneš si na to rychle, stejně kabrio není na žádný závodění, ale ten motor, to je prostě masterpiece. podle mě prostě S85 nej motor od BMW. jednou vyrobili V10, uděllai ju dokonalu a pak už ju nikdy nedělali. stejně jako třeba E65, jednou vše udělali jinak, bylo to super, a už to tak nikdy nebude, a pokud někdo tvrdí že nějaká V8 nahradí v10, tak nenahradí.
ale zvykneš si na to rychle, stejně kabrio není na žádný závodění, ale ten motor, to je prostě masterpiece. podle mě prostě S85 nej motor od BMW. jednou vyrobili V10, uděllai ju dokonalu a pak už ju nikdy nedělali. stejně jako třeba E65, jednou vše udělali jinak, bylo to super, a už to tak nikdy nebude, a pokud někdo tvrdí že nějaká V8 nahradí v10, tak nenahradí.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Však Mko má i silnější stabilizátory, než třeba obyč s Mpaketem. Ty náklony nejsou žádná hrůza, naopak 6er s DD se trochu vymyká běžným měřítkům, tak se pak blbě zvyká na něco bez.
Každopádně to není věc, co by mě odradila od koupě. Edc a svor to auto posouvají zábavností mnohem dál.
Každopádně to není věc, co by mě odradila od koupě. Edc a svor to auto posouvají zábavností mnohem dál.
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Taky ně to láká.. jen ta odvaha schází 

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
No stale z toho nejsem moc moudrejv:-)zddan01 píše:to DD jsme řešili tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=40
pro mě vysvětlení proč není asi tohle...
Jo, presne na tohle jsem koukal uz loni (myslim:) ), zkusim se tam dojet podivat, ac na me ta barevna kombinace pusobi strasne sterilnezddan01 píše: už máš nějakou v merku?
u nás nejlevnější tahle, prodává se už ale hodně dlouho, předFL, vysoký nájezd, na druhou stranu kromě softclose a vyhřívanýho volantu plná výbava včetně 752 individual audio...
https://www.sportovnivozy.cz/89002-bmw-m6-praha

Plus jsem koukal na:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 22d1931408
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 22d1931408
Tahle me hodne bavi, ale napr. "Aktuelle Tacho Stand 172000 Gesamt ca 229000 Km" trosku smrdi.
Nebo tahle:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 512afc8a1c
Vypada na fotce celkem ok, ale je to az v Madridu

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Supr, diky moc za cenikzddan01 píše:dy máš ceník, koukni co to mohlo mít, spousta věcí je tam už v základu, třeba HUD, na druhou stranu to nemá ACC kvůli přítoku vzduchu k brzdám, dál AS a to DD


- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Tak uvidime. Ja beztak vetinu casu jezdim jako duchodce, ale mit potencial to "orostovat" me lakaTANN3R píše:Však Mko má i silnější stabilizátory, než třeba obyč s Mpaketem. Ty náklony nejsou žádná hrůza, naopak 6er s DD se trochu vymyká běžným měřítkům, tak se pak blbě zvyká na něco bez.
Každopádně to není věc, co by mě odradila od koupě. Edc a svor to auto posouvají zábavností mnohem dál.

Jo, jak rikam, vetsinou jezdim jako duchodce, ale obcas na to poradne slapnout a probudit ty poniky je super pocitJaraX píše: ...stejně kabrio není na žádný závodění, ale ten motor, to je prostě masterpiece. podle mě prostě S85 nej motor od BMW. jednou vyrobili V10, uděllai ju dokonalu a pak už ju nikdy nedělali. stejně jako třeba E65, jednou vše udělali jinak, bylo to super, a už to tak nikdy nebude, a pokud někdo tvrdí že nějaká V8 nahradí v10, tak nenahradí.

S85 je super motor, ale jak jsem cetl, clovek se o to musi sakra starat, coz v zasade ta zminovamna (benzinova) E65 skoro nepotrebuje

Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
kawaman píše:Taky ně to láká.. jen ta odvaha schází
DOTOHO!!! Neni sa čoho bát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Motor N62B44 vs. S85
Nutno dodat že moj mechanik mi dava všetko za jeho nakupne ceny v Stahlgrber.
OLEJ
Mobil 5w40 liter 130kč s DPH (10.000km) - Castrol SuperCar 10W60 liter 270kč s DPH (max 5000km)
Filter cena rovnaká
Sviečky cena rovnaká ale M5/6 o dve viac
S62 jeden filter vzduch navyše
Podvozok
Neviem ako M6 a e63/64 ale 545i/550i a M5, predpokladam že 6er bude natom rovnako.
Podvozok uplne to iste, bez rozdielu, menil som komplet všetko aj na 545i cca 2mesiace spet a teraz na M5
Geometria bez rozdielu ceny.
Brzdy
545i komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka, kotuče dierovane sport, čidla, 19.000kč s DPH
M5 komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka a čidla 26.000kč s DPH
PNEU - zadne
Pneu na M5 cca 5000km - mal som nove a je treba už menit a to som zatial nebol na okruhu a ani som nikde nehrabal ani nedriftoval - predpokladam že rýchlost im moc neprospieva.
e61 545i na celu sezonu bez problemou cca 60.000km
Zatial nemam čo porovnat viac - ako som písal je dost rozdiel ako poznáš ludí a kto ti čo pomože a urobí atd...
GO motoru N62 cca 45.000kč
GO motoru S85 ??? (pokial sa dohodnem zo Švajčiarom tak mi možno pribude M6 s motorom pred smrtou tak dam vedet čo to stálo ak to dopadne samozrejme)
Inak si myslím že to není nejak hrozné pokial ti neodíde niečo na krv.
Repas SMG radenia 15.000kč s DPH prevodovka je manual inak 7q (neoverena cena mam to iba z pokecu od pána Kratochvíla čo repasuje prevodovky)
Olej v automate každých 50.000km - cca s robotou 9.000kč s DPH, repas automatu 34.000kč - dodavam že mi sedmička prestala cuvat a prevodovku repasovali neviem v akom rozsahu.
Vedšinu servisu si robím sám samozrejme, čo neviem pomože mechanik (sused čo býva naproti) + jeho znamosti na výmenu oleja v prevodovke napr, geometria atd...
Nutno dodat že moj mechanik mi dava všetko za jeho nakupne ceny v Stahlgrber.
OLEJ
Mobil 5w40 liter 130kč s DPH (10.000km) - Castrol SuperCar 10W60 liter 270kč s DPH (max 5000km)
Filter cena rovnaká
Sviečky cena rovnaká ale M5/6 o dve viac
S62 jeden filter vzduch navyše
Podvozok
Neviem ako M6 a e63/64 ale 545i/550i a M5, predpokladam že 6er bude natom rovnako.
Podvozok uplne to iste, bez rozdielu, menil som komplet všetko aj na 545i cca 2mesiace spet a teraz na M5
Geometria bez rozdielu ceny.
Brzdy
545i komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka, kotuče dierovane sport, čidla, 19.000kč s DPH
M5 komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka a čidla 26.000kč s DPH
PNEU - zadne
Pneu na M5 cca 5000km - mal som nove a je treba už menit a to som zatial nebol na okruhu a ani som nikde nehrabal ani nedriftoval - predpokladam že rýchlost im moc neprospieva.
e61 545i na celu sezonu bez problemou cca 60.000km
Zatial nemam čo porovnat viac - ako som písal je dost rozdiel ako poznáš ludí a kto ti čo pomože a urobí atd...
GO motoru N62 cca 45.000kč
GO motoru S85 ??? (pokial sa dohodnem zo Švajčiarom tak mi možno pribude M6 s motorom pred smrtou tak dam vedet čo to stálo ak to dopadne samozrejme)
Inak si myslím že to není nejak hrozné pokial ti neodíde niečo na krv.
Repas SMG radenia 15.000kč s DPH prevodovka je manual inak 7q (neoverena cena mam to iba z pokecu od pána Kratochvíla čo repasuje prevodovky)
Olej v automate každých 50.000km - cca s robotou 9.000kč s DPH, repas automatu 34.000kč - dodavam že mi sedmička prestala cuvat a prevodovku repasovali neviem v akom rozsahu.
Vedšinu servisu si robím sám samozrejme, čo neviem pomože mechanik (sused čo býva naproti) + jeho znamosti na výmenu oleja v prevodovke napr, geometria atd...
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Diky za supr srovnaniPopp píše:Motor N62B44 vs. S85
Nutno dodat že moj mechanik mi dava všetko za jeho nakupne ceny v Stahlgrber.
OLEJ
Mobil 5w40 liter 130kč s DPH (10.000km) - Castrol SuperCar 10W60 liter 270kč s DPH (max 5000km)
Filter cena rovnaká
Sviečky cena rovnaká ale M5/6 o dve viac
S62 jeden filter vzduch navyše
Podvozok
Neviem ako M6 a e63/64 ale 545i/550i a M5, predpokladam že 6er bude natom rovnako.
Podvozok uplne to iste, bez rozdielu, menil som komplet všetko aj na 545i cca 2mesiace spet a teraz na M5
Geometria bez rozdielu ceny.
Brzdy
545i komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka, kotuče dierovane sport, čidla, 19.000kč s DPH
M5 komplet predok zadok s keramikou, hadice a brzdovka a čidla 26.000kč s DPH
PNEU - zadne
Pneu na M5 cca 5000km - mal som nove a je treba už menit a to som zatial nebol na okruhu a ani som nikde nehrabal ani nedriftoval - predpokladam že rýchlost im moc neprospieva.
e61 545i na celu sezonu bez problemou cca 60.000km
Zatial nemam čo porovnat viac - ako som písal je dost rozdiel ako poznáš ludí a kto ti čo pomože a urobí atd...
GO motoru N62 cca 45.000kč
GO motoru S85 ??? (pokial sa dohodnem zo Švajčiarom tak mi možno pribude M6 s motorom pred smrtou tak dam vedet čo to stálo ak to dopadne samozrejme)
Inak si myslím že to není nejak hrozné pokial ti neodíde niečo na krv.
Repas SMG radenia 15.000kč s DPH prevodovka je manual inak 7q (neoverena cena mam to iba z pokecu od pána Kratochvíla čo repasuje prevodovky)
Olej v automate každých 50.000km - cca s robotou 9.000kč s DPH, repas automatu 34.000kč - dodavam že mi sedmička prestala cuvat a prevodovku repasovali neviem v akom rozsahu.
Vedšinu servisu si robím sám samozrejme, čo neviem pomože mechanik (sused čo býva naproti) + jeho znamosti na výmenu oleja v prevodovke napr, geometria atd...


Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
tady se to taky probíralo, četl jsi?
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=98239
buď koupit nějakou s malým nájezdem, jasnou historií (to by u tohohle auta neměl být problém) za vyšší cenu - 1M, nebo víc jetou a mít čtvrt M na opravu, takže taky za mego
ta první pak ale bude mít do budoucna pochopitelně vyšší hodnotu...
pěkná Interlagosblau, 28k km https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/23709856
a pěkný obrázky ložisek zde
https://www.m5board.com/vbulletin/e60-m ... hread.html
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=98239
buď koupit nějakou s malým nájezdem, jasnou historií (to by u tohohle auta neměl být problém) za vyšší cenu - 1M, nebo víc jetou a mít čtvrt M na opravu, takže taky za mego

pěkná Interlagosblau, 28k km https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/23709856
a pěkný obrázky ložisek zde

https://www.m5board.com/vbulletin/e60-m ... hread.html
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Naklady 645 vs M6 (E64)
Mám M5 velmi krátko, zato zážitkou nadosmrti.
Vobec nelutujem že ju mám.
Objednával som z USA ojničné ležiska Performance cez znameho z Holandska, mala by to byt závodna sada ktorá je nesmrtelná.
Je to sada na kompletný upgrade ojničného uloženia, použitá aj v G-Power motoroch bez dopravy výde 2000dolárou, preto to Holansko aby som neplatil dopravu.
Vobec nelutujem že ju mám.
Objednával som z USA ojničné ležiska Performance cez znameho z Holandska, mala by to byt závodna sada ktorá je nesmrtelná.
Je to sada na kompletný upgrade ojničného uloženia, použitá aj v G-Power motoroch bez dopravy výde 2000dolárou, preto to Holansko aby som neplatil dopravu.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q