Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E46 323i el.motoru na E39 523i?Sedi to komplet i s jednotko?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte 01.06.2010 00:00
- Klubové ID: 3642
Zdravim mam dotaz a nemuzu to nikde najit...svagr ma bouranou e46 323i a taky ma v dilne motor z E39 523i a ja mam e30 325i m20 s kleklym motorem. A tak muzu mit bud m54 nebo m52 zdarma...chtel bych spis ten motor z te 5 protoze pokud se nemylim tak je to stejny motor jako ma 2.5 tedy 192 ps jen rj je jina a z toho duvodu to ma 170 ps. Takze jestli sparuju tu komplet elektriku z e46 a motor z e39 + rj z m50b25 tak to udelam ale jestli to nepujde tak vezmu vse komplet z e46....a budu pomalu postupne generalkovat muj motor m20 a jak bude hotovej dam ho tam...mam dilnu i lidi co mi s tim pomuzou dulezity je ted pro me jen to co nejrychleji za co nejmensi peniz zprovoznit....nevite prosim vas jestli to sparuju? Dekuji za jakoukoli radu
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
M52 a M54 mají DME Siemens, M50 má DME Bosch. Nekombinovatelné.
M52 byl singleVANOS a doubleVANOS, M54 má jiné řízení teploty motoru a škrtící klapky, elektrosvazek z jednoho na druhý nekombinovatelný.
Doporučuju vzít celý komplet = motor + el. svazek + DME
Rozdíl ve výkonu není jen v DME, je tam jiné sací potrubí, jiný kompresní poměr, ...
M52 byl singleVANOS a doubleVANOS, M54 má jiné řízení teploty motoru a škrtící klapky, elektrosvazek z jednoho na druhý nekombinovatelný.
Doporučuju vzít celý komplet = motor + el. svazek + DME
Rozdíl ve výkonu není jen v DME, je tam jiné sací potrubí, jiný kompresní poměr, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Tazatel v tom má slušný chaos, 525i (M54B25) nezmiňuje, ale může mít jakousi M54 zdarma. Možná to bude o M52B25 nebo M52B52TU, motá do toho značně nekompatibilní M20B25. Píše o 2,5 s 192 PS a asi má na mysli M50B25 kterou nevlastní ani v dílech, asi z ní chce naroubovat jednotku na M52?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte 01.06.2010 00:00
- Klubové ID: 3642
Dekuji za rady vazim di toho a zaroven se omlouvam pro vetsinu vas asi to jsou hloupe dotazy kazdopadne jste mi usetrili spoustu casu a prace ....mel jsem na mysli takovy ten upgrade co jsem uz hodnekrat slysel kdy na 323i e36 daji jednotku a sani z 325i e36 a jsou o 20 koni vys....predpokladal jsem ze u e39 523i to bude stejne a doufal ze se elektrika e46 bude dat zkombinovat s motorem e39 a udelat ten upgrade co jsem zminil vyse...ale jestli jsem dobre pochopil tak to neni mozne diky ridicim jednotkam....kdybych se pustil do zastavby komplet vseho z e46 323i tak el svazek bude kratky? A vana nebude sedet z jakeho duvodu? Ze uz by se dotykala zeme? Jak se to tedy resi? Dekuji za odpovedi
e30 má jinak uložený motor víc před nápravnici takže musíš dát vanu i se sacím košem z m50 e34 a na všechny věci ti odpoví tohle forum v sekci upravy e30 http://forum.e30.cz/