Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E90-hydroštely

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Rick325i
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 29.05.2016 00:00

#1 Příspěvek od Rick325i »

Zdravím ve spolek, včera jsem nastartoval auto a začalo se ozývat klepání, nejdřív jsem myslel ,že to je dvouhmota protože to šlo od spodu, ale potom co se auto zahřeje tak klepání přestane. Takže jsem usoudil ,že to asi budou hydraulická zdvihátka. Chci se tedy jen zeptat jsou li na 325i N52 zdvihátka jen na sacích ventilech a je li třeba si při výměně dát na něco neobvyklého pozor oproti jiným autům? Díky předem za odpověď
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#2 Příspěvek od kompre »

vymena nemusi pomoct, je to zlym navrhom mazania zdvyhatok vyriesene je to az pri n52k pripadne n53, ale aj tam som uz cital problemy s cvakanim hydrostelov takze je to zaujimave

pomoze ked nebudes jazdit kratke trasy, budes jazdit sviznejsie vo vyssich otackach, skus tu proceduru popisanu nizsie pripadne je tam par dalsich tipov a trikov

http://www.zara.com/sk/sk/dámske/šaty/z ... 61037.html
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

nevím jestli ti na to pomužou dámské šaty, ale základ je dát spravný olej (5W40), pozor na to jeslti tam nemáš nějakou 5w30, a někdy dokonce pomůže když znova naučíš VVT.
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#4 Příspěvek od kompre »

:) :) :) ipad vychcany mi tam skopiroval pekny link

http://www.quirkyuncle.com/2013/04/12/d ... fter-tick/
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00

#5 Příspěvek od kubajz79 »

co je špatné na 5W30?nesvědčí hydroštelům?můj mechoš mi do motoru nalil 5W30,samozřejmě podle specifikace.dolíval jsem 5W40.
čeká mne výměna a budu dávat 5W50 s proplachem.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

5W30 v těchto motorech je tak maximálně zakarbonuje, navíc je moc řidkej a to taky hydroštelům nesvědčí.

proč zrovna 5W50 ?
Rick325i
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 29.05.2016 00:00

#7 Příspěvek od Rick325i »

Díky moc za rady, vyzkouším a uvidí se.
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00

#8 Příspěvek od kubajz79 »

JaraX píše:5W30 v těchto motorech je tak maximálně zakarbonuje, navíc je moc řidkej a to taky hydroštelům nesvědčí.

proč zrovna 5W50 ?
doporučil mi to radek jalový.podle něj optimální varianta.tyhle motory údajně pracují při docela vysokých teplotách,zvlášť když se tomu dává nažrat a 5W50 drží hustotu i při těch vyšších teplotách.taky prej tolik nemizí ve výfuku :)
sám jej po výměně motoru používal.nějak jsem neměl důvod mu nedůvěřovat.
rád si ovšem nechám poradit,pokud máš jiný názor(zkušenosti).
hydroštely se zatím neozvaly(140k km),tak bych jim nerad dával důvod se odporoučet.jo tohle je velký strašák...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

5w50 tam bude ok když tomu budeš dávat, když budeš jezdit normálně tak bych dal 5W40, idealně je zjistit jakou máš teplotu oleje při jízdě a podle toho vybrat olej
Rick325i
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 29.05.2016 00:00

#10 Příspěvek od Rick325i »

No hele pokud máš najeto 140k tak bych se toho moc nebál mě se ozvaly až teď (206k) a olej normálně 5w40. Nejhorší je ,že jsem koupil auto od majitele ,který o něj moc nedbal takže longlife oleje atd. Já jsem zvyklý měnit co 10k.
Odpovědět