Jde mi přesně o postup a co vše se mění mimo těsnění. Zda se používají nové šrouby jak jsem někde četl nebo toto je pouze u hlavy kde se mění a zde není třeba?
zde těsnění jedna strana
https://www.autodily-pema.cz/autodily/b ... 603&sort=2
druhá strana
https://www.autodily-pema.cz/autodily/b ... 602&sort=2
Tesneni, srouby krytu hlavy valce
https://www.autodily-pema.cz/autodily/b ... 365&sort=2
používá se dodatečně tmel nebo není třeba a stačí na očištěné plochy těsnění a tím to hasne?
Nevím někdo dává jen tmel někdo těsnění mě osobně se líbí to co dělali ve fabrice. Potřeli to něčím a dávali těsnění dle mě nic víc.
Budu rád za jakékoliv rady či informace kdo si tím prošel nebo zná přesný postup co vše se mění a zda stačí těsnění nebo se musí dávat navíc tmel. Což mě se moc nelíbí osobně.
Budu pomáhat při výměně a nechceme nic zanedbat. U R6 jsem si tím prošel a nebylo to nic těžkého.
Díky za podněty či cokoliv k tématu Ideálně pracovní postup a seznam dílů.
