Auto se dalo trochu do kupy a začalo se závodit.
První věc co šla z auta ven byly pružíny Eibach -80mm. Na silnici byli pohodlne ale na okruhu se auto v zatačce naklonilo tak až dřelo plechovymi prahy.
Takže se nahodil tvrdej tunerskej Jom z výprodeje a auto se naštelovalo na cca -40mm. Současně jsem podložkami pod dosed tlumiče zvětšil odklon na 2 stupně a dopředu dal rozpěru tlumičů. Vzadu vycházi odklon asi na 1 stupeň.
Kola jsem použil 16x8 ET30 z Jaguaru XJ 2001. Gumy jsou Nankang NS-2R.
Vysoke Myto ukázalo slabinu předních nechlazených brzd. 2X za den jsme museli vypouštět páru ze třmenů. Takže auto dostalo chlazené brzdy z 320i ktere jsou sice stejně velké ale chlazené. Na podvozku se vyměnilo pár mrtvých silentbloků a auto začalo fungovat na okruhu velice dobře. I vnitřní přední kolo si umí lehce přizvednout.
https://www.youtube.com/watch?v=i03j-JHxzg0
Muj aktuálně nejlepší čas ve Vysokém Mýtě je 59,08s. A hledám levný způsob jak z auta dostat více.
Nedostatky o kterých vím jsou tyto:
-Malý odklon vpředu. Přední gumy jsou nejvíce sjete na vnější hraně i přes běžné užiti na silnici. Nejsem si jistý kam až zajít aby moc netrpěla ložiska a auto šlo použít v provozu. Nebo tužsí stabilizátory?
-Rozbíhavost 0,3 stupně vzadu. Chtělo by to Sbíhavost 0,1 stupně Asi budu muset někde vysoustružit excentry pro silentbloky ramen.
-Hopsání na výjezdu zatáčky po skákání přes obrubník. Tady nevím jak postupovat. Občas se mi stane, že nějakou překážkou v zatáččce (obrubník, díra) a plným plynem na výjedu rozkmitám zadní kolo tak, že začne poskakovat a protáčet se. Říkám si jak to vyřešit? tužší zadní tlumiče?
https://youtu.be/hOm9ewQ0TGA?t=1m32s
