Ahoj ve spolek,
Dnes ráno mě při startu potkalo nemilé překvapeni v podobě klepání z motoru. Přišlo se na to, že se odporoučel alternátor (karburátor, terminátor...?)
Vím, že je tam vodou chlazený, ale co jsem tak letmo hledal na netu, tak tam do toho jde nějak i olej? Usoudil jsem tak podle toho, že lze dohledat problém "alternator oil leak" kdy se řeší únik oleje kolem pouzdra vodou chlazeného alternatoru.
Můžete mi někdo, prosím, trochu popsat, jak celá ta věc jako funguje a co vše je třeba prověřit, když už musí alternátor z auta?
Díky moc
Jo, a pro představu, jak to asi zní:
https://youtu.be/wNX2DUQFrN4
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65/E66 alternátor
Re: E65/E66 alternátor
Myslím, že spíše řeší únik oleje pod držákem alternátoru, což potká každého po 10-12 letech, neb to těsnění ztvrdne na kámen. 
U mě díl číslo 2:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=12_1160

U mě díl číslo 2:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=12_1160
Re: E65/E66 alternátor
nema to s tim alternatorem nic spolecneho. ten kdyz vyndas vytece na tebe jen voda (a jeste si musis koupit novou privodni trubicku) ale olej se tam nachazi jen pod celym tim drzakem alternatoru protoze ten slouzi jako "zaslepka" nebo rovnou výstup na chladič oleje a je na tom takovy debilni tesneni co ztvrtdne praskne a pak ti vyleje vsechen olej z motoru... kazdopadne pro demontaz alternatoru te to vubec nemusi trapit.
Re: E65/E66 alternátor
Já jsem alternátor vyndaval asi před 3 týdny.
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=94268
Ven jde v pohodě, jen jsem měl problém oddělat díl č.4.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3261
Altík je přišroubován asi 6* šroubem č.10.
Já jsem žádnou trubičku neměnil, snad ji měnil Snejk, když to přetěsňovali
.
Podle zvuku to vypadá, že se ti uvnitř rozpadl a klepe ti rotor do statoru. Mně se kousl totálně na tvrďáka a musel jsem poprosit Jaraxe, aby mně sehnal nový.
http://www.meeknet.co.uk/e38/Alternator/Index.htm
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=94268
Ven jde v pohodě, jen jsem měl problém oddělat díl č.4.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3261
Altík je přišroubován asi 6* šroubem č.10.
Já jsem žádnou trubičku neměnil, snad ji měnil Snejk, když to přetěsňovali

Podle zvuku to vypadá, že se ti uvnitř rozpadl a klepe ti rotor do statoru. Mně se kousl totálně na tvrďáka a musel jsem poprosit Jaraxe, aby mně sehnal nový.
http://www.meeknet.co.uk/e38/Alternator/Index.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 alternátor
děkuji za odpověď.
Docela to do sebe začíná zapadat, protože tam byl i nějáký únik oleje, ale motor jsem měl vždycky suchý, jen malý průsak kolem VANOS motorků, tak to pravděpodobně šlo skrze to těsnění u alternatoru, tam to bylo takový politý.
Tak uvidíme, stejně jsem už potřeboval vyměnit olej
Jsem zvědavý, kolik mě ta sranda bude stát
Docela to do sebe začíná zapadat, protože tam byl i nějáký únik oleje, ale motor jsem měl vždycky suchý, jen malý průsak kolem VANOS motorků, tak to pravděpodobně šlo skrze to těsnění u alternatoru, tam to bylo takový politý.
Tak uvidíme, stejně jsem už potřeboval vyměnit olej

Jsem zvědavý, kolik mě ta sranda bude stát

Re: E65/E66 alternátor
spis jestli to driv nezapalis nez ten drzak sundas 

Re: E65/E66 alternátor
No já jsem u toho klel pěkně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65/E66 alternátor
No já to dělat nebudu 
