Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#1 Příspěvek od RealD »

Ahoj lidi, chtěl bych se prosím poradit. Už nevím kde ztrácím výkon a sem zoufalý.
V kostce co sem udělal a případné dotazy k tomu.
Přetěsnil sem sání (brejle pod žebrama sání),
nová váha vzduchu BOSCH,
dal sem nové cívky.
svíčky - vypadali ok (neháže chybu zapálení - tahle jednotka DME 7.2 co vim to vyhodí hned, byly to NGK čtyřbod dle katalogu dílu sedelo označení svíček).

Dal sem novou škrtící klapku - stačí za zhasnutého motoru vymazat adaptace, počkat 30sekund, nastartovat a jet? nebo se klapka musí nějak specielné seřídit? Aneb ted uz si po 20km mi pride sedla a drží volnoběh klidne i krasnych 450-470otáček. Nevim zda je to ok

Se sanim šli nové tesnení klapky, za sanim před membranou a nová membrána (ovšem ta je asi spatna. dal sem od Meyle a kdyz je autu uz fakt horko tak zacne vibrovat a zvuk z ní de jak kdyz je puštěný vysavač - ale to neubere na výkonu, membrana je jen aby filtrovala olejové páry od kliky ne? a posílala je zpátky do vany. OLEJ NEZERE ANI KAPKU TEN MOTOR)

Nové čidla vaček.

Z grafu INPY - LU MEASURE aneb ROUGHNES válců bezel skoro na všech stejný průbeh válců skoro blízko nule.

Chování - od nízkych otaček volnobehu kdyz kickdown dám a vystřelim, jede brutálně do 3500OT pak jakoby mi pride že v tech výškách ztrácí a uz jakoby chtěl by rychlejš točit ale zpomalujue náběh otáček :( .Od 4000ot to prostě neni ono jak bych měl asi cítít z jiné sedmy.

Rozjezd z 0-100 dám za 8,3-8,7 sekund. Když je neseplá viska, bez klimy, na eSko zařazené s vyplým protiprokluzem. coz je propad o sekundu a půl :(

A to vše dělám na benzín. Auto má plyn LPG - PRINS. Ovšem na lpg to ma o dost slabší výkon. se stejnym projevem - do 3000OT dobré pak to hodne chřadne. kord na plyn. jinak ale nechcípá, nehádá se - plyn jede skvele. Muze neseřízený plyn blbnout benzinové mapy? i po resetu adaptaci na benzin a pak jizda na benzin vykon neprida.

Tlaky ve valcich budu ted merit. Jinak jak rikam, motor se zdá kondičně skvělý, nepřehríva se, nemizi voda ani olej. Je celý suchý a bezi jak hodinky.
A to tam mam thermostat kit http://www.ebay.com/itm/80-C-Thermostat ... xyUrZSwcNg aby voda byla furt kolem 90-93 stupnu coz je, takze motor ma chladnější prostředí. Mam to tam kvuli tomu aby se tak neničily hadice a vše co to voda namáhá v těchto stupních od radiatoru, po dalsi veci. Funguje to skvele. Budu davat odpor na drátek od termostatu aby to nehazelo chybu.

Nějaké rady kam jeste koukat? mam k dispozici kamosovu sedmu na dily co mi pomaha. tak premyslim co jeste zkoušet menit co by mohlo pomoct.
Díky moc....

Mam ji fakt rád a proto bych chtěl aby byla top. Viz zde je:
Přílohy
14022308_10208667206015787_16974974475920446_n.jpg
14022308_10208667206015787_16974974475920446_n.jpg (121.29 KiB) Zobrazeno 4465 x
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#2 Příspěvek od zzeli »

Ucpany katy nebo neco jinyho ve vyfuku. Shod svody a projed to nekde mimo civilizaci.
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#3 Příspěvek od RealD »

kdyby nahodou to byly katy, lze to nahradit uni katama s tim ze to nezkurví lambády a bude to furt vyhodnocovat dobrou směs? Díky
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#4 Příspěvek od zzeli »

Pritomnost ci nepritomnost katu IMHO nebude mit na kurveni lambd vliv. Otazka uni katu je zde zhava, spise se doporucuje jety original, ale ve vysledku to bude asi jedno. Treba to nekdo rozvede :)
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#5 Příspěvek od Joshuax »

Shod svody ? Realy ? :shock:
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#6 Příspěvek od zzeli »

Tak jeste muze vysroubovat lambdu pred katem a za katem a nasroubovat tam tlakomer, ale to ty lambdy nemusej prezit.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#7 Příspěvek od Joshuax »

To je M62 ? Mozna blby dotaz, ale ja ty sedmy proste nepoznam :)

Edit: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=83819

Ti nevim, ale nejak mam pocit, ze resis 10 problemu na jednom aute na 10ti mistech. Chyba adaptaci vs unik vykonu vs prehrivajici se prevodovka. FX ti s tim uz viditelne neco delal, pokud nedoslo k naprave stavu, asi by bylo dobre to konzultovat s nim ? On jediny to auto aspon videl ;)
Naposledy upravil(a) Joshuax dne čtv 22.09.2016 09:58, celkem upraveno 1 x.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#8 Příspěvek od zzeli »

M60 je snad jen v pred fl. Tahle vypada jako pofl a DME 7.2 je taky myslim u M62. Ale uplne v maliku to taky nemam :)
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#9 Příspěvek od RealD »

M62TU (vanos). když tak přemyslim, tak stejne svodovy katy - co s nima udelam, protože sou katy na svodech a pak jeste na vejfukách.

Co se týká problému - viewtopic.php?f=26&t=83819
tak ten vypadá že je vyřešen. Dal sem jinou škrtici klapku (novou) a zatim se problém neprojevil a už to nechce ani tolik vzduchu stejně jako ze je to ustálené. Ted jdu dál
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: e38 740i - servisování a únik výkonu, seřízení - jak?

#10 Příspěvek od Joshuax »

Covece, ja se radeji zeptam, mam na 39tce taky FL, ikdyz je to predface :D

No ale jde o to, ze kdyz jste neco zmenili a ted se to chova jinak, tak to nemusi byt ciste problemem toho auta, ale treba tou zmenou ?
Podle vseho to auto melo dost problemu a zrejme jsi teda cast odstranil, ale porovnavat ho s jinym autem je trochu zcestne. Zadne dva motory nejsou stejne ani z vyroby, natozpak po tech letech. Chce to vylozene sedmickare, tohle je na Snejka, nebo JaraXe ;)
Tak jako tak, kdyz uz jsi to u nekoho mel a aspon to auto videl, asi bych se snazil konzultovat s nim, tzn zkus kontaktovat FXe, at neco navrhne, aktualne on jediny to auto aspon videl ;)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Odpovědět