Před asi dvěma měsíci jsme měnili M62B35 za M62B44 (od uzivatele David Kosinka), dávali jsme si celkem záležet a na první olej co jsme tam po zástavbě nalili tak jsem na něj ujel 100Km, další olej asi 500Km a pak šel z auta ven.
Na současný olej jsem ujel 2000km a včera večer se začal ozývat nepříjemný kovový zvuk, čili jsem auto odstavil a hodil auto ke známemu mechanikovi.
Jsou tam kovové piliny které se lesknou, čili to asi nebude jen lišta.. Že by klika? Motor musí ven aby jsme něco poznali? Má cenu ten motor opravovat?!
Však když se rozpadne ta nejdelší lišta (co se vždycky na M62 rozpadá), řetěz začne obrušovat kov. Neřeš kraviny a prostě sundej prsa, budeš vědět hned.
Ahoj.
Na manželkynej 540i robili rozvody a cena cca 14.000kč bez DPH, nechal som vymenit lebo pri prvom starte bolo počut jemne poklepanie retaze, od výmeny najazdene už cca 70.000km
Inak motor bol normal v aute, akurat celý predok bol dolu.
V podstatě to udělá trochu šikovný člověk sám. Ale podruhé by se mi to dělalo o moc líp, zkušenosti, no. I vanos jsem musel udělat sám, specialistům se nějak nedařilo:-))
Tak žádná rozsypaná rozvodová lišta! Motor na odpis.. Foto levé strany, která nebyla vůbec slyšet. Kovový zvuk se ozývá z kliky, takže nechci ani vidět jak ta bude vypadat...
Tak mu napiš a uvidíš jak se k tomu postaví ne? Já osobně kdybych někomu prodal auto, a on se mi po 2 měsících ozval, že to vylágroval. Tak bych se sním asi neměl moc o čem bavit. Ale je to o lidech.