Tak autu je to dost jedno co tam mas za baterku, ale podle toho co tam mas zaregistrovane ti to tu baterku nabiji a pripadne kontroluje. 110Ah AGMko, bude mit jinou tvrdost, nez 90Ah nonAGM atp. Podle toho se pak meri rychlost vybijeni a hlasky typu high rate battery discharge u aut s IBS, stejne jako hodnota nabijeni baterie. Neni to totiz tak, ze by to baterky slo vsechno, co altik vyrobi navic, jako to je u bezneho zapojeni, ale je tam mezi tim jeste "inteligentni" rizeni nabijeni, aby ta baterie vydrzela dele,ci vice, ci buhvico. Popravde to podle meho nadela vice skody, nez uzitku...
Zaregistrujes slabou, baterie se poradne nenabiji, zaregistrujes silnou, baterie se treba vybiji prilis rychle (neni tak tvrda pro IBSko).
Navic zaregistrujes jenom neco. 90 a 110 jsou jistota, kup 105Ah Carbon a presne tu tam proste neregnes

(a muzes hadat, jestli tam dat 110 obyc, nebo AGM, nebo radeji 90tku atp).
Tzn zaregistrovat ji tam muzes klidne za tyden, ale je dobre to udelat co nejdrive, auto potrebuje vedet, ze je neco jinak, ze ta zmena v chovani baterie je zpusobena vymenou.
Ale tohle s DPFkem nema moc spolecneho
