Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F10 OPS port (MOST)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

F10 OPS port (MOST)

#1 Příspěvek od Dave_318i »

Ahojte,

prosím Vás, nevíte někdo kde bych našel MOST optický na připojení ICOMu na F10?
Na Googlu hledám už hodinu a půl a nemůžu nikde najít...

Děkuji.

PS: Není nějaký manuál kde je popsána lokalizace MOST u různých typů?
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: F10 OPS port (MOST)

#2 Příspěvek od inspi1981 »

Najit nemůžeš, protože tam není :D
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#3 Příspěvek od Dave_318i »

Prosím mohl bys mi to vysvětlit? Na E60 byl v prihradce a na F10 už není? Přes co se teda aktualizuji ridici jednotky?

Dekuji.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10 OPS port (MOST)

#4 Příspěvek od Snejk »

normalne pres OBD ve kterem je uz ethernet protokol takze supr rychly paralelni programovani kdy mas za 20 minut cele auto hotove... jede to nekolik jednotek soubezne...
stejne nechapu ze auto uz na ethernetu nebylo uz davno ten protokol je starsi nez OBD samotny...
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#5 Příspěvek od Dave_318i »

Aha, diky moc... a jeste bych se zeptal, protoze mam tedka F10ku teprve tyden a pred tim jsem mel E60. Tu jsem si delal pres OPS. Mam na ISTU/P pouzit na F10 normalne Enet kabel? Nebo ICOM A2 pres OBD?

Dekuji.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

Re: F10 OPS port (MOST)

#6 Příspěvek od airbone »

Icom
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#7 Příspěvek od Dave_318i »

airbone píše:Icom
dekuji moc
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#8 Příspěvek od Dave_318i »

Prosim Vas, jeste bych se zeptal...
Jak silnou nabijecku potrebuju na ISTU-P aby mi udrzela napeti vetsi nez 13V?
Mam 20A nabijecku. Baterie je plne nabita na 14.2V,ale staci abych otevrel dvere a uz napeti klesa na 13.2V. Jakmile zapnu zapalovani napeti baterie jde na 12.7V a i s nabijeckou, ktera laduje max 20A uz napeti nejde nahoru ani po 15ti minutach. Napeti se pak stale drzi na 12.6 - 12.7V
Kdyz jsem auto kupoval, tak byvaly majitel tvrdil, ze baterie je nova, ale moc mi to neprijde?
Muze to byt baterii? Nebo mam slabou nabijecku? Popripade jak silnou nabijecku musim mit aby. i udrzela napeti vetsi nez 13V?

Diky moc.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

Re: F10 OPS port (MOST)

#9 Příspěvek od Dyx »

myslim ze 40-50A uz by melo stacit. Kup nejakou druhou 20A nabijecku kterou pripojis paralelne protoze 40A a silnejsi nabijecky jsou zbytecne drahe
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#10 Příspěvek od Dave_318i »

Dyx píše:myslim ze 40-50A uz by melo stacit. Kup nejakou druhou 20A nabijecku kterou pripojis paralelne protoze 40A a silnejsi nabijecky jsou zbytecne drahe
aha... tak to je mazec teda... a kdybych koupil zdroj na 12V a 40A? Treba toto https://www.ledveci.cz/napajeci-zdroj-p ... v-dc-plech
zdroj by nemohl byt?
kmplx
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.04.2014 00:00

Re: F10 OPS port (MOST)

#11 Příspěvek od kmplx »

To ale budeš mít jen 12V :D a ty potřebuješ mít víc ne? :)
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#12 Příspěvek od Dave_318i »

kmplx píše:To ale budeš mít jen 12V :D a ty potřebuješ mít víc ne? :)
no to jo no, potrebuju min 13V...nevim jaka je zavislost na napeti a proudu. Baterie od auta je taky prece 12V a dava pres 13V. Kdyz ji budu pomahat 40A tak na ni nevzroste napeti?
Co tedy pouzivate Vy za zdroj/nabijecku??
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10 OPS port (MOST)

#13 Příspěvek od Snejk »

normalni zdroj pro programovani k tomu urceny 14,2V/100A... adekvatne drahy :) ale spolehlivý... u f10 to klidne 60-80A při programaci spápne...
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#14 Příspěvek od Dave_318i »

Snejk píše:normalni zdroj pro programovani k tomu urceny 14,2V/100A... adekvatne drahy :) ale spolehlivý... u f10 to klidne 60-80A při programaci spápne...
nebyl by prosim nejaky odkaz?
co jsem nasel na jinem foru, tak doporucujou tento
http://m.ebay.com/itm/Car-voltage-regul ... 0408.m2460
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F10 OPS port (MOST)

#15 Příspěvek od Snejk »

ten ti taky doporucim
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

Re: F10 OPS port (MOST)

#16 Příspěvek od airbone »

myslim ze ista-p ta ani nepusti dalej kym napatie nebude 13.8V
Dave_318i
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: MoravskoSlezský

Re: F10 OPS port (MOST)

#17 Příspěvek od Dave_318i »

airbone píše:myslim ze ista-p ta ani nepusti dalej kym napatie nebude 13.8V
Nepusti mene nez 13V...
Odpovědět