Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90-hydroštely
Zdravím ve spolek, včera jsem nastartoval auto a začalo se ozývat klepání, nejdřív jsem myslel ,že to je dvouhmota protože to šlo od spodu, ale potom co se auto zahřeje tak klepání přestane. Takže jsem usoudil ,že to asi budou hydraulická zdvihátka. Chci se tedy jen zeptat jsou li na 325i N52 zdvihátka jen na sacích ventilech a je li třeba si při výměně dát na něco neobvyklého pozor oproti jiným autům? Díky předem za odpověď
vymena nemusi pomoct, je to zlym navrhom mazania zdvyhatok vyriesene je to az pri n52k pripadne n53, ale aj tam som uz cital problemy s cvakanim hydrostelov takze je to zaujimave
pomoze ked nebudes jazdit kratke trasy, budes jazdit sviznejsie vo vyssich otackach, skus tu proceduru popisanu nizsie pripadne je tam par dalsich tipov a trikov
http://www.zara.com/sk/sk/dámske/šaty/z ... 61037.html
pomoze ked nebudes jazdit kratke trasy, budes jazdit sviznejsie vo vyssich otackach, skus tu proceduru popisanu nizsie pripadne je tam par dalsich tipov a trikov
http://www.zara.com/sk/sk/dámske/šaty/z ... 61037.html
doporučil mi to radek jalový.podle něj optimální varianta.tyhle motory údajně pracují při docela vysokých teplotách,zvlášť když se tomu dává nažrat a 5W50 drží hustotu i při těch vyšších teplotách.taky prej tolik nemizí ve výfukuJaraX píše:5W30 v těchto motorech je tak maximálně zakarbonuje, navíc je moc řidkej a to taky hydroštelům nesvědčí.
proč zrovna 5W50 ?

sám jej po výměně motoru používal.nějak jsem neměl důvod mu nedůvěřovat.
rád si ovšem nechám poradit,pokud máš jiný názor(zkušenosti).
hydroštely se zatím neozvaly(140k km),tak bych jim nerad dával důvod se odporoučet.jo tohle je velký strašák...