Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Zdravím, myslíte že je možné vytvořit v dané olejové vaně další otvor pro vypouštění oleje? Jde o to že olejová vana není rovná, v místě porhlubně je jedna díra, nicméně na druhé straně vany je další prohluběn kde se drží starý olej... bylo to vyřešeno ve facliftu modelu, nicméně já mám model předfaceliftový a celá vana za 30tis se mi měnit nechce, děkuji za rady!
Petr
Petr
Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Má to nějaký důvod, nebo proč by jsi to dělal? Hlavně nepiš, že ta trocha starého oleje zničí při výměně nový
. Starého oleje zůstane všude dost, ať už v hlavě, výměníku, nebo všude v mazacích kanálech a nikdy ho bez rozborky ven nedostaneš.
Jinak obecně žádná vana, ať hliníková nebo plechová, nemá nikde dost silnou stěnu, aby se dal vyřezat plnohodnotný závit. Vždycky bys to musel řešit dovarenim něčeho..

Jinak obecně žádná vana, ať hliníková nebo plechová, nemá nikde dost silnou stěnu, aby se dal vyřezat plnohodnotný závit. Vždycky bys to musel řešit dovarenim něčeho..
Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Důvod to má a právě starý vyjetý olej... moje auto (2005) má tzv. suchou klikovou skříň, olej se schraňuje trochu mimo, tam výpustní šroub je, nicméně ta celá vana je dost profilovaná a na druhém konci je velký profil kde se drží dost oleje (cca 0.5l), v modelech od 2008 už je to vyřešeno a výpustní šroub tam je 

Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
to je bmw nebo nějaká corvetta?
Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
BMW samozřejmě
M5 e60.

Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Ta osobně bych to neřešil, ten půllitr oleje určitě není jedovatej. Pokud ti to vadí a nechceš kupovat druhou vanu, budeš muset současnou shodit a laborovat. Asi nebude problém něco dovařit a závit vyřezat, ale nevím, vanu na S85 sem v životě neviděl..
Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Ja ti píse nade mnou, resis nepodstatnou věc, starého oleje tam zůstane podstatne víc. Pokud ti to vadi, zkrat interval, ale tenhle motor umře tak jako tak, at budes mit 1 nebo 2 vypustní otvory ve vane.
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Určitě to nechám dodělat, určitě by to v dalších verzích nebylo jen tak
tenhle motor je právě maximálně náchylnej na olej a celkově, pokud bych se k tomu choval jako většina majitelů tak samozřejmě umře a to nechci 


-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Jako proti výplachu motorů jiným olejem a jiným sračkám jsem zásadně proti, ale pokud tam zůstane 0,5 jako není to málo ale taky to není moc z té 8,5L náplně, nebo kolik tam je
druhá věc je, že i v chladiči zůstane podobný množství a už to není úplně zanedbatelný... (dle úhlu pohledu jednotlivce)
Buď kup modifikovanou vanu, která to už nemá a nebo vanu sundej, vrtni tam díru do toho místa které chceš, TIGem naheftuješ matku a výpušťák druhej a vyřešený problém

Buď kup modifikovanou vanu, která to už nemá a nebo vanu sundej, vrtni tam díru do toho místa které chceš, TIGem naheftuješ matku a výpušťák druhej a vyřešený problém

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Vytvoření nové výpustní díry v olejové vaně
Díky Matty, už jsem domluven v mém servisu, zanedlouho mě čekají ojniční ložiska a pár dalších věcí uvnitř, takže půjde vana dolů a tu další díru mi dodělají
Jinak oleje je tam něco mezi 9-10l
, každopádně jsem ještě hledal další info, a zůstatek není 0.5l ale až 2.5L 



