Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rozvody E61
Rozvody E61
Zdarec lidi. Mám v plánu nechat udělat rozvody na 530d 2005. Hlavní otázka - musí motor ven? A prodávají sady rozvodů.. můžete mi doporučit výrobce? Musí se měnit ještě něco dalšího než je v té sadě? Díky moc
Re: Rozvody E61
2005 je ročník, kdy můžeš mít M57N, nebo už N2. Prvně si zjisti, co tam máš.
Edit: můj telefon si myslí, že zná typ motoru líp, než já. Teď je to správně.
Edit: můj telefon si myslí, že zná typ motoru líp, než já. Teď je to správně.
Naposledy upravil(a) TANN3R dne ned 18.02.2018 14:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Rozvody E61
Každopádně motor u E60/61 ještě ven nemusí
Re: Rozvody E61
Ok to se omlouvám, že jsem to nenapsal.. každopádně tam mám M57N.. ale aspoň díky za info, že to nemusí ven
Re: Rozvody E61
Na tomhle hlavně nemusíš ani ty rozvody řešit, pokud to nemá milion, nebo prostě nějakej problém. Preventivně bych je nedělal. Problémy s rozvodama začaly až u M57N2.
Re: Rozvody E61
Nene problém nemám žádnej spíš jsem chtěl preventivě.. auto jsem koupil před půl rokem a teď má najeto 270... jestli se dá věřit servisce tak i poctivých
ale ok díky za informaci.. jen mi prosím ještě řekni, po jakým nájezdu se to cca řeší?

Re: Rozvody E61
Tenhle motor má prostě ještě řetěz z doby, kdy s tím žádné problémy nebyly. Preventivně bych měnil možná tak, až budeš mít dvakrát tolik.
Re: Rozvody E61
Tak ok díkec 

Re: Rozvody E61
Hele a když mam dle bimmer.work motor M57/T2, tak to je jako obdoba M57N2 ?
Je to 3.0d 145kW (E61) r.v. 2008, ale stejny oznaceni ma i 3.0d 170kW (E91) r.v. 2005
Je to 3.0d 145kW (E61) r.v. 2008, ale stejny oznaceni ma i 3.0d 170kW (E91) r.v. 2005
Re: Rozvody E61
Ty už máš M57N2, takže rozvody se tě týkají. Rv. 2008 už ani nemůžeš mít starší typ motoru.
Re: Rozvody E61
pred FL 200kW v 535D 12/2005 je taky v pohode ne?
na bimmer vidim M57X a na wiki M57D30TÜ tak jsem z toho volajaky zmeteny
na bimmer vidim M57X a na wiki M57D30TÜ tak jsem z toho volajaky zmeteny

Re: Rozvody E61
Jo, 200Kw verze je N, 210Kw je už N2.
Re: Rozvody E61
přesně 200 kw verze by měla mít ještě opravdové řetězové rozvody. Stejně tak má i vstřikovače ještě 1. generace, tzn. elektromagnetické
Re: Rozvody E61
pravda, potvrzuji sám mám 200kw
Re: Rozvody E61
Však tahle dvouturbova 200Kw verze já asi to nejlepší, co se v naftě kdy dalo koupit. Takovej vrchol, kdy se nafta dostala na obrovskej výkon s ještě spolehlivou konstrukcí prapůvodní staré M57. Pak to šlo rychle doprdele 

Re: Rozvody E61
Přesně. Jenom škoda že už běží na edc16, jinak bych ji už měl v e39 

Re: Rozvody E61
Běží na EDC16 tedy znamená co?
To je jako nová generace hardware s více vstupy /výstupy, s možností řídit více periferních akčních členů, nebo v čem spočívá její přitažlivost pro slabší verzi?
A ta verze 200kw má ještě litinový blok motoru? Nebo už je to nová generace frém z lehkých slitin.
Děkuji
To je jako nová generace hardware s více vstupy /výstupy, s možností řídit více periferních akčních členů, nebo v čem spočívá její přitažlivost pro slabší verzi?
A ta verze 200kw má ještě litinový blok motoru? Nebo už je to nová generace frém z lehkých slitin.
Děkuji

Re: Rozvody E61
Při kolika km se doporučuje ty rozvody u M57/T2 měnit?
Re: Rozvody E61
Zdarec lidi. Ačkoli jsem ty rozvody nechtěl řešit, tak mi prasknul píst
takže je nechávám dávat nové. Mám ale otázku. Pro časování a nastavení vaček jsem našel dvě sady s přípravky ale nevím, jestli stačí ta jednodušší nebo ta vícedílná? Na motor M57N




