Výměna motoru u e36 320i M52 za M52b25 (M52b23)
-
Chachark
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 12.11.2009 01:00
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
Chce to minimálně měnit spolu s váhou a řídící jednotkou (s tím se spojuje EWS a čip v klíči). Dále je jiný airbox na vzduchový filtr - výstup do váhy vzdiuchu má větší průměr.
M52B25 má větší diferák (a kvuli tomu jiný poloosy a kardan). Původní diferák tam můžeš nechat, ale nejspíš ti dřív odejde. Mě po výměně B20 za B25 odešel přesně po roce (jak moc to souviselo s výměnou motoru neumim říct, ale nejspíš to na to mělo vliv).
M52B25 má větší diferák (a kvuli tomu jiný poloosy a kardan). Původní diferák tam můžeš nechat, ale nejspíš ti dřív odejde. Mě po výměně B20 za B25 odešel přesně po roce (jak moc to souviselo s výměnou motoru neumim říct, ale nejspíš to na to mělo vliv).
