Ne, je to bomba, nevím jestli jsi to u někoho viděl a zkusil kdyby ne, tak se stav... jen tě upozorňuji, že tomu propadneš a budeš to hrozně potřebovat jako je to fakt morda
Tak to raději chodit nebudu zrovna teď musím počítat každou korunu.
Nejdříve musím dát dokupy převodovku. Naroubovat to na její aktuální stav by bylo zvěrstvo
Však se stav, a´t víš na co šetřit je to hrozně návykové... jebeš tam ty kvalty i když nemusíš
Já letos nasadil sachs race dekl a keramickou lamelu, tak to ještě bude i lepit, k tomu ten superfastshifting a budou z teho orgazmy
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Celkem věděli kam sáhnout. Pokud nejsou ozubený kolca nalisovaný na hřídeli moc brutálně (jako u tý M5 Getrag), tak by udělali aj synchrony. Pouzdra táhel, vymezení vůlí, ložiska gufera těsnokroužky atd. jsou k mání, berou si z Renocaru.
tak tak 8,5 - 9j et 40 je ideal a pouzivat na to 235/40, 245/40, 255/40 podle toho jestli mas rad trosku nasprcly vzhled nebo balonek. Vzadu bez podlozky , predek podle potreby kvuli tlumici, hodne to bude zalezet na odklonech a vysce auta jakou pouzivas , pak samozrejme vyrobce gum muzou tam byt docela rozdily
Shaolin píše:tak tak 8,5 - 9j et 40 je ideal a pouzivat na to 235/40, 245/40, 255/40 podle toho jestli mas rad trosku nasprcly vzhled nebo balonek. Vzadu bez podlozky , predek podle potreby kvuli tlumici, hodne to bude zalezet na odklonech a vysce auta jakou pouzivas , pak samozrejme vyrobce gum muzou tam byt docela rozdily
Zkusim plknout tu 8.5 na předek, jak to bude vypadat. Ale ET50, to je masakr
Shaolin píše:tak tak 8,5 - 9j et 40 je ideal a pouzivat na to 235/40, 245/40, 255/40 podle toho jestli mas rad trosku nasprcly vzhled nebo balonek. Vzadu bez podlozky , predek podle potreby kvuli tlumici, hodne to bude zalezet na odklonech a vysce auta jakou pouzivas , pak samozrejme vyrobce gum muzou tam byt docela rozdily
moc toho nebude napr. style 24/39 zadni maji 8,5j et 41 (http://www.bmwstylewheels.com/3), ale je na prd ze vecinou origo rafy sou docela tezky takze kdyz clovek honi nejakou performaanc... holt to bude casem chtit nejaky Oz , japany nebo neco na ten styl co se dela siroky ale Et na trojku