
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
Re: N53B30O0
to se nedívím, ja viděl fakturu od nich na doplnění ostřikovačů za 3000kč a výměnu baterky na E90 za 12 000kč, a když pak paní přijela že auto přestalo startovat, tak baterka původní stará stejně jak auto 

Re: N53B30O0
já tam na té dílně byl, všichni oblečení v nových čistých moterkách, nestálo tam jediný auto někde na zvedáku, podlaha z které by se dalo žrát, nářadí všecko uklizené v pořadačích, nikde známka toho že by se tam makalo, prostě tam sem tam přijede někdo komu přijde že to je v BMW moc levny, na tom se mákne a je to pryč.
ale je to jedna paní povídala, co mi tady pár zákazníku říkalo. já tam byl jen vyzvednout nějaké věci a prací to tam fakt nesmrdělo.,
vypadalo to tam přesně jak na fotkách
http://www.miragemotorsport.cz/servis.html
ale je to jedna paní povídala, co mi tady pár zákazníku říkalo. já tam byl jen vyzvednout nějaké věci a prací to tam fakt nesmrdělo.,
vypadalo to tam přesně jak na fotkách
http://www.miragemotorsport.cz/servis.html
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
@jaraX: Jo, dyž sem tam v únoru brambora dával, tak tam byl na zvedáku sám.... a dyž sem si pro něj o měsíc později přišel, tak na dílně nebylo pro auta ani vidět na zvedáky.
Btw, na obou fakturách je opravdu enem to, co vyměnili/udělali .... (šroubky a matičky sem samozřejmě nepřepočítával, ale demnotovaný starý motor, Xdrive, převodovku, nápravnici atd. sem fyzicky viděl připravené ke šrotaci (koneckonců blok starého N53 mám doma) - pravda třeba číslo motoru sem nekontroloval (
) protože ani nevím, kde na něm je....
@jazet: faktura je dokument mezi dvěma stranami, tak k jeho zveřejnění je třeba souhlas obou. A ptát se jich nebudu.
Btw, na obou fakturách je opravdu enem to, co vyměnili/udělali .... (šroubky a matičky sem samozřejmě nepřepočítával, ale demnotovaný starý motor, Xdrive, převodovku, nápravnici atd. sem fyzicky viděl připravené ke šrotaci (koneckonců blok starého N53 mám doma) - pravda třeba číslo motoru sem nekontroloval (

@jazet: faktura je dokument mezi dvěma stranami, tak k jeho zveřejnění je třeba souhlas obou. A ptát se jich nebudu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Kontakty: Jiří Procházka
Provozovna:
Plešovec 43
Chropyně
Nějaký příbuzenstvo, nebo co "nechci slevu zadarmo" ?
No jinak jo prdel Plešovetz kolem toho jezdím roky, ale nikdá jsem tam pořádný auto neviděl. Pak mě kdosi říkal, že se zaměřujou na tunění motorek.. taxem se o to dál nezajímal.
Provozovna:
Plešovec 43
Chropyně
Nějaký příbuzenstvo, nebo co "nechci slevu zadarmo" ?

No jinak jo prdel Plešovetz kolem toho jezdím roky, ale nikdá jsem tam pořádný auto neviděl. Pak mě kdosi říkal, že se zaměřujou na tunění motorek.. taxem se o to dál nezajímal.

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Není to rodina. Ani vzdálená.
Viděl sem tam zajímavé káry - třeba jednu myslím ze 4 vyrobených ///M5 v kombíku.
Viděl sem tam zajímavé káry - třeba jednu myslím ze 4 vyrobených ///M5 v kombíku.
Re: N53B30O0
Na fotce tam maji GT3 RS 4.0 to je auto s malym najezdem za 10 micu,
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... &scopeId=C
To pak asi musi uctovat velky ceny
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... &scopeId=C
To pak asi musi uctovat velky ceny

Re: N53B30O0
Výkon 325i s motorem N53B30
Maximální výkon 292.58 PS @ 7321 RPM
Maximální točivý moment 291.67 Nm @ 5897 RPM
aFe svody, Supersprint catless výfuk, BMW Performance sání, BigBore TB, N54 sací potrubí, upravený SW.

Maximální výkon 292.58 PS @ 7321 RPM
Maximální točivý moment 291.67 Nm @ 5897 RPM
aFe svody, Supersprint catless výfuk, BMW Performance sání, BigBore TB, N54 sací potrubí, upravený SW.

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
ten průběh je krása 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Na 325i velmi pěkné......
Já sem (už zase, doufám, že dočasně) doyezdil..... po cestě z lyží z FR začal brambor vydávat nějaké něpěkné zvuky (teda poprvé to vydal při zhanutí motoru při příjezdu tam) - něco jako šuchání se železa o železo "někde uvnitř motoru" a ..... exponenciálně začal žrát wolej.... litr po 600, další po 500, další po 300 a další po 200 km (paxem dojel se staženou prdelí dom). Takže vodtah do autorizáku, rozborka a ..... budu tam mít (už zase) NOVÝ motor.... třetí....
(naštěstí na kulanci).
Chjo no. Ale je třeba na tom hledta pozitiva - mám v čerstvé paměti proces zajíždění, taxi halt dám bezproblémů s tou skleněnou nemocí repete.....

Já sem (už zase, doufám, že dočasně) doyezdil..... po cestě z lyží z FR začal brambor vydávat nějaké něpěkné zvuky (teda poprvé to vydal při zhanutí motoru při příjezdu tam) - něco jako šuchání se železa o železo "někde uvnitř motoru" a ..... exponenciálně začal žrát wolej.... litr po 600, další po 500, další po 300 a další po 200 km (paxem dojel se staženou prdelí dom). Takže vodtah do autorizáku, rozborka a ..... budu tam mít (už zase) NOVÝ motor.... třetí....

Chjo no. Ale je třeba na tom hledta pozitiva - mám v čerstvé paměti proces zajíždění, taxi halt dám bezproblémů s tou skleněnou nemocí repete.....

Re: N53B30O0
To je masakr. Aspon, ze to mas na kulanci a nemusis rozbijet prasatko kvuli dalsimu motoru. Je to ale dosti zvlastni. Otazkou je, zda byla nejaka vada na motoru, nebo pochybeni pri montazi..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Prý výrobní vada, ale nepodařilo se mi zjistit, co.
Re: N53B30O0
ale jinak jsou to strašně kvalitní motory ty N53, všem je moc doporučuju



Re: N53B30O0
Tak to byl teda fofr. Ale nedělám si iluze, že ten "novej" motor je totožný s tím, co se montovalo v prvovýrobě, že prostě někde ležel zakonzervovanej x let. Celkově origo díly, co se dělají po skončení výroby na sklad už jsou různé kvality a většinou od jiných dodavatelů, než prvovýroba - vlastní zkušenost.
Tobě přeji, aby na tom další motor byl podstatně lépe.
Tobě přeji, aby na tom další motor byl podstatně lépe.
Re: N53B30O0
To spíš bude nějaká repase a jako nový se jen tváří
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
@inspi: Ten motor byl z autorizáku, deklarovaný jako nový nepoužitý a.... nezbývá mi než tomu věřit.
@tanner: kuju za projev soustrasti.
@jarax: nechcu nikoho omlouvat, ale stát sa to může .... kdykoli, kdekoli a komukoli.. ale nasralo ňa to fest.
@tanner: kuju za projev soustrasti.
@jarax: nechcu nikoho omlouvat, ale stát sa to může .... kdykoli, kdekoli a komukoli.. ale nasralo ňa to fest.
Re: N53B30O0
taky si myslím že to bude nějaký fabrický repas, něco co už prostě není tak dobrý jak to už bylo špatny když to vyráběli, ale vlastně furt mega dobrý na poměry toho co je dnes.
ach jo to je doba
budi musíme zvyknout nebo jezdit do smrti v paštikách
ach jo to je doba

budi musíme zvyknout nebo jezdit do smrti v paštikách
Re: N53B30O0
Wow. Líbí se mi to.BudVlad píše:Výkon 325i s motorem N53B30
Maximální výkon 292.58 PS @ 7321 RPM
Maximální točivý moment 291.67 Nm @ 5897 RPM
aFe svody, Supersprint catless výfuk, BMW Performance sání, BigBore TB, N54 sací potrubí, upravený SW.

- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Re: N53B30O0
To chci taky... myslím tu křivku... nemyslím problémy s N53 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Ta křivka musela stát ale spustu peněz
Vypadá jak rostoucí ceny nemovitostí tak podobný byl asi průběh nákladů. 

