Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E87/118d,120d model bez DPF?

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

E87/118d,120d model bez DPF?

#1 Příspěvek od gunner »

Zdravim,měl bych technický dotaz...dělal se některý z těchto modelu 118d,120d,originál z výroby bez DPF? Myslím na uplném začátku 2004,ptám se proto,že bych chtěl jednu z těchto motorizací koupit,ale bez DPF.
Díky ;)
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: E87/118d,120d model bez DPF?

#2 Příspěvek od Joshuax »

To neni tak tezke zjistit treba na realoem...
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0591

Viz verze dilu pro emisni normu EU3... Hledas prvni roky vyroby s motory M47N2. 118d i 120d ma motor stejny.
Stejne to je i u E60/E61. Prvni kusy byly taky EU3.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3384
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 62

Re: E87/118d,120d model bez DPF?

#3 Příspěvek od Misa Moderátor »

Myslim, že obecně předFL modely nemají DPF.
E87 120dA & G07 xDrive40d
E36 325iCabrio ‘93 - na prodej
ex E36 316iCompact
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: E87/118d,120d model bez DPF?

#4 Příspěvek od gunner »

Takže bez DPF může být motorizace M47N2 118d 90kw i 120d 120kw s EU3?
Rozumím tomu dobře...
Který z těchto motorů by jste mi doporučili?
Někde jsem četl,že u 120d byly potíže s turbem,ale nejsem si uplně jistý,jestli to nebylo až u 130kw.
Jinak díky za odpovědi ;)
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: E87/118d,120d model bez DPF?

#5 Příspěvek od Joshuax »

Neni to tak, ze by predface modely nemely DFP, treba u E61cky mam predface s DPF a pritom byla i verze bez DPF. EU 4 byla norma od roku 2005, obvykle se zacina vyrabet auta o neco drive, takze pocitam tak od pulky roku 2004 by mohly byt uz s DPF, ale bude to kus od kusu.
Jinak ano, myslim, ze obe verze na tom budou stejne, zaklad maji stejny. Proste hledas EU3 verzi.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: E87/118d,120d model bez DPF?

#6 Příspěvek od gunner »

Tak ono to je asi i tak,že záleží pro jaký trh to auto bylo vyrobeno.Mám E60 9/2004 bez DPF,dovoz z Itálie,trvalo mi to docela dlouho sehnat E60 bez DPF.Tu jedničku chci pro maželku.
Jinak u E60 řesim výměnu baterie 3.0d,ted je tam nějaká no name.A asi nebude načtená,protože když byla změřená tak je prý uplně vybitá,ale v pořádku a je tam asi dva roky.
Jak je to vůbec s tím nakodováním...můžu si ji vyměnit a pak si zajet někam na diagnostiku,aby mi ji nakodovali so ŘJ.Nebo bych s tím něměl vůbec jezdit...dokud to nebo vložené do ŘJ?
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: E87/118d,120d model bez DPF?

#7 Příspěvek od Joshuax »

Tak autu je to dost jedno co tam mas za baterku, ale podle toho co tam mas zaregistrovane ti to tu baterku nabiji a pripadne kontroluje. 110Ah AGMko, bude mit jinou tvrdost, nez 90Ah nonAGM atp. Podle toho se pak meri rychlost vybijeni a hlasky typu high rate battery discharge u aut s IBS, stejne jako hodnota nabijeni baterie. Neni to totiz tak, ze by to baterky slo vsechno, co altik vyrobi navic, jako to je u bezneho zapojeni, ale je tam mezi tim jeste "inteligentni" rizeni nabijeni, aby ta baterie vydrzela dele,ci vice, ci buhvico. Popravde to podle meho nadela vice skody, nez uzitku...
Zaregistrujes slabou, baterie se poradne nenabiji, zaregistrujes silnou, baterie se treba vybiji prilis rychle (neni tak tvrda pro IBSko).
Navic zaregistrujes jenom neco. 90 a 110 jsou jistota, kup 105Ah Carbon a presne tu tam proste neregnes :) (a muzes hadat, jestli tam dat 110 obyc, nebo AGM, nebo radeji 90tku atp).
Tzn zaregistrovat ji tam muzes klidne za tyden, ale je dobre to udelat co nejdrive, auto potrebuje vedet, ze je neco jinak, ze ta zmena v chovani baterie je zpusobena vymenou.
Ale tohle s DPFkem nema moc spolecneho ;)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: E87/118d,120d model bez DPF?

#8 Příspěvek od gunner »

Díky moc za odpovědi,vybral jsem tyto dvě baterie,nevím kterou z nich tam mám dát...
Volal jsem do RenoCar 90ah a 110ah ok, ale dostal jsem ještě informaci, že by měl být min. startovací proud 780A.

https://dufy.cz/autobaterie-varta-profe ... -90ah-800a

https://dufy.cz/autobaterie-varta-silve ... ah-920a-i1

edit: ještě jsem našel tuhle..

https://dufy.cz/autobaterie-bosch-s5-12 ... 92-s50-150
Odpovědět