máš nivo? pokud mě hlava neklame, tak s DD to nemá co dělat, jedná se o kalibraci/únik toho niva, proto semtam slyšíš kompresor jak dofukuje ... kalibrovat to určitě půjde => jarax/snejk a nebo kdo umí s diagem
že semtam dofoukne asi není špatně, dofukuje ztráty, jiný tlak při zatížení při plné lpg nádrži aby auto bylo pořád stejně vysoko .... stabilní různá výška bude asi jen o kalibraci .... malý únik - do rána změna o 2 cm asi nemá smysl řešit, řešil bych pokud to přes noc padne na jedné straně úplně dolů
úplně dolů to nepadne, ani když to stojí 3 dny, ale byl bych rád, kdyby to bylo v pořádku.
ono se to nesrovná ani při jízdě, teda aspoň myslím, takže s tím bude chtít něco udělat..
stejně musím za Jaraxem na doladění LPG, tak na to snad mrkne
jj dá se v pohodě zkalibrovat, často se stane že auto např stojí našikmo (např nájezd, nějaká šikmina atd) a když se pak třeba vybije baterka nebo tak něco, auto si tudle pozici zapamatuje a je třeba ho překalibrovat.
další možnost je špatné čidlo na nápravě, zatuhlé ramínko atd