Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jakou E66 se služebním autem?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2196
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#21 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

tak teda něco pro pobavení publika... ;)

https://1drv.ms/i/s!AnpT35FgSPrKhbgA-8wp1EkeAyYPAg

a tady s vytaženýma oknama - zadní jako deflektor

https://1drv.ms/i/s!AnpT35FgSPrKhbd-CUrgIbLffTqYJQ
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#22 Příspěvek od JaraX »

- v 6er kabriu jsem strašně dlouho nejel, ale stejně to prostě na cestování ve 4řech nebude, bude v tom kravál na dálnici, připadně z toho bude bolet hlava. na víkendy proč ne, ale spíš ve 2, protože v 6er není absolutně místo, zbožnuju 6er, ale nechápu proč je tam o tolik mín místa než v 3er coupe nebo 3er cabriu. já mám 186cm a moje žena 157 cm si za mě v 6er už prostě nesedne. jeli jsme tak 20km a bylo to utrpení pro oba. mě i krátká sedma přijde pro cestování s dětma malá, v poslední době přemýšlím že vyměním E53 za něco dělšího, jelikož si furt musíme posouvat sedačku dopředu skrz malyho, člověk prostě už nesedí tak komfortně jak by chtěl. v E66 není problém.
jinak je 6ER super, ale prostě pro mladej pár

- Joshuax- zkoušel jsi ty 4 prsty nad hlavu? jestli sedíš dobře?
- V12 jen o trochu dráž než V8, pokud vše funguje, ale jak se to zesere, tak ten servis přímovstřiku stojí nesmysl, není problém do toho dávat každej rok 100k
- výhoda 7er nad 6er je v LPG, prostě si dáš 103l nádrž místo rezervy a no problem, u 6er není rezerva, nádrž ukrajuje z kufru, je menší atd. to z toho dělá auto z výrazně vyššíma nákladama nebo menším komfortem. navíc investice LPG se u E66 prakticky "okamžitě" vrátí, jelikož to auto stoupne o cenu prakticky o cenu LPG, lidi si rádi připlatí za sedmu s LPG, pokud je to dobře udělaný a funguje to.
- 6er je na pořízení taky dost dražší než 7er, pěkná 745Li se dá sehnat kolem 2 kil, pokud máš hodně čas, pěkná 750Li kolem 3 kil, ale u 6er seš tak 350k za 645 a 450k za 650i, většina 6er sou vraky od ničitelů co se v tom jen chcou ukazovat.
- 6er přeci jen vychází z pětky a trpí problémama 5er né všema ale jo, a občas prostě 6er shoří (s tím mě ted snejk dost postrašil, má tam dvě vyhořelé), ale prostě už člověk řeší ty ELV, CCC, IBS atd.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#23 Příspěvek od TANN3R »

To málo kdo ví, že E63 má z výroby konstrukční chybu. Nějakým nedopatřením má totiž ten odkládací prostor vzadu tvar vzdáleně připomínající sedačky :D . Jinak je to ale udělany parádně, ten koženej odkládací prostor vzadu má tvar lavóru, takže z toho nákup nevysypu ani při prudkém brždění.
Já mám něco málo přes 180cm a nehrozí, aby si za mě někdo sednul.. To období, kdy tam nějaky dítě půjde nacpat je hodně krátky, nebo bude mít vliv na jeho další vývoj :D Počítám, že tak po půl hodině páteř okopíruje tvar té "sedačky" a budeš mít děti ve tvaru houslového klíče :D
To je stejně prdel, radit někomu, kdo chce vozit rodinu na dovoleny E63/E64. Já teda doporučuju rovnou Z4, nějak mi nepřijde, že by tam bylo oproti 6er vzadu míň místa..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#24 Příspěvek od JaraX »

:smich2: :smich2: :smich2:

podle mě to má BMW vymyšlený dokonale, čím víc lidí v autě, tím menší radost z jízdy, to je jasná uměra, nesmíš si pustit logica nahlas, nesmíš jezdit driftem, dívej co to se těma dětma dělá atd. auto pro dva nikdo nechce, a těžko bych si ho doma prosadil, ale nejlepší je koupit auto pro 4 a ty zadní dva v tom tak trpí jak je lisujou ty sedačky že tím pak vlastně nechcou jezdit a majitel jezdí sám a užívá si 6er mnohem víc než by si užil 7er plnou parchantů a manželek :D
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2196
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#25 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

no, tak na to konečně někdo přišel, přesně tak to je;) gratuluju!
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#26 Příspěvek od TANN3R »

To mě nenapadlo. Takže je to nakonec geniálně vyřešené, prostě dvoumístné kupé pro někoho, komu by doma míň než čtyřmístné auto neprošlo :D Ta čtyřmístnost tam funguje na stejném principu, jako dnešní eko-downsizing - pouze na papíře..

Osobně bych na místě zakladatele tématu sháněl vybavenou E66 750i. Ta přidaná hodnota v podobě možnosti plynu, případně následné prodejnosti auta proti 760i tam prostě je. Nebo pokud kupé, tak něco plnohodnotného pro čtyři, třeba CL W216.
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#27 Příspěvek od tomas777 »

JaraX píše: - V12 jen o trochu dráž než V8, pokud vše funguje, ale jak se to zesere, tak ten servis přímovstřiku stojí nesmysl, není problém do toho dávat každej rok 100k
Co se dá dělat pro to aby se to nezasralo a nestala se z toho vražda? A může se tomu člověk vůbec vyhnout?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#28 Příspěvek od JaraX »

asi nic, je to prostě přímovstřik a jednou to budeš muset udělat, tzn 12x vstřikovač, 2x čerpadlo, trubky, vyčíštění hlav.
ale většinou to ty 760 potká až po 300tkm.
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#29 Příspěvek od tomas777 »

A to stojí těch 100 litrů? :shock:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#30 Příspěvek od JaraX »

máš pravdu, jsem to podstřelil,
50k stojí jedno čerpadlo, tzn x2 100k
+ 3500kč jeden vstřik x 12 = 42 000 kč vstřiky
+ 350 svíčka x 12 = 4200
+ 1200 kč cívka(bosch slovenia už neberu, pouze bosch germany, ty sou dražší), 14 400kč cívky
cca 10k udělají těsnění
a dalších tak 10-20k za práci

tzn jen servis vstřikování stojí cca 190k a to nepočítám čistění hlav, připadně i přetěsnění motoru.
a nebo budeš jak jeden muj zákaznik jezdit co 2-3 měsíce na jeden vstřik :)
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#31 Příspěvek od Jaris330D »

Když už jsme u made in Slovenia nebo germany, tak takovej postřeh. Bratovi se teď rozpáral řemen na dvě půlky.Na jedné kladce, která má drážky, se zasekl malej kamínek. Vůbec netušíme, kde se tam vzal a ten kamínek rozpáral řemen na dvě části. Ze začátku jsem si myslel, že je to vada řemene, ale postupem kontroli kladek jsem našel tenhle kamínek. Ale proč to zmiňuji. Mám ještě starší řemen, který jsem porovnával s tím rozpáraným. Oba jsou úplně totožné Contitech, ale jeden má MADE IN ROMANIA a druhý MADE IN UK. Ten z Rumunska má tloušťku 4,60 mm a ten z Anglie 4,20 mm. Prostě ten z Rumunska mně přiadal daleko kvalitnější - pevnější. Angličané vyráběj pěkný šity.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#32 Příspěvek od JaraX »

dneska už vše stojí zahovno, ty díly sou všechny tak na vyliž pr***
a je třeba si vybírat, kontrolovat atd. např u BMW fungují řemeny jen Contitech, cokoliv jinyho píská.
svíčky můžeš koupit NGK Japan, NGK france a NGK poland, ten poland se občas i zlomí :D
a cívky Bosch Slovenia a Bosch Germany a ty slovenia občas nehážou jiskru :D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#33 Příspěvek od Jaris330D »

Se musím podívat, jakou reservní cívku jsem koupil. Je to tam vyražené?
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#34 Příspěvek od Jaris330D »

Mam Germany, tak je to dobré. ;)
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#35 Příspěvek od tomas777 »

JaraX píše:máš pravdu, jsem to podstřelil,
50k stojí jedno čerpadlo, tzn x2 100k
+ 3500kč jeden vstřik x 12 = 42 000 kč vstřiky
+ 350 svíčka x 12 = 4200
+ 1200 kč cívka(bosch slovenia už neberu, pouze bosch germany, ty sou dražší), 14 400kč cívky
cca 10k udělají těsnění
a dalších tak 10-20k za práci

tzn jen servis vstřikování stojí cca 190k a to nepočítám čistění hlav, připadně i přetěsnění motoru.
a nebo budeš jak jeden muj zákaznik jezdit co 2-3 měsíce na jeden vstřik :)
Tak tos mě z V12 vyléčil. To si přece nemůže nikdo koupit s představou, že při nájezdu 300k vysolí tolik peněz. :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#36 Příspěvek od JaraX »

a proč by ne? lidi s Fkama solí uplně jiný peníze, tam kilo není vůbec nic
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#37 Příspěvek od Jaris330D »

Teď jeden známej má Fko 740D a už se mu vysipala převodovka. No a teď mu začal blbnout X.drive. Prý tam bude tak za 80 000 kč. Prý se mu to začíná pěkně srát.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#38 Příspěvek od TANN3R »

80tis za převodovku a VTG? To si repasuje doma v garáži sám nebo co?

tomas777 píše:
JaraX píše:máš pravdu, jsem to podstřelil,
50k stojí jedno čerpadlo, tzn x2 100k
+ 3500kč jeden vstřik x 12 = 42 000 kč vstřiky
+ 350 svíčka x 12 = 4200
+ 1200 kč cívka(bosch slovenia už neberu, pouze bosch germany, ty sou dražší), 14 400kč cívky
cca 10k udělají těsnění
a dalších tak 10-20k za práci

tzn jen servis vstřikování stojí cca 190k a to nepočítám čistění hlav, připadně i přetěsnění motoru.
a nebo budeš jak jeden muj zákaznik jezdit co 2-3 měsíce na jeden vstřik :)
Tak tos mě z V12 vyléčil. To si přece nemůže nikdo koupit s představou, že při nájezdu 300k vysolí tolik peněz. :(
A to nesmíš ještě objednat novy šroubky na ventildekle, to je další desítka :D. Přímovstřik no, to je taková benzínová nafta..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#39 Příspěvek od JaraX »

111tisic stojí VTG na F01, F10,
a 130 převodovka v BMW, 80 v Pakře
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Jakou E66 se služebním autem?

#40 Příspěvek od Jaris330D »

Prý minimálně 80 000 kč jenom za X-drive. Převodovka byla ještě v záruce. Zatím X-drive řeší, je to čerstvý.
Odpovědět