
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
U n53 nebude spotřeba to, co by tě sralo nejvíc
. Ve skutečnosti umí tenhle přímovstřik jezdit fakt levně, škoda že je tam to ale..

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
Hoši, já už jsem tak zmatený, ze přemýšlím už i nad 7er? 

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
Jestli by sis tedy nakonec chtěl zkusit e65 tak dej vědět. V Uherském Brodě jednu máme 

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
tu mu radši neukazuj 

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
aby se ti neudělalo zle 
přijed se podívat na nějakou pěknou a vybavenou

přijed se podívat na nějakou pěknou a vybavenou

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
a už tě dostaliMartinK píše:Hoši, já už jsem tak zmatený, ze přemýšlím už i nad 7er?

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
To MartinK: Dobře si to rozmysli - já si už také více počtu na 7er foru a tiše závidím - sedma by se mi do garáže určitě vešla, ale já už nasypal do
mé pětky hodně love (ještě chvíli a bude to pořizovací hodnota před 5 lety) a už si ji nechám. Jako 7er E65 750i s klasickým vstřikem by byla výzva, a konečná E65 760i - jezdím málo tak benzín neřeším. Přeji ti šťastnou volbu (na výkon si rychle zvykneš a pokukuješ dál - pokud už víc není jsi spokojen)
mé pětky hodně love (ještě chvíli a bude to pořizovací hodnota před 5 lety) a už si ji nechám. Jako 7er E65 750i s klasickým vstřikem by byla výzva, a konečná E65 760i - jezdím málo tak benzín neřeším. Přeji ti šťastnou volbu (na výkon si rychle zvykneš a pokukuješ dál - pokud už víc není jsi spokojen)

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
Právě z toho rozmýšlení už jsem z toho tumpachovej.
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
JaraX píše:aby se ti neudělalo zle
přijed se podívat na nějakou pěknou a vybavenou


Ovšem projevil zájem o prohlídku v okolí Zlína, tak jsem mu to jenom nabídl. Výbavu by mu nikdo nepředhazoval

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
jako sedma je za ty prachy nejlepší auto co si můžeš pořidit, nic jiného za ty prachy ti takovou dokonalost nenabídne.
Ale jako 3er taky není špatna, jen je to prostě mín auta za stejně penez. pětku bych nechtěl už kvuli tomu že se v tom musí člověk furt rýpat.
Ale jako 3er taky není špatna, jen je to prostě mín auta za stejně penez. pětku bych nechtěl už kvuli tomu že se v tom musí člověk furt rýpat.
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)

Vlákno E65 vs E60 jsi přečetl? Je tam toho hodně na čtení, ale třeba tě tam něco nadchne nebo odradí.TANN3R píše:545i/550i s dynamicem je super svezení, ale má své mouchy. Hlavně, pokud jde o lpg, vejde to toho celkem tragická nádrž, takže dojezd kolem 400km. Další věc, lidí si to dost cení a pěkná pětka s výbavou a V8 stojí často 400k, což osobně bych za to nikdy nedal. Za mě je E60/61 z dnešního pohledu vcelku solidní auto, ale pořád je to takovy ani ryba ani rak. Prvně bych si pořádně rozmyslel, jestli potřebuju tour, protože pokud ji nutně využiješ dvakrát do roka, je to prostě kravina. A když nepotřebuješ kombi, pak je prostě lepší volba sedma. Spousta věcí, co se na pětce sere, sedma vůbec nemá a prostě zpracováním je to auto úplně jinde a navíc pěkná 745i je oproti pětce s Mpaketem a výbavou na poloviční ceně.
Za mě, 3er tour je vcelku malé auto, co ale prostě reálně službu malé rodině udělá. Když mi jsme byli děcka, žádnej tour ani nejezdil.. 5er E61 s V8 j super stroj pro toho, kdo fakt potřebuje ten prostor/páté vrata a E65/66 je prostě tak velkej sedan, že musí stačit každému. Kočár do kufru určitě vejde a v nouzi se dá použít rakev na střechu, i když to není ideální.
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
Nečetl. Kde je? V 7er sekci?
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
Taky jsem to vlákno přečetl, je to dost nakažlivé
Potom musí chtít 7er snad každý
A určitě zmatený nejsi sám. Zažívám to každou chvilku a uz jsem chtěl snad vsechny modely bmw co jsou.
Musíš prostě najít co ti bude vyhovovat.


Potom musí chtít 7er snad každý


A určitě zmatený nejsi sám. Zažívám to každou chvilku a uz jsem chtěl snad vsechny modely bmw co jsou.

Musíš prostě najít co ti bude vyhovovat.

Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)
no nejlevnější a nejmenší náklady opravdu 325i touring.
Ale až si jej koupíš a seznámíš se s pár pacienty a někdo tě povez v 750iL v plné palbě budeš ještě týden spát s otevřenejma očima a při každé kalbě budeš do němoty si u toho nadávat proč jsis za stejné prachy nekoupil pořádné auto s obrovskou výbavou a nejezdil jsis jako král.
Ona ta 325i případně 330i bude skvělé auto jen nesmíš vidět žádné jiné lepší ala 7er ve výbavě a s motorem jak to psal jarax.
Jinak osobně mám 7er e38 a ženu a dvě děti (2leté a 4leté ) i s kočárkem občas vozím a je to v pohodě. Právě proto jsem rád za 7er. Bejt to long tak tam vleze víc věcí jak do kombíku. Možná i do krátké verze vleze více protože se dost věcí dá za sedačky řidiče a spolujezdce kde je spousty místa.
To v 3er mít nebudeš.
Takže kup si co chceš ale vyzkoušej i tu 7mu. A jak říkám před narozením prvního dítětě jsem kupoval 7er právě kvuli dětem kočárku a krámum věděl jsem jak velkej kufr to má a to jsem potřeboval. Navíc je to schované a ne jak v kombíku kde na to každej kouká za sklem pokud dáváš více věcí. A typni si zda se více vykrádají sedany nebo kombíky ?
Rozhodni se sám co chceš jen jsem chtěl napsat at vidíš že i lidé s dvěma dětma jezdí v 7er a rádi.
Dnes už bych šel osobně do 750iL s LPG. Ještě větší než mám ted a jarax montuje 103L toroid místo rezervy tak není co řešit dojezd je velký.
Ale až si jej koupíš a seznámíš se s pár pacienty a někdo tě povez v 750iL v plné palbě budeš ještě týden spát s otevřenejma očima a při každé kalbě budeš do němoty si u toho nadávat proč jsis za stejné prachy nekoupil pořádné auto s obrovskou výbavou a nejezdil jsis jako král.
Ona ta 325i případně 330i bude skvělé auto jen nesmíš vidět žádné jiné lepší ala 7er ve výbavě a s motorem jak to psal jarax.
Jinak osobně mám 7er e38 a ženu a dvě děti (2leté a 4leté ) i s kočárkem občas vozím a je to v pohodě. Právě proto jsem rád za 7er. Bejt to long tak tam vleze víc věcí jak do kombíku. Možná i do krátké verze vleze více protože se dost věcí dá za sedačky řidiče a spolujezdce kde je spousty místa.
To v 3er mít nebudeš.
Takže kup si co chceš ale vyzkoušej i tu 7mu. A jak říkám před narozením prvního dítětě jsem kupoval 7er právě kvuli dětem kočárku a krámum věděl jsem jak velkej kufr to má a to jsem potřeboval. Navíc je to schované a ne jak v kombíku kde na to každej kouká za sklem pokud dáváš více věcí. A typni si zda se více vykrádají sedany nebo kombíky ?
Rozhodni se sám co chceš jen jsem chtěl napsat at vidíš že i lidé s dvěma dětma jezdí v 7er a rádi.
Dnes už bych šel osobně do 750iL s LPG. Ještě větší než mám ted a jarax montuje 103L toroid místo rezervy tak není co řešit dojezd je velký.
Re: rada pro koupi 5er (typ, palivo, atd.)

Celý přečtený, chtěl jsem 5er, 7er a X5. Každý auto úúúúúúúúúúúúplně jiný. Radili mi i, že 7er a X5 se doplňují. Pak jsem 5er vyřadil, protože má nějaký mouchy a nejmíň se mi líbila, zůstala E65 a 53. E65 mi právě vycházela z rozumu a 53 srdcem. Pak se to překlopilo 40 pro E65 a 60 pro E53 z jednoduchýho důvodu. Chtěl jsem V8 a nepotřebuji čudlíky v autě. V 7er je nutná základní výbava, v X5 už je menší. Potenciál 7er bych nikdy nevyužil a E53 se mi odjakživa líbila. Proto jsem do ní šel i za cenu vyššího servisu. Sice mám 4x4 úpně k hovnu, ale k SUV to patří. Vyšší spotřeba a víc věcí na servis. Splnil jsem si dlouhodobý sen a mám radost i po roce. Kluci mě tu dlouho strkali sem a tam a víc do 7er, z rozumu, že není tak náročná na servis a víc nabídne. E53 moc neumí.
A sám JaraX až mě poznal řekl, že pro mne je 7er zbytečnost.
Tím tě nechci lanařit do X5! Těch vláken je tam víc a chce to číst. Tato problematika se přetřásá všude a něčeho se chytneš. Hlavně si to osahat, svézt se, abys nebyl po měsíci zklamaný.