Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Názor na motor N52N 2,8iX B30A
prosím o názor na motor N52N 2,8i z roku 2009, případně jeho bližší data. Dík
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
tos viděl kde N52 ve 2,8i ?to jsem ještě neviděl
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
To bude nějaký amerikánec. Podladěný N52B30
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Já myslím někde zahlíd značení US verzí s R6 jako 28i.... myslím, že 328i nebo 528i.... ale už je to nějaký pátek...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Jo, katalog e9O US a CAN verze 2010


Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
o 2,8i nejde, E90 2,8i američana jsem dělal, ale vždy to byla N51, ale N52 jsem nikdy ve verzi 2,8i neviděl.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Pravdu má JaraX, nikoliv N52 ale N51. Bylo i v Evropě, stačí juknout do ETK 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Tak prave ETK ti ukaze, ze tam muzou byt oba. 328i, 528i pro Ameriku většinou mají N52B30, viz
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
N51 se většinou pouzival jen pro Californii
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
N51 se většinou pouzival jen pro Californii
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Beru zpět, v USA N52N třílitr prodáván jako 328i/528i.
Nepřekliknul jsem si vlajku v ETK, např. http://bmwfans.info/parts-catalog/E90N/USA/328xi-N52N/
Nepřekliknul jsem si vlajku v ETK, např. http://bmwfans.info/parts-catalog/E90N/USA/328xi-N52N/
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
tento motor jsem konkrétně viděl s označením N52N B30A v X1 2,8i, která byla koupena v autosalonu BMW v ČR jako nová v roce 2009 a měla označení EU. Protože mám ve své X3 motor M54 B30 (170kW), tak mě zajímalo, jaký zásadní rozdíl je v těchto motorech.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Zásadních rozdílů je mnoho, o N52 tu bylo nejednou psáno, stačí pohledat 
Rozdíly oproti M54: elektrické čerpadlo chladící kapaliny, bez fyzické měrky oleje, Valvetronic, nový vyšší blok s delšími ojnicemi (147 mm oproti 135 mm v M54, jsou menší boční tlaky na píst), zesílené poslední ložisko klikovky, ...

Rozdíly oproti M54: elektrické čerpadlo chladící kapaliny, bez fyzické měrky oleje, Valvetronic, nový vyšší blok s delšími ojnicemi (147 mm oproti 135 mm v M54, jsou menší boční tlaky na píst), zesílené poslední ložisko klikovky, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
...magnesiový blok...
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
já myslím že je z hořčíku



Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
To ovšem mění celou situaci 

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
Jaké výhody/nevýhody má hořčík proti magnesiu?
Krom názvu.
Krom názvu.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
to nevím, prej to srovnávali a vychází to tak nějak nastejno 
minule kolega říká pánovi "dostala se vám tam humidita a proto vám to nefunguje" "co prosím?" "no že vám tam zachcalo a celý se to zesralo"

minule kolega říká pánovi "dostala se vám tam humidita a proto vám to nefunguje" "co prosím?" "no že vám tam zachcalo a celý se to zesralo"
Re: Názor na motor N52N 2,8iX B30A
To mi kdysi učitel vysvětloval, že humidní oblast je místo, kde víc naprší, než se stihne vsáknout nebo odpařit. Vždycky si na něj vzpomenu, když sedám do 5er/6er 
