No zameril bych se teda rovnou na ten podvozek. Jestli tam dal nejaky smecko za par korun, idealne stavitelne, aby to bylo fakt cool, tak predelat to zpet na neco rozumneho, bude neco stat...
Jinak nejvic ti o motoru rekne diagnostika, bohuzel E36 je takovej paskvil mezi OBD a ADS, takze obyc kabel vycte jenom neco a zbytek info ti zustane utajen, takze to chce pripadne nekoho, kdo adekvatni diag vlastni

Ale na beznou diagnostiku chodu motoru se dostanes i s beznym kabelem a 20pin redukci.
Hodne ti rekne taky pristup toho cloveka. Uvidis jak se k autu choval, jake dily kupoval atp.
Nekdo si na auto vede slozku a schovava si faktury za dily i servis, jiny ti rekne, ze to je vsechno nejlepsi, ze na tom je vsechno udelane a vsechno v topu, ale zadnou fakturu ti neukaze. Auto poskladane ze zbytku z vrakace ci bazose atp

Jinak na motoru bezne zavady, jako praskly vlnovec sani, pak to posila nesmysly z jednotky, protoze lambda hlasi neco, a vaha vzduchu neco jineho. Pak jestli chyta na prvni tuk, nebo mu to trva, obvykle je hyn nektery ze snimacu na klice ci vacce. Krom toho jsem na motoru zatim asi moc zavad neresil.
Rez je individualni. Coupe neni problem jezdit celorocne a protoze ty auta nemaj pozink, tak muze byt klidne uz prevarene, takze to na prvni pohled ani nepoznas. otazka je, jestli by dobre opravane auto byl problem. Za me lepsi dobre opravane, nez zrezle

Puvodni neorezlou kastli asi jenom tak nenajdes. To by musel nekdo fakt zakonzervovat v garazi.
K vybave, nech si poslat VINko, to ti rekne nejvic
