Kufor - pomerne malý, na to aké je to auto "veľké", ale stačí z 90% na všetko čo tam balíme
Motor - nie je to žiadna hitparáda, ale ani hanbu nespraví, predsalen 1800kg vs. 2000+ u X5 je poznať
Prevodovka - je tam stále ten posraný GM a tá je teda chaotická ako dementná babka v domove, to sa inak snáď nedá popísať, v podobne vážiacej E39 sa to chová úplne ale úplne inak = rozumnejšie, skoro bezproblémovo...
Podvozok - nakoľko jazdím prakticky odjakživa športové podvozky (M Tech II, M Sportfahrwerky, Subarácke Sport a Spec B.), a chystal som sa na spomínanú uskákanosť, bol som až celkom milo prekvapený, nie je to tak strašné/zlé. Vadí mi skôr to pomerne veľké nakláňanie (a áno, rozumiem tomu, fyzika je fyzika), tak sa to chystám eliminovať nahodením väčších stabilizátorov H&R a sady B12 od Bilsteinu. Až vtedy si myslím že bude reč o uskákanosti, ktorá bude daň za to čo od toho chcem

Celkovo ma E83 príjemne prekvapila, aj keď je škaredá ako noc


Jazdíme s tým z 90% mesto, tam si to vezme 15-18l/100km, na diaľku sa kľudne dostane pri diaľničnej rýchlosti aj na 10... toľko k tej hrozne špatnej X3, ak by to niekomu pomohlo
