Kabel od (+) alternátoru (na obrázku níže červený) vede na cívku starteru a pokračuje na (+) baterie, takže tohle snad najdeš. Obrázek je pouze inspirativní, nejedná se o BMW zapojení !!
Pokud je alternátor 100% v pořádku, tak problém může být v té cívce stateru => prach, nečistoty, zkraty. Dalším, podle mne více pravděpodobným, místem bude ukostření baterie na karoserii => tedy nemyslím svorku na (-) pólu baterie, ale to kabelové oko (na obrázku níže, vpravo nahoře), které je připevněno ke karoserii vozu, dost to tam koroduje, baterka se blbě dobíjí a při startování tam vzniká velký přechodový odpor.
Další popis a obrázky najdeš zde
http://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61/e60- ... 04621.html . Než vezmeš do ruky klíč a začneš cokoliv dělat vždy napřed odpoj (-) pól baterie, hrozí zkraty a popálení rukou. Radši si to nechej udělat v elektrodílně, kde mají vybavení a přístroje.