je to sice taková sranda diskuze, ale o kolik je tunel širší? Dejme tomu o 5 cm max (řekl bych, že ty 3 cm spíš, ale ok), to je o 1 cm místa méně pro člověka na sedačce, to jsem nevmínal... ale každý prodáváme svoje zboží pochopitelně

JaraX píše:3ky mají výhodu v tom že jsou karosářsky lépe dostupné díly, i když coupe a cabrio je vždy horší než sedan, výhodou sedmy je že koupíš díly za pár kaček, např blatník E65 3,5k, E92 8k, E63 12k, prostě ty díly nejsou.
trojky mají proti 5er a 6er lépe dělanou elektriku,CCC skoro neodchází, IBS není nebo vydrží dýl atd. ty E60-E64 elektriky jsou katastrofa, samozřejmě to není jak sedma kde je elektrika nejlíp dělaná segmentací jednotek.
3ky mužou mít skoro stejnou výbavu jak 6er, mužeš mít aktivní řízení, Nivi, CA, nemůžeš mít DD, SCA,
na pořízení jsou trojky s normálním motorem dražší než 6er, navíc malé motory.
na 3kách mín vydrží spotřební díly jako podvozek, tlumiče, ložiska, stahovačky oken, zámky dveří
výsledek
3er - dražší na pořízení, horší motory, menší výbavy, stejně drahý servis ale více místa v autě,
6er - levnější na pořízení, lepší motory, větší výbavy, málo místa v autě.
no a 6er líp vypadá, pro mě 6er jasně vede díky V8 a dynamic drivu, už nechcu žádnej usmrkanej 6 válec ani vidět.
Ja by som 100% povedal že Alpina na e64 mala hardtop, neviem už kde som to videl ale videl som to, bol to teda iba z karbonu ale funkcia pevnej strechy, nebolo to nijak teda odhlučnene ale bolo to.Sweden píše:Dnes cestou domu s x5 4.8is asi 30km za e64 M6, nádhera nádhera nádhera, ten zvuk V10 je prostě fantastický a prostě nej ... až dostavím barák chci M6