Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#661 Příspěvek od JaraX »

to se nedívím, ja viděl fakturu od nich na doplnění ostřikovačů za 3000kč a výměnu baterky na E90 za 12 000kč, a když pak paní přijela že auto přestalo startovat, tak baterka původní stará stejně jak auto :D
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: N53B30O0

#662 Příspěvek od kawaman »

Tak to pak joooo, panečku :lol:
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#663 Příspěvek od JaraX »

já tam na té dílně byl, všichni oblečení v nových čistých moterkách, nestálo tam jediný auto někde na zvedáku, podlaha z které by se dalo žrát, nářadí všecko uklizené v pořadačích, nikde známka toho že by se tam makalo, prostě tam sem tam přijede někdo komu přijde že to je v BMW moc levny, na tom se mákne a je to pryč.
ale je to jedna paní povídala, co mi tady pár zákazníku říkalo. já tam byl jen vyzvednout nějaké věci a prací to tam fakt nesmrdělo.,

vypadalo to tam přesně jak na fotkách

http://www.miragemotorsport.cz/servis.html
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#664 Příspěvek od pavproch »

@jaraX: Jo, dyž sem tam v únoru brambora dával, tak tam byl na zvedáku sám.... a dyž sem si pro něj o měsíc později přišel, tak na dílně nebylo pro auta ani vidět na zvedáky.

Btw, na obou fakturách je opravdu enem to, co vyměnili/udělali .... (šroubky a matičky sem samozřejmě nepřepočítával, ale demnotovaný starý motor, Xdrive, převodovku, nápravnici atd. sem fyzicky viděl připravené ke šrotaci (koneckonců blok starého N53 mám doma) - pravda třeba číslo motoru sem nekontroloval ( :twisted: ) protože ani nevím, kde na něm je....

@jazet: faktura je dokument mezi dvěma stranami, tak k jeho zveřejnění je třeba souhlas obou. A ptát se jich nebudu.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#665 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Kontakty: Jiří Procházka

Provozovna:
Plešovec 43
Chropyně

Nějaký příbuzenstvo, nebo co "nechci slevu zadarmo" ? 8-)

No jinak jo prdel Plešovetz kolem toho jezdím roky, ale nikdá jsem tam pořádný auto neviděl. Pak mě kdosi říkal, že se zaměřujou na tunění motorek.. taxem se o to dál nezajímal. :idea:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#666 Příspěvek od pavproch »

Není to rodina. Ani vzdálená.

Viděl sem tam zajímavé káry - třeba jednu myslím ze 4 vyrobených ///M5 v kombíku.
m1na
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 13.01.2009 01:00
Bydliště: Haná

Re: N53B30O0

#667 Příspěvek od m1na »

Na fotce tam maji GT3 RS 4.0 to je auto s malym najezdem za 10 micu,
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... &scopeId=C

To pak asi musi uctovat velky ceny :twisted:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

Re: N53B30O0

#668 Příspěvek od BudVlad »

Výkon 325i s motorem N53B30
Maximální výkon 292.58 PS @ 7321 RPM
Maximální točivý moment 291.67 Nm @ 5897 RPM
aFe svody, Supersprint catless výfuk, BMW Performance sání, BigBore TB, N54 sací potrubí, upravený SW.

Obrázek
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#669 Příspěvek od MattyX Moderátor »

ten průběh je krása :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#670 Příspěvek od pavproch »

Na 325i velmi pěkné...... :twisted:

Já sem (už zase, doufám, že dočasně) doyezdil..... po cestě z lyží z FR začal brambor vydávat nějaké něpěkné zvuky (teda poprvé to vydal při zhanutí motoru při příjezdu tam) - něco jako šuchání se železa o železo "někde uvnitř motoru" a ..... exponenciálně začal žrát wolej.... litr po 600, další po 500, další po 300 a další po 200 km (paxem dojel se staženou prdelí dom). Takže vodtah do autorizáku, rozborka a ..... budu tam mít (už zase) NOVÝ motor.... třetí.... :twisted: (naštěstí na kulanci).

Chjo no. Ale je třeba na tom hledta pozitiva - mám v čerstvé paměti proces zajíždění, taxi halt dám bezproblémů s tou skleněnou nemocí repete..... :twisted:
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: N53B30O0

#671 Příspěvek od kawaman »

To je masakr. Aspon, ze to mas na kulanci a nemusis rozbijet prasatko kvuli dalsimu motoru. Je to ale dosti zvlastni. Otazkou je, zda byla nejaka vada na motoru, nebo pochybeni pri montazi..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#672 Příspěvek od pavproch »

Prý výrobní vada, ale nepodařilo se mi zjistit, co.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#673 Příspěvek od JaraX »

ale jinak jsou to strašně kvalitní motory ty N53, všem je moc doporučuju :respect: :respect:
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: N53B30O0

#674 Příspěvek od TANN3R »

Tak to byl teda fofr. Ale nedělám si iluze, že ten "novej" motor je totožný s tím, co se montovalo v prvovýrobě, že prostě někde ležel zakonzervovanej x let. Celkově origo díly, co se dělají po skončení výroby na sklad už jsou různé kvality a většinou od jiných dodavatelů, než prvovýroba - vlastní zkušenost.

Tobě přeji, aby na tom další motor byl podstatně lépe.
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: N53B30O0

#675 Příspěvek od inspi1981 »

To spíš bude nějaká repase a jako nový se jen tváří
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#676 Příspěvek od pavproch »

@inspi: Ten motor byl z autorizáku, deklarovaný jako nový nepoužitý a.... nezbývá mi než tomu věřit.
@tanner: kuju za projev soustrasti.
@jarax: nechcu nikoho omlouvat, ale stát sa to může .... kdykoli, kdekoli a komukoli.. ale nasralo ňa to fest.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#677 Příspěvek od JaraX »

taky si myslím že to bude nějaký fabrický repas, něco co už prostě není tak dobrý jak to už bylo špatny když to vyráběli, ale vlastně furt mega dobrý na poměry toho co je dnes.
ach jo to je doba :(
budi musíme zvyknout nebo jezdit do smrti v paštikách
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

Re: N53B30O0

#678 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

BudVlad píše:Výkon 325i s motorem N53B30
Maximální výkon 292.58 PS @ 7321 RPM
Maximální točivý moment 291.67 Nm @ 5897 RPM
aFe svody, Supersprint catless výfuk, BMW Performance sání, BigBore TB, N54 sací potrubí, upravený SW.

Obrázek
Wow. Líbí se mi to. ;)
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

Re: N53B30O0

#679 Příspěvek od FreeTree »

To chci taky... myslím tu křivku... nemyslím problémy s N53 :D
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#680 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ta křivka musela stát ale spustu peněz :) Vypadá jak rostoucí ceny nemovitostí tak podobný byl asi průběh nákladů. :)
Odpovědět