Mám spíše takovou filozofickou otázku
Jak se bude auto chovat pokud má "mrtvou" škrtící klapku?
Já ji mrtvou mám a už i novou před namontováním.
Klapka by kromě uspání motoru by měla i řídit množství vzduchu v závislosti na stlačení plynového pedálu?
Pokud je klapka mrtvá bude teda množství vzduchu konstantní a mělo by se to projevit na chování motoru?
Nebo je můj předpoklad špatný?
záleží, jaký máš motor, nenapsal jsi zda benzín, nebo diesel. Třeba u mé N52 je škrtící klapka jen sekundární věc, která je trvale otevřená a začne fungovat až v případě, kdy nefunguje Valvetronic
Mně při rozsypané klapce doktora Osla neprobíhala regenerace DPF
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
El_Fuego píše:záleží, jaký máš motor, nenapsal jsi zda benzín, nebo diesel. Třeba u mé N52 je škrtící klapka jen sekundární věc, která je trvale otevřená a začne fungovat až v případě, kdy nefunguje Valvetronic
ale není, ona se používá furt, udržuje konstantí podtlak v sání, se schválně mrkni na diag, ale nepřidává se s ní "plyn"
a kde to najdu v INPE? To je PWG poti1 a 2?
Příjde mi že to ani po výměně není ono...ze začátku když jsem zhasl auto tak to bylo takové "hladké" a teď jak kdy někdy je to OK a někdy to klasicky zatřese autem jako když nebyla funkční.
Taky mě zarazilo že po nastartování na volnoběh se po nějaké době polouzavře tak na 80-90%
Zkoušel jsem aby mi synátor šlapal citlivě na plyn ale to on neumí
Tak to asi testnu s manželkou