Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E91 Comfort access problém
Ahojte,
začíná mě drahouš zlobit. Pár týdnů svítilo varování, že mám v klíči slabou baterku. Ignoroval jsem to (bo není čas, žejo), až jsem vyběhl Lysou a při návratu se se mnou auto nebavilo.
Naštěstí šlo odemknout planžetou v klíči a když byl klíč "ve štěrbině", normálně nastartovalo (nicméně je to pro auto jakoby cizí klíč, ignorovalo původní nastavení, např. 3x bliknutí blinkru namísto 1x).
Zašel jsem teda konečně do obchodu a vyměnil baterku. A tady začíná problém. Autu po výměně stejně nefungoval comfort access, zas jen odemknutí planžetou.
ALE! Když jsem po té první jízdě s novou baterkou dorazil domů, zvyk je železná košile - zamknulo se položením prstu na čidlo na klice, tak jak má.
Druhý den už zase comfort access nefungoval a nejde dodnes. A to ani s druhým klíčem. Doufal jsem, že mi prodali chcíplou baterku a ve druhém klíči je prostě stará, ale tím to není. Měřil jsem to a stará má 3V, nová 3,3V.
Máte někdo nějaký nápad? Píchnu to ještě na INPU, jestli budou nějaké hlášky...ale co si pamatuju, po výměně baterky není třeba nic znovu párovat nebo jinak řešit, klíč prostě funguje dál?!?
začíná mě drahouš zlobit. Pár týdnů svítilo varování, že mám v klíči slabou baterku. Ignoroval jsem to (bo není čas, žejo), až jsem vyběhl Lysou a při návratu se se mnou auto nebavilo.
Naštěstí šlo odemknout planžetou v klíči a když byl klíč "ve štěrbině", normálně nastartovalo (nicméně je to pro auto jakoby cizí klíč, ignorovalo původní nastavení, např. 3x bliknutí blinkru namísto 1x).
Zašel jsem teda konečně do obchodu a vyměnil baterku. A tady začíná problém. Autu po výměně stejně nefungoval comfort access, zas jen odemknutí planžetou.
ALE! Když jsem po té první jízdě s novou baterkou dorazil domů, zvyk je železná košile - zamknulo se položením prstu na čidlo na klice, tak jak má.
Druhý den už zase comfort access nefungoval a nejde dodnes. A to ani s druhým klíčem. Doufal jsem, že mi prodali chcíplou baterku a ve druhém klíči je prostě stará, ale tím to není. Měřil jsem to a stará má 3V, nová 3,3V.
Máte někdo nějaký nápad? Píchnu to ještě na INPU, jestli budou nějaké hlášky...ale co si pamatuju, po výměně baterky není třeba nic znovu párovat nebo jinak řešit, klíč prostě funguje dál?!?
Druhý klíč taky nefunguje, nefunguje ani klika u spolujezdce. A co je nejhorší, nefungují ani tlačítka na klíči pro dálku. Takže skoro na 100% jednotka CA. SHIT 
Pro jistotu jsem teď ještě prolezl pojistky, předpokládám, že bylo třeba ověřit čísla 61,72,73 a 79 - je to tak?

Pro jistotu jsem teď ještě prolezl pojistky, předpokládám, že bylo třeba ověřit čísla 61,72,73 a 79 - je to tak?
- Přílohy
-
- DSC_0331.JPG (125.48 KiB) Zobrazeno 3684 x
OK, to jsem nevěděl.
No ale shrnu to:
- CA zafungoval jednou i po výměně baterie v klíči. Zamknul auto na dotyk kliky. Od té doby nic
- oba klíče mají baterku v dobrém stavu
- ani jeden klíč neodemyká a nezamyká dálkově tlačítky
Pokud CA a dálkové odemykání tlačítkem není přes stejný systém, máte někdo ideu, po čem jít? Pojistky jsem zkontroloval, baterky v klíčích přeměřil...
No ale shrnu to:
- CA zafungoval jednou i po výměně baterie v klíči. Zamknul auto na dotyk kliky. Od té doby nic
- oba klíče mají baterku v dobrém stavu
- ani jeden klíč neodemyká a nezamyká dálkově tlačítky
Pokud CA a dálkové odemykání tlačítkem není přes stejný systém, máte někdo ideu, po čem jít? Pojistky jsem zkontroloval, baterky v klíčích přeměřil...
Ehm. Na diagnostice je pár jiných chyb, které budu muset řešit (týkají se motoru). Ale když je vypnutý motor, napětí baterie 11,3 V asi nebude to pravé ořechové?!? Nevypíná se v takovém případě čistě náhodou to, co není nutné k provozu, tedy mimo jiné Comfort Acces a dálkové otevírání???
Jelikož jsem s tím autem před 14 dny jel do Říma a zpátky + dalších 500 km na místě, bude baterka asi zralá na výměnu. Konec konců, má 8 let... Jestli to vyřeší problém s otevíráním, tak mě klepne.
Proč ale auto nehlásí na iDrive problém s baterií? Čeká, až bude ještě slabší?
Jelikož jsem s tím autem před 14 dny jel do Říma a zpátky + dalších 500 km na místě, bude baterka asi zralá na výměnu. Konec konců, má 8 let... Jestli to vyřeší problém s otevíráním, tak mě klepne.

Proč ale auto nehlásí na iDrive problém s baterií? Čeká, až bude ještě slabší?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jde o tu baterku v klíči, tak CA monitoruje voltáž baterky v klíči a má dva stupně:
1. stupeň je, že hlásí slabou baterku na monitoru
2. stupeň (ignorace výměny baterie v klíči) je, že uloží identifikační údaje a vypne CA pro ten klíč.
V případě, kdy máš u sebe jeden klíč a druhý je v kufru, CA nefunguje (ale toto by nemělo platit u vozů, kde je zavazadlový prostor brán jako součást interiéru, tj. E61, E70, E81, E87, E91).
Pokud je jeden klíč s CA v autě a je zamčeno jiným klíčem zvenku, je klíč v autě označen jako neplatný a nefunguje s CA, dokud není opět druhým klíčem odemčeno.
Pro synchronizaci klíče s autem - funkce CA zkus následující:
1. nasedni do auta, zavři dveře a připoutej se
2. strč klíč do slotu
3. stiskni a drž tlačítko zamčení auta na přístrojovce
4. nešlapej na brzdový pedál (spojku v případě manuálu) a tlačítkem start/stop zapni kontrolky (přitom stále držíš tlačítko zamčení na palubce)
5. Stále drž tlačítko zamčení. Po cca 10 sekundách by se měl ozat gong
6. Po zaznění gongu pusť tlačítko zamčení na přístrojovce a vyndej klíč ze slotu
7. Vystup z auta a zamkni ho tlačítkem na DO
8. Počkej cca 2-3 minuty
9. Vyzkoušej funkci Comfort Accessu
1. stupeň je, že hlásí slabou baterku na monitoru
2. stupeň (ignorace výměny baterie v klíči) je, že uloží identifikační údaje a vypne CA pro ten klíč.
V případě, kdy máš u sebe jeden klíč a druhý je v kufru, CA nefunguje (ale toto by nemělo platit u vozů, kde je zavazadlový prostor brán jako součást interiéru, tj. E61, E70, E81, E87, E91).
Pokud je jeden klíč s CA v autě a je zamčeno jiným klíčem zvenku, je klíč v autě označen jako neplatný a nefunguje s CA, dokud není opět druhým klíčem odemčeno.
Pro synchronizaci klíče s autem - funkce CA zkus následující:
1. nasedni do auta, zavři dveře a připoutej se
2. strč klíč do slotu
3. stiskni a drž tlačítko zamčení auta na přístrojovce
4. nešlapej na brzdový pedál (spojku v případě manuálu) a tlačítkem start/stop zapni kontrolky (přitom stále držíš tlačítko zamčení na palubce)
5. Stále drž tlačítko zamčení. Po cca 10 sekundách by se měl ozat gong
6. Po zaznění gongu pusť tlačítko zamčení na přístrojovce a vyndej klíč ze slotu
7. Vystup z auta a zamkni ho tlačítkem na DO
8. Počkej cca 2-3 minuty
9. Vyzkoušej funkci Comfort Accessu
Díky za pomoc, vyzkoušeno, nezafungovalo. Ono asi ani nemohlo, druhý klíč s dobrou baterii v sobě byl vždycky mimo auto (a daleko) a taky nefunguje. Ohledně varování jsme si nerozuměli - já teď mluvím o slabé autobaterce, že je slabá baterie v klíči auto pyskovalo dlouho 
Šel jsem krok za krokem, fungovalo všechno, došel jsem k bodu 6. - ozval se gong, vystoupil jsem z auta a DO nefungovalo.
Nic, kašlu na to, jdu do servisu
Ještě pořád živím naději, že to auto má prostě už po letech slabou baterii a proto odpojilo CA.

Šel jsem krok za krokem, fungovalo všechno, došel jsem k bodu 6. - ozval se gong, vystoupil jsem z auta a DO nefungovalo.
Nic, kašlu na to, jdu do servisu
