
https://1drv.ms/i/s!AnpT35FgSPrKhbgA-8wp1EkeAyYPAg
a tady s vytaženýma oknama - zadní jako deflektor
https://1drv.ms/i/s!AnpT35FgSPrKhbd-CUrgIbLffTqYJQ
Co se dá dělat pro to aby se to nezasralo a nestala se z toho vražda? A může se tomu člověk vůbec vyhnout?JaraX píše: - V12 jen o trochu dráž než V8, pokud vše funguje, ale jak se to zesere, tak ten servis přímovstřiku stojí nesmysl, není problém do toho dávat každej rok 100k
Tak tos mě z V12 vyléčil. To si přece nemůže nikdo koupit s představou, že při nájezdu 300k vysolí tolik peněz.JaraX píše:máš pravdu, jsem to podstřelil,
50k stojí jedno čerpadlo, tzn x2 100k
+ 3500kč jeden vstřik x 12 = 42 000 kč vstřiky
+ 350 svíčka x 12 = 4200
+ 1200 kč cívka(bosch slovenia už neberu, pouze bosch germany, ty sou dražší), 14 400kč cívky
cca 10k udělají těsnění
a dalších tak 10-20k za práci
tzn jen servis vstřikování stojí cca 190k a to nepočítám čistění hlav, připadně i přetěsnění motoru.
a nebo budeš jak jeden muj zákaznik jezdit co 2-3 měsíce na jeden vstřik
A to nesmíš ještě objednat novy šroubky na ventildekle, to je další desítkatomas777 píše:Tak tos mě z V12 vyléčil. To si přece nemůže nikdo koupit s představou, že při nájezdu 300k vysolí tolik peněz.JaraX píše:máš pravdu, jsem to podstřelil,
50k stojí jedno čerpadlo, tzn x2 100k
+ 3500kč jeden vstřik x 12 = 42 000 kč vstřiky
+ 350 svíčka x 12 = 4200
+ 1200 kč cívka(bosch slovenia už neberu, pouze bosch germany, ty sou dražší), 14 400kč cívky
cca 10k udělají těsnění
a dalších tak 10-20k za práci
tzn jen servis vstřikování stojí cca 190k a to nepočítám čistění hlav, připadně i přetěsnění motoru.
a nebo budeš jak jeden muj zákaznik jezdit co 2-3 měsíce na jeden vstřik