
stav před

stav po

styling 158 17"

pavproch píše:větší brzdy bramborovi dopředu už sa montujou, jedna strana už je tam.... kotouče a desky Brembo, třmeny a jejich nosiče OEM BMW.... a vleze sa na to jak 18" OEM styling 193, tak i OEM zimní 17" styling 158 - zůstává tam enem pár milimetrů škvíra.... fotosy za chvíli... uffff , zdá se že to mechanicky pasuje... uvidíme ještě jak funkčně.... velikost kotouče i třmenu je jak pro autobus či tatru 815....
sem nasráááán.... po cca 4tis km začaly ty nové kotouče Brembo 348/30 mm kopat taky.... dořiti.... brzdí to jak šlak, ale mírně to kope... a to sem je nedokurwil nějakým prasením na okruhu či tak něco.... Marek sa dušuje, že to není žádný polský fejk, ale fakt OEM Brembo (aji mu to věřim, je to sice garážista, ale poctivý, aspoň na ňa jo....) kope to ale divně, jen při prvním brždění po delší době nebrrždění )a je jedno jestli studené nebo těplé).... druhé a třetí opakovaé brždění je už OK.... asi temu zkusím naložit nějakou pořádnou sodu (šnapř. šůsovat 200+kmph z kopca do plných, opakovaně), esla sa to "nevojede"pavproch píše:fčera dopoledne asi 40km tam a 40km zpět a už si to sedá a začíná to brzdit ostře a ingtenzivně.... dyž sem na to ve 160 dupnul, taxem políbil čelní sklo....
jak ste ňa strašili, že bude třeba kódování, tak na suchu teda určitě nebude třeba... ešče to musím vyzkušať v dešti (se zapnutými stěrači funkce osušování brzd) a v zimě na kluzkém - hlavně HDC
ale tak nějak obecně sa mi to začíná kuwa líbit - přední brzdy větší a silnější čili účinnější než zadní, tak to ma byť....
taxem to neska v rámcii objektivních možností (ščije tu jaxfiňa) "rozbrzdil" opakovaně z Bumbálky dolů na HBečvu (plný plyn do 160 /plná brzda do skoro zastavení) a zdá se to býti poněkud lepší.... třeba si to fakt ešče sedne....pavproch píše: poměrně citelné kopání okolo 80-90 kmph je skoro úplně pryč, zato to fčíl kope víc než před převážením okolo 120 kmph... kuwa fiks
pavproch na AF píše:pavproch píše:taxem se neska nasráááál tak, že.... přední brzdy 3er začaly zase (bezdůvodně) kopat jaxfiňa (při jemném brždění kolem 120 mi to málem vyrazilo volant z ruky, dyž sem ale šel ostře po brzdách z cca 160, tak to zase nejvíc chvělo okolo 80 a dyž sem po chvilce - ještě se zahřátýma brzdama - znova ostře brzdil ze 150 až skoro na nulu, tak už to nekopalo vůbec), v návaznosti na ten odkazovaný článek doufám, že autor nekecá: "za celou svou karieru sem neviděl zkroucené kotouče", čili že to bude šit deskama brembo, taxem objednal OEM BMW desky a vrznu je tam.... uvidíme....
ťuk, ťuk, ťuk na dřwo.... zdá se, že že demontáží (skoro nových) desek brembo a montáži nových OEM desek problém s kopáním brzd vyzmizel... na definitivní závěry ale musím najet nějaký ten tisíc km....
Ja jsem mel podobny problem. Nedaval jsem tam vetsi brzdy, ale pri brzdeni me kopal pedal a auto celkove plavalo. Pokud jsem btudil ostrey tak to slo ale pokud jsem dobzdoval tak se to nedalo.Byly spatne predni ramena.pavproch píše:taxem se neska nasráááál tak, že.... přední brzdy 3er začaly zase (bezdůvodně) kopat jaxfiňa (při jemném brždění kolem 120 mi to málem vyrazilo volant z ruky, dyž sem ale šel ostře po brzdách z cca 160, tak to zase nejvíc chvělo okolo 80 a dyž sem po chvilce - ještě se zahřátýma brzdama - znova ostře brzdil ze 150 až skoro na nulu, tak už to nekopalo vůbec), v návaznosti na ten odkazovaný článek doufám, že autor nekecá: "za celou svou karieru sem neviděl zkroucené kotouče", čili že to bude šit deskama brembo, taxem objednal OEM BMW desky a vrznu je tam.... uvidíme....
EDIT: aby bylo jasno: stejnou konfiguraci (vepředu komplet ///mperformance, vzadu cquence kotouče a OEM desky) mám fčíl na obou autech - na Z4 jsou zadní kotouče ale menší a tenčí, ale na obou se to chová stejně, s daily (3er) jezdím za každého pořasí, ale ještě nemůžu na 100% reportovat, neboť ještě sem na nich neodjezdil celou zimu celou zimu, mám je tam relativně čerstvěpavproch píše:dozadu sem dal slotted/dimpled kotouče Cquence (stejného rozměru jako původní OEM), rovněž desky vzadu mám - nové - ale OEM a brzdí to naprosto rovnoměrně a předvídatelně za všech jízdních režimů.... teda nemožu sloužit vlastnostma na vodě, bo jezdim enem, dyž je hezky