No vidíš, a je to tady. Mě to řadí vždy od 1. stupně. Počítám je. I na D. Jen v manuálu prostě zůstane 3. Tam to už indikuje, tak nemusím počítat. Ideální by to bylo do města na popojíždění - není to tak citlivé na plyn. Zase pro jistotu nepoužívám.

Otázka zní - trpí spojky, když se rozjíždí na 3.? Automat to sice dovolí, ale je mi to proti srsti.
Vyzkoušeno na jiném (JaraXovém) 5ti kvaltu a chová se naprosto stejně.
To, co popisuješ mi dělal medvěd - rozjezd 2., při kickdownu 1. stupeň.
1.2.3. tam skáčou zřetelně jako na 6HP, 4.5. už víc kloužou a blbě se to pozná, co tam zrovna je.
Jo a na tu 3ku jsem nezkoušel dát kickdown, ale tuším to zkoušel JaraX, nevím jak moc tomu dupl a nepodřadil, já nemám to srdce.
Tak nevím. Ikdyž chci blbnout, na rozjezd prostě stačí D, žádný S nepotřebuje, i tak jde do max otáček a je to jak když do tebe narazí kamion ze zadu

"S" bych využíval spíš u 6HP, tam chodí motor, když není v tahu hodně pod otáčky a když dám kickdown, tak chvilku trvá, než se probere a podřadí. U mého to jde rychleji.
Totok jsem všechno vypozoroval a vyloudil tady na klubácích a není to tak jednoznačné, jak píšeš.
Ať si každý jezdí jak chce a odrovnává si převodovku. Já si nějaký obrázek udělal a snažím si ji maximálně šetřit.
Tímto bych poděkoval za všechny příspěvky k tomuto tématu a za osvětu
