Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Volant e65/e66 pádla řazení
Volant e65/e66 pádla řazení
Zkoušel jste někdo "tunit" volant na e65/e66? Jde o to, že jsem rád používal řazení pádly pod volantem, ale na e65 jsou ty tlačítka peklo (hlavně ta logika). První co mě napadlo je přepinovat ty tlačítka na levá strana dolů/pravá nahoru .... trocha práce ale kromě prohození elektriky k tlačítkům zádná úprava.
Trochu zajímavější projekt mi přijde koupit tříramínko, odstranit horní tlačítka (vypinovat, odbrousit) a k těm zadní přidělat na levé/pravé zadní nějaká hezká hliníková pádla (malá, aby moc nepřekážela páčkám) a nechat potáhnout. Docela bych se do toho i pustil, ale můj volant je v nádherném stavu a airbag na 3 ramínko je buď drahý nebo v dost ošklivém stavu.
Je nějaký rozdíl ve 3 rámínku u FL a před FL? Když budu shánět na ebay?
Trochu zajímavější projekt mi přijde koupit tříramínko, odstranit horní tlačítka (vypinovat, odbrousit) a k těm zadní přidělat na levé/pravé zadní nějaká hezká hliníková pádla (malá, aby moc nepřekážela páčkám) a nechat potáhnout. Docela bych se do toho i pustil, ale můj volant je v nádherném stavu a airbag na 3 ramínko je buď drahý nebo v dost ošklivém stavu.
Je nějaký rozdíl ve 3 rámínku u FL a před FL? Když budu shánět na ebay?
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Naco riesis blbosti ? Sedma je o luxuse, ak chces motokaru kup si ine auto s padlami...
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
2PetoK: OT Luxus/neluxus, to prosím neřeš ... to auto se s dd a edc krásně chová i zatáčkách a je to radost, semtam prostě radost z projetí krásné silničky při 4-5t ot. s úžasnou silou pod plynovým pedálem
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Já jsem nedávno jel na Mohelnici a v režimu Sport se to chovalo dobře. Otáčky se držely ve středním rozsahu a přeřazovalo se to, až před omezovačem. Navíc s režimem EDC sport, to nebyl špatný zážitek, ty zatáčky jsem si vyloženě užíval. Na takovou hyenu dobrý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Jaris a to my máme longy a 745Li, pGb má 750i a ještě krátkou s vybaveným podvozkem, to je jiný svezení, to auto je rychlejší než kdejaká pětka, tak na druhou stranu proč ne ty pádla, ale muselo by to být fakt decentní.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Tak jsem trochu hledal a na nový rok se do toho asi pustím. Pádla aby to nebyl nějaký bastl tak nejspíš z f01. Zkusím to oměřit, jak to tam zapasovat. Když to půjde dobře, tak by měly po úpravě zapasovat místo těch současných.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napadlo mě, co koupit nějaký starší volant k PC a použít pádla z něj? Některé byly docela propracovaný. Otázka, na kolik by to vyšlo, aby to nebylo dražší než si je nechat udělat 

- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
S tim pc volantem mi to prijde jako hrozny bastl 

Re: Volant e65/e66 pádla řazení
jj, na německém ebay do 100e vč poštovného .... z pc volantu to dělat nebudu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2354
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Mě by bohatě stačilo to co jsi říkal, změnit funkci tlačítek (škoda že to nejde SW).
Pravé tlačítko (zepředu) řazení nahoru
Levé tlačítko (zepředu) řazení dolů
Ty zadní to je opravdu kravina a nedá se to při svižné jízdě v zatáčkách použít, prostě na ně nedosáhneš když točíš volant v zatáčce.
Pravé tlačítko (zepředu) řazení nahoru
Levé tlačítko (zepředu) řazení dolů
Ty zadní to je opravdu kravina a nedá se to při svižné jízdě v zatáčkách použít, prostě na ně nedosáhneš když točíš volant v zatáčce.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: Volant e65/e66 pádla řazení
To by neměl být problém. Stačí sundat airbag a co jsem koukal, tak tam jsou konektory, stáčí prepinovat na konektorech. S dosáhnutím problém nemám, pádla se dávají stejně zezadu. Až půjdu k jaraxoj na olej za 2 měsíce, tak zkusím cvičně shodit bag a kouknout detailněji.
Jinak úplně super by bylo naprogramovat šváb, který by se dal mezi s/m tlačítko a "pádla" a řešil by to, že ťuknu do podřazení a samo si to hodí S a pak M čímž dojde k down o jeden stupeň a pád do M a po uplynutí třeba 30s bez použítí pádla se to vrátí do automatu.
Jinak úplně super by bylo naprogramovat šváb, který by se dal mezi s/m tlačítko a "pádla" a řešil by to, že ťuknu do podřazení a samo si to hodí S a pak M čímž dojde k down o jeden stupeň a pád do M a po uplynutí třeba 30s bez použítí pádla se to vrátí do automatu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
To byl jen nápad, mě zas nenapadlo, že se to dá někde koupit 

Re: Volant e65/e66 pádla řazení
To by i smysl dávalo, ale ohledně podřazení o stupeň máš kickdown. No, pravda je, že kolikrát před předjížděním jsem se naučil prošlápnout plyn, ono si to podřadí a v momentě, kdy se uvolní místo na předjetí vystřelím daleko rychleji než kickdownem.pGb píše:To by neměl být problém. Stačí sundat airbag a co jsem koukal, tak tam jsou konektory, stáčí prepinovat na konektorech. S dosáhnutím problém nemám, pádla se dávají stejně zezadu. Až půjdu k jaraxoj na olej za 2 měsíce, tak zkusím cvičně shodit bag a kouknout detailněji.
Jinak úplně super by bylo naprogramovat šváb, který by se dal mezi s/m tlačítko a "pádla" a řešil by to, že ťuknu do podřazení a samo si to hodí S a pak M čímž dojde k down o jeden stupeň a pád do M a po uplynutí třeba 30s bez použítí pádla se to vrátí do automatu.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Když udělám kickdown, tak mi auto podřadí a vyrazí dopředu, což se ne vždy hodí a když udělám kickdown a povolím tak ano, chvilku drží otáčky, ale pak zase klesne do nízkých - u mě po krátké době, max 5s což v provozu bych byl ráz prostě i delší dobu abych vyrazil prostě hned, proto ten manuální režim atd atd .... 
dodatek: nehledě nevím jak jsou na tom ostatní, ale projet zatáčku se silou pod pedálem (4-5t ot/s) je přijemný, člověk cítí sílu a není třeba mít pedál na podlaze. Opakem je drtit zatáčky pod plným kickdownem .... ano jde to, je to mnohem rychlejší, ale taky rychlejší skoro až na zabití.

dodatek: nehledě nevím jak jsou na tom ostatní, ale projet zatáčku se silou pod pedálem (4-5t ot/s) je přijemný, člověk cítí sílu a není třeba mít pedál na podlaze. Opakem je drtit zatáčky pod plným kickdownem .... ano jde to, je to mnohem rychlejší, ale taky rychlejší skoro až na zabití.