Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Dobry den,chtel bych se zeptat jak narocna je demontaz vysokotlakeho cerpadla na motoru a jestli je treba pri demontazi zaaretovat setrvacnik+vackovou hridel a nebo staci jen zaaretovani stahovakem na čerpadlo.Diky za odpovedi
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Demontáž i montáž je vcelku jednoduchá a neni třeba se obávat nějakého většího problému. Motor neni třeba nastavovat do základu, tudíž ani jej nemusíš zajišťovat kolíkem v setrváku.
Já jsem jej vytáhl ven dokonce i bez stahováku a jakéhokoliv speciálního přípravku
Já jsem jej vytáhl ven dokonce i bez stahováku a jakéhokoliv speciálního přípravku
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
A hrozi teda nejaky problém kdyz se něco udela špatně a rozvody se teda nemůžou nejak rozhodit?
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
jeste si pro jistotu priprav podtlakove hadicky.....urcite budou ztvrdle a nejakou zlomis. Je teda lepsi je mit. Stejne stojej prd a pro jistotu bych je vymenil,kdyz budes u toho.
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
kde kupujete podtlakove hadicky?
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Ahoj. Já je koupil orig. v BMW na metry - byly asi dražší ale po 10 letech praskaly a byly zralé na výměnu..
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
ne, rozvody se ti nerozhodí a nemají se jak zkurvit.Johny9 píše:A hrozi teda nejaky problém kdyz se něco udela špatně a rozvody se teda nemůžou nejak rozhodit?
Ovšem pokud se k autu nedostane nějaký dobrák a nezatočí s motorem během toho, co bude čerpadlo venku


Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Auto mam na zvedaku a je i odpojena baterie tak motorem ani protocit nepůjde.Chci jen nazbirat hodne informací at neco mepodelam protoze to budu delat poprvé.Žádný diesel servis v mem okoli totiz demontáž čerpadla neprovádí tak se musim do toho pustit sam a jen jim odevzdat samostatné čerpadlo.
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Jasné, rozumím ti. Fakt na tom neni co zkurvit. V podstatě shodíš sání, odšroubuješ tlakovou trubku do railu, přepad a odpojíš regulátor tlaku, Odšroubuješ záslepku na prsách rozvodů, povolíš matku na hřídeli cr čerpadla, následně matky, které drží celé čerpadlo na bloku a poté jej buď jemně vyklepneš přes oříšek goly anebo jej přípravkem vylisuješ ven. Postup montáže je opačný akorát s tím rozdílem, že hřídel čerpadla doporučím dotáhnout na moment
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
A nevíš jaky utahovaci moment by to mel byt a jeste me zajima jaky zavit ma vubec ta hřídel abych to treba nestrhnul a nebo nejak nepotocil i s rozvodama
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Utahovací moment je 65Nm a závit je tam klasický.
Pro jistotu si asi radši kup i díl č.4 kdyby byl nějaký posraný, ať se na tomhle nezasekneš
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ress_pump/
Pro jistotu si asi radši kup i díl č.4 kdyby byl nějaký posraný, ať se na tomhle nezasekneš
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ress_pump/
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Diky vsem za rady.Čerpadlo se mi podarilo úspěšně demontovat tak dam potom vedet az bude čerpadlo pretesnene a namontovane.
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Rádo se stalo 

Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Jeste se zeptám jestli je dobre dat nove těsnění na sací potrubí a nebo tam nechat to původní?
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Podle toho v jakém je stavu, ale novým těsněním určitě nic neposereš
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Tak čerpadlo dnes úspěšně namontovano.Auto nastartovalo bez problémů tak snad bude vse v pohodě.
Re: Demontáž vysokotlakeho čerpadla e39 530d
Ani to nebolelo... 
