Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

F30 - 320d, nefunkční klima

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
JennBB
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 17.07.2017 18:30

F30 - 320d, nefunkční klima

#1 Příspěvek od JennBB »

Dobrý den, prosím o pomoc s BMW 320d 2014. Přestala fungovat ve smyslu že fouká horký vzduch. Chladivo jsem již doplňoval 2x za necelé měsíc. Po doplnění fungovala naprosto skvělé ale jen tak na 2 týdny (naježděno max 600km). Žádnou chybu nehlasí, tak bych chtěl se zeptat, jestli to je nějaký error anebo se tak rychle spotřebuje náplň?
Předem děkuji.
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

Re: F30 - 320d, nefunkční klima

#2 Příspěvek od Pavel525 »

Ahoj
Pravděpodobně bude někde v systému díra kudy chladivo utíká.
Nedávno jsem řešil stejný problém u manželčina golfa a nakonec to byl chladič klimatizace. Po výměně vše je OK.
Při plnění ti tam mají dát barvivo a pod UV lampou se to dá najít kudy to utíká ;)
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: F30 - 320d, nefunkční klima

#3 Příspěvek od TurboShnek »

JennBB píše:Dobrý den, prosím o pomoc s BMW 320d 2014. Přestala fungovat ve smyslu že fouká horký vzduch. Chladivo jsem již doplňoval 2x za necelé měsíc. Po doplnění fungovala naprosto skvělé ale jen tak na 2 týdny (naježděno max 600km). Žádnou chybu nehlasí, tak bych chtěl se zeptat, jestli to je nějaký error anebo se tak rychle spotřebuje náplň?
Předem děkuji.
Tak rychle se náplň samožřejmně nespotřebuje a počítač nízký množství plynu nehlásí protože tam na to není snímač. Náplň tam musí vydržet 15 - 20 let minimálně. :D Máš v systému dirku a utekl ti plyn. Právě řeším na otcovo Passatu něco podobnýho, koupil jsem na to chladivo r134a Arctic Freeze - 2 plechovky, je tam hadička s měřákem kterou můžeš použít opakovaně na další plechovky v budoucnosti. Připojíš jí na nízko tlakovej ventil (to se nedá splést protože vysokotlakovej ventil je větší) klimatizace a ukáže se ti jakej je tam tlak. Když je všechno v pořádku měl by být kolem 100psi pri teplotě 30°C. Nastartuješ motor, pustíš klimatizaci a tlak by měl padnout na mezi 25 - 45 psi (zase záleží na venkovní teplotě). Až se vypne kompresor tlak začne stoupat a pak se zase spustí kompresor.

Když budeš mít malej tlak proste dofoukneš. Jsou toho 2 plechovky, 750g, 1 plechovka stačí na úplný nafouknutí jednoho auta. Je v tom i UV barvivo a UV baterka kterou po 24 hodinách posvítíš na potrubí a pokuď někde uniká plyn bude to svítit bíle. V chladivu je i olejíček kterej obživí těsnení a zastaví malé úniky.

Je to vyrobené v USA, v ČR to prodává jenom jeden e-obchod, obě plechovky jsou nepoužitý protože se přišlo na to že otec má něco buď s krompresorem nebo expanzivním ventilem protože mu vůbec nepadá tlak, je k tomu návod v češtině tak že jestli chceš můžu ti to nechat za 900,-, můžes si to odemně vyzvednout v Plzni nebo ti to můžu poslat poštou, může ti to ušetřit tisíce a mně to k ničemu není, před 3 rokama jsem to použil sám na svý e46 a dám za to zub, pracovalo to výborně.

Doporučuju zkusit doufouknout a zkusit jestli ten olejíček spraví tu dirku, když ne dofouknout to plechovkou s UV barvivem, a za 2 - 3 dni s pomocí UV baterky najít kde to uniká a pak vyměnit nebo nechat vyměnit tu část a zase nafouknout než sloit tisíce za diagnózy a platit jim tam 1500 na hodinu nebo kolik si už počitaji. :P

Fotka:

Obrázek

Video jak se to používá:

https://www.youtube.com/watch?v=-p2WzuoSHHA
Odpovědět