Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Hledam E36 cabrio... Uz jsem ho nasel :)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Joshuax »

Zdarec,

koukam po netu po nejake pekne E36tce v M-Packetu. Motorizace me zase tak netrapi, staci kdyz to bude benzin. Spis dam na dobry stav, nez velky motor. Cim mensi najezd, tim asi lepe, ale zase lepsi zachovale auto s najezdem, nez stocena ruina. Cenove tak okolo 100k neni asi problem. Levnejsi nevadi :D drazsi musi stat za to.

Co se tyka konektoru na diag, tam je asi jeste kulaty ze ? Staci redukce a facha i na ISTA-D , nebo jenom max INPA ?

Dneska jsem zkousel E53 a ta na iste slape skvele.

Pripadne nasel by se nejaky ochotny E36 specialista, ktery by se mnou objizdel vytipovana auta ? U E61 v dieselu bych asi dnes uz vedel vsechny mozny zavady, protoze jsem jima za 9 mesicu snad vsema prosel :D, u E53 v benzinu snad krome odlucovace oleje zadne zavady nejsou :D, ale E36tku nema ani nikdo z meho okoli.

Co motory ? Je mezi nimi nejaky spolehlivostni rozdil ? Treba ze 318i najede 500k, zatimco 323i ci 328i najede mega ?

Auto nema byt urceno k beznemu provozu, spis letni zabava, kdyz se mi nechce lezt do kombinezy na moto :)

Hned poslu par linku a poprosim o nazory ? Idealne bych rad i hardtop (neni podminkou), na delsi cestovani, kam si netroufnu s platnem.
V nejhorsim pripade snesu i coupe, ale muselo by byt fakt pekne, ale preferuju kabro.

http://www.sportovnivozy.cz/78664-bmw-3 ... dova-plana

https://auto.bazos.cz/inzerat/61086755/ ... -paket.php

https://auto.bazos.cz/inzerat/62269563/ ... vidual.php

https://auto.bazos.cz/inzerat/62614518/ ... ardtop.php

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

http://www.sportovnivozy.cz/78634-bmw-3 ... o-sport-ed

Pripadne dalsi tipy ? Nebranim se ani zprostredkovanemu dovozu z nemecka, ale musi z toho byt citit zajem o pomoc pri hledani klubakovi, ne jenom vidina zisku...

Diky
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od paveld »

To modrý 328i coupé vypadá fakt dobře, případně i to uplně poslední modré cabrio
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

To kupé prodává kamarád, ale ke stavu ti mnoho bohužel neřeknu, to auto jsem neviděl už asi rok.

Jinak z kabrií pro mě osobně stojí za řeč a osobní prohlídku taky leda ten Avus 318i v Ostravě.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Joshuax »

Hmm, zrovna u toho posledniho mi prijde, ze to je akorat rozlesteny, mozna i prelak, ale ze to auto bude hrozny. Nejak se mi nelibi pohled na tu sedacku.

To kupe me taky zaujalo, proto jsem ho tu dal, ikdyz preferuju cabrio. Ono za rok to auto asi o 20 let nezestarne a kdyz znas majitele, tak asi vis, jaky k tomu ma vztah a pristup.

A ty motory ? Kazdy cabro co najdu je 318i. 8O
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Huska »

K motorizaci ti reknu jen ze pokud chceš jezdit po městě tak staci i 1,8cka ale pokud chceš auto pro radost tak hledej 2,5 nebo 2,8. Dvoulitr je neco mezi a byt je lepší než 1,8 tak mne nikdy neoslovil. Navic s ohledem na rust ceny tak pouze šestiválce maji tento potencial.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od icecold »

co se tyče cabria, tak 1.8 je opravdu slabý, kabrio je těžší než třeba coupe, takže 1.8 v tom opravdu nejede. Rozhodně bych šel do šestiválce, za mě je jedno jestli 2.0, 2.5 či 2.8, rozhodně bych řešil stav vozu. Hledal bych i nějak vybavený a hlavně origo stav. Například určitě nesmí chybět klima (ano i když je to cabrio) určitě nechceš třeba někde popojiždět v 30tkach pařácích a aby ti ještě k tomu svítilo na kebulu :D Navíc pokud jsi zvyklý na novější auta, tak nějaké věci jako minimálně poloautomatickou střechu (plně funkční automatická je u e36 tak trochu rarita, pořád jsou i plně manuální), dálkový centrál, palubní počítač, vyhřívaný sedačky ( v letních večerech ta kůže se staženou střechou docela studí) atd. Dále bych řešil určitě rok 95 a novější (všechny už měly v základu vystřelovací ochranné oblouky při převracení vozu). Pokud seš z Vysočiny, případně z Brna, jsem schopen pár e36 stebou zhlídnout, prošlo mi jich dost pod rukama).
Jinak vyjádřím se ke kabriim co jsi zde postoval:

1) Auto určitě není r.v. 97, maska je předfl, budíky jsou ze starší verze (nanejvýš rok 95, palubka bez bagu spolujezdce se dávala do roku 94, absence airbagů, digiklima se dávala až ke konci roku 95, interier mi příjde doděláván stylem co na bazoši majitel sehnal (vepředu celokůže, vzadu polokůže) lak hrůza! zastříkané plasty, prach v motoráku, dokážu si představit zbastlený zbytek. No a nakonec zásadní věc ( M42 motor se přestal montovat už v roce 96 a do cabria se vůbec nedával :) ) za ten TOP stav co píše mám sto chuti tam dojet a vrazit mu pár facek aby se floutek pořádně probral :D
2) Dle fotek vypadá slušně, M packet, sportsitze s výhřevama, a pak už nic, takže social edition :D
3) Coupe ( bavíme se o cabriu) dle mě ok, celkem pěkný, vytknul bych snad absenci digiklimy
4) Dovoz z DE, tudíž ještě náklady na přihlášení, výbava dejme tomu ok, jinak je to zbastlený hnus, takže nárazníky, prahy, zrcátka, mračitka, zadní světla vyhodit (další investice za origo díly) dost věci vypovida o majiteli absence koberečků (tzn. ma tuning kraviny prachy byly, na ěežnou údržbu kašlal pes. A nejhorší věc, čeho bych se bal u těchhle tuning paskvilů je dobastlení čehokoliv elektonického, kde si pak už nemusí vědět rady i zkušený elektrikář :D
5) Toto cabrio jsem viděl osobně, prošel ho ze všech stran, zhlídnul, ( v té době se prodávalo za 99tis) co se tyče stavu tak kosmetický mi přišel hezký (a to jsem puntičkář) nic nechybělo, na první pohled všechno ok. Vytknul bych tjunink výfuk a neorigo koberečky, Kola pěkný, motor jsem nestartoval, ale pořád je to 1.8 v sociální výbavě, takže zase vedle :D
6)AVUS edition, takže vše origo, hezká barva, hezký interier, na pohled hezký stav, ale ty 3 otočný kolečka topení a manuální hodiny by mě v tom iritovaly :D no a samozřejmě motor :)

Suma sumárum, dle mě, nic kloudného asi tu není, ale co bysme za 100tis chtěli že? :D možná jsem trošku mudrlant na tohle, nebo zase fajnšmaker, který si na dost věci u e36 potrpí (sice sám mám E36 v sedanu, naloženou výbavou, ale s dohadrovaným lakem, obouchanou ze všech stran a s chybějícími dvěma válci v automatu :lol:, nadruhou stranu mě to auto nestálo 100k, e36 znám jak svých 10 prstů, doma mám haldů ND a X dalších aut k rozebrání, jsem schopen dost věci na tom udělat a dodělat sám :)

Co se tyče motorů, tak do cabria v podstatě nedávali nic nespolehlivého. Něco málo k motorům: M43 1.8 je blbůvzdorný motor, do toho akorát leješ olej, měníš filtry, sem tam nějaký těsněničko či termostat, opravy v podstatě za pár stovek, a i kdyby náhodou ten motor ti odešel tak komplet nastrojený seženeš za 3tis kč :) M50 to samé co u M43, akorát při koupi časem přetěsníš vanos (otázka v materiálu za cca 1500kč a najít člověka, který umí a bude ochotný ti to udělat k nezaplacení :D M52 totéž jako M50, snad jen je náchylnější na přehřátí (hlinikový blok motoru) vanos jakbysmet, oproti M50 má olejový separátor (zase otázka cca 1000kč materiál a pokud jsi trochu zručný, tak si ho zvládneš vyměnit doma sám. Dále co se tyče šestiválců tak musí mit v 1A stavu chlazení, tj visca, pumpa, temorsta, chladič, atd, přehřivání jim moc nedělaji dobře (M50 něco snese, u M52 je menší pravděpodobnost, že ti to odpustí. Další věc sem tam odejde, nějaký čidlo, váha vzduchu, lambda, pořád jsou to položky za pár korun. :wink:

Za mě v ČR pěknou e36tku už neseženeš, je to staré auto, které prošlo x rukama a nikdo neví jejich historii, vždy to bude o nějakém kompromisu :) Jediné, co je momentálně na prodej u nás v čr a tak nějak by se mi zamlouvalo je toto: https://auto.bazos.cz/inzerat/62483850/ ... lusive.php ale to už jsme se dostali na 1,6 násobek požadované ceny. Určitě bych nezavrhoval možnost dovozu ze zahraničí (na klubu je spousta lidí co jsou schopní dovézt něco plus mínus slušného ;) )

Trošku jsem se rozepsal, ale snad ti to vytvoří trošku přehled :)
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Joshuax »

ad 1) to je folie (majitelka to tak chtela) :) Pod tim je to cerny. Za ten zbytek informaci urcite dekuju, docela jsem o nem premyslel, ale jak vidim, rychle od toho upustim :)

Za info k ostatnim velmi dekuji. Urcite si toho cenim a nazor vezmu do uvahy. tentokrat bych to rad neposral, dal bych si radeji na cas, budu radeji jezdit sockou, nez koupit auto, se kterym pak nebudu spokojeny.

Co se oprav tyce, ac to dneska nedelam, jsem v zasade autoelektrikar a ani mechanika mi neni cizi, jenom ty zkusenosti nejsou, takze na co je potreba jenom sila, to zvladnu. na co uz je potreba znat nejaky konkretni postup a finta, nebo specialni pripravek, tak to uz radeji necham zkusenejsimu. Vylozene do motoru nelezu, ale tesneni pod vikem si vymenim, klapky zaslepim, termostaty vymenim, separator na M54 uz mam za sebou, takze vim, jake to je delat neco poslepu :D (zlata E61cka v tomhle).

Pravda, nemel jsem nikdy 4val od BMW. Dokonce i Omeze byl 525TDS, to byl asi nejslabsi bmw motor, co jsem mel, takze mozna tech 6 hrnku bude fajn, ale zatim jsem moc tech kabrii s 6ti valcema nevidel :-(
Digiklima me zase tak moc netrapi. Sice ten manual moc nevypada, ale stejne je to o tom, ze budto to mas porad na jedne teplote, nebo na minimum (v lete). Klimu v zasade nepouzivam, dokud neni aspon 40 stupnu (letos jsem zapnul jenom jednou). Do centra nejezdim, kabrem bych se tam nevydal tim tuplem :) Teda rozhodne ne tak, abych si uzival Wilsonovku v kolone a podobne. :)

Jsem z Prahy (teda naplava), ale je mi jedno kde koupim. Kdyz bude pekne auto na morave, sjedu na moravu.

Co ta diagnostika ? Staci mi ta redukce na INPU, nebo pujde i ISTA ?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Vcera jsem se bavil s majitelem kupatka, ted se prodalo.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Joshuax »

Hmm, bylo pekne. Proto jsem ho tu mel. Holt musim prvni neco prodat, nez budu kupovat. 100 bych dokupy dal, ale tech 130 jsem ted holt nemel. navic jak jsem psal vyse. Nespecham, radeji pockam na nazory ostatnich, at to muzu kdyztak na nekoho svezt :D

Novy kabro na bazosi:

https://auto.bazos.cz/inzerat/62947942/ ... ne-BBS.php

Vybava vypada slusne, interier taky nevypada spatne (male fotky), byt to 2.8cka, asi zitra jedu na cumendu :D
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Joshuax »

Jinak ted jsem koukal na to kabro v Ostrave. Nevypada zle. Nevidel jsem ho, protoze jsem tam mel filtr na 150 000 max cenu. Ja jsem to psal uz na zacatku. Kdyz to auto za to bude stat, tak to do toho klidne dam ty penize, ale musi to byt fakt E36 mazel :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Joshuax »

Az tak ? :) Zkusim mu napsat, jestli teda jeste reaguje na foru.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Joshuax »

Alois nejak nereaguje, zkusim mu zitra zavolat, jestli to jeste ma....

Jinak dalsi kousek, snad lepsi vybava i motor ;-)

https://auto.bazos.cz/inzerat/62977924/ ... i-stav.php
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Joshuax »

Par fotek toho posledniho auta. Docela se mi libi, ac teda ten interior nevim jestli je takhle original, nebo to nekdo dobarvil... Uplne odbarvene by to vypadalo urcite lip.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#15 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Určitě ber jen R6, měl jsem několik e36 včt 318 přes 328 po M3 a už bych R4 nebral, radši jinou značku (okradeš se ve smyslu emocí a i hodnoty auta).
Hledal bych pěknou 328i i za cenu, že bych došetřil (počkal na zimu, kdy jsou cabria levnější).
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od paveld »

To by šlo možná ověřit z VIN, ale moc origo mi to nepřijde... to by byl dvoubarevnej i zadek a ne jen přední sedačky.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Joshuax »

Je to origo.

Upholstery LEDER CASUAL/HELLGRAU (P7TH)

Vinko je tady:

ER60524

Pridavam dalsi fotky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Joshuax »

Strecha ma vady, ale udajne do ni netece. V unoru vymenena pumpa a remeny, nove desitky i kotouce.

Jinak stale nevim, jak s tou diagnostikou :) Porad jste mi nerekli, jestli to pujde pres kulatej konektor pripojit na ISTU, nebo ne. Ne ze by to byl takovej problem, spis at vim, co mam tahat sebou za notes.
A tu kulatou redukci bych taky potreboval, tu nemam :(
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Ptáš se dost nešikovně s tou ISTOU. Napojit jde, co by to nešlo. Když budeš mít vhodnej kabel. Vyjma ICOM interface se ale ISTOU nedostaneš do všech jednotek (určitě ne OBC, budíky). To hlavní ale ano.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Joshuax »

Redukci jsem sehnal.
Odpovědět