Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW e60 530d rv:2004 nedrzi volnobeh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kucaba44
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 16.09.2016 21:29

BMW e60 530d rv:2004 nedrzi volnobeh

#1 Příspěvek od kucaba44 »

Ahoj.

Prosim Vas, setkal se nekdo, nebo vi nekdo cim by to mohlo byt ?

Již zminovany vuz, pro doplneni - manual prevodovka...

Stalo se mi ze jsem jel pri prerazeni jsem si vsiml ze otackomer smeruje pod hranici volnobeznych otacek... tudis jsem pri jizde vyradil a vuz se "chcipl" samozrejme pri zarazeni opet naskocil a stale jel jak ma ! ... nasledne pri kazdem vyrazeni vuz chcipl a vubec nedrzel otacky... kdyz jsem vuz zastavil a zkusil nastartovat, slo to asi az na cca 10otoceni a musel jsem stat na plynu, aby drzel nake otacky jinak by opet sam chcipl... po ujeti cca 80km vuz opet zniceho nic otacky drzel... v pohode jsem dojel domu a sam se opravil :) Je to brouček !! Čim to prosim vas je ?? At uz se mi to nestava ?? Na krizovatkach to byl docela opruz :) a levackou sllapat na brzdu taky super :D snimac otacek ?? Vstriky ?? Diky kluci.
Naposledy upravil(a) kucaba44 dne čtv 20.10.2016 06:26, celkem upraveno 2 x.
kucaba44
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 16.09.2016 21:29

Re: BMW e60 530d rv:2004

#2 Příspěvek od kucaba44 »

A ted mi pri volnobehu nesmyslne skace rucicka aktualni spotreby.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

Re: BMW e60 530d rv:2004 nedrzi volnobeh

#3 Příspěvek od Jirke »

Ja bych zacal covece diagnostikou!

A kdyby nicneukazala, coz bych se divil, tak palivovym filtrem.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

Re: BMW e60 530d rv:2004 nedrzi volnobeh

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Buďto tam bude elektrický problém, tj. např. snímač na vačce nebo na klice, zkraty atp., který odhalí diagnostika. Nebo tam bude mechanický problém, na který diagnostika nestačí => přidřené ložisko na spojce, alternátoru nebo některá napínací kladka dokáže na volnoběh tak motor přidusit, že elektronika nestačí tyto ztráty kompenzovat.

Než seženeš někoho s diagnostikou, tak bych asi začal těmi mechanickými ztrátami, pákou odtlačit napínací kladku a vyzkoušet, jak ochotně se celý "kolotoč" točí http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2318 . Jestli se zadírá spojkové ložisko se dá zjistit, když poklesnou volnoběžné otáčky při vyplápnutí spojkového pedálu.
Odpovědět